Wat spannend bubica! Is je man er donderdag ook nog wel bij? Of is hij dan al weg? Ik hoop voor je dat alles goed is dan! Hoe voel je je verder? Ja lastig he Stefke! Ik ben blij dat ik nu geen nachtdiensten meer draai zou ik ook niet prettig vinden straks. Maar misschien valt het wel mee! Maar ik snap je gevoel.. En had jij al snel dat je buik groeide? Ik denk soms dat ik gek wordt haha ben nog maar 7 weken maar sommige broeken zitten al echt niet lekker meer! Merk nu ook echt dat mijn trek anders wordt, ben gek op thee dronk het de hele dag door.. En nu alleen nog maar rooibos de rest vind ik gewoon niet lekker meer. Drink nu veel citroen limonade, mmm haha Anderen al andere trek? En hoe gaat het met de misselijkheid bij iedereen? Bij mij al stukken minder gelukkig! Vorige week wel echt beroerd van maar nu gewoon de hele dag een weeïg gevoel. Nog wel veel trek en moet dan ook wel eten.. Anders weer misselijk.
@Gabri nee dan is hij er helaas niet bij... Morgenochtend gaat hij weg... Dus dat word telefonisch op de hoogte houden Voel mij mega zwanger (erg misselijk, op hol geslagen darmen & borsten waar je u tegen zegt) maar dan kan ook door het zakje komen... To be honest reken ik eigenlijk nergens meer op... Zal wel komen dat ik mij dan daardoor niet teveel verheug... En het dan misschien alleen kan meevallen... To be continued...
@Bubica, zal extra voor duimen, hoop dat donderdag alles goed is. Jammer dat je man er dan niet bij is
Bubica pfff wat vervelend die onzekerheid, kan het niet zijn omdat je schrijft was een rare cyclus dat je minder ver bent? Ikzelf had vorige week mn echt en er zat een vruchtje maar geen hartje , ik moet ook donderdag terug en ook zonder mn vriend, dus weet hoe kl*te dat afwachten nu is heel veel succes alvast!
Ja jullie beide succes tot donderdag Bllondiie en bubica!! Spannend hoor! Maar jullie waren er allebei vroeg bij dus kan toch nog alle kanten op!?
En mamma hoe was je echo?? Ben benieuwd!! En dat is idd al een buikje ailya! Leuk hoor! Hier toch ook al best een opgezet buikje..
Ik vind m'n buik inmiddels geen bolletje meer, best wel groot al en maar 7w+2d! In de avond is die wel groter dan 's morgens. Ja ben ook benieuwd mooie echo gehad mama32?
Dankjewel,, was idd vroeg, daarom ben ik ook nogsteeds positief vooral omdat mn borsten maar blijven groeien Wat een buiken al mijne zet vooral al flink uit als ik veel en lang zit! Moet ik aan wennen bij de eerste 2 zag je met 20 weken nauwelijks een buikje
Ha dames! Mag ik proberen mee te schrijven? Ik ga mijn best doen, al weet ik niet hoeveel jullie schrijven! Inmiddels ben ik 10 weken zwanger van ons 2e kindje, en uitgerekend op 4 januari.
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ GESLOTEN!! Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (? 2e echo) Poedie : ♡ 3e k - 18 Jan '15 (27-6 2e echo) Luckymom : 3e k - 19 Jan '15 (13-6 1e echo) Star84 : ♡ 2e k - 20 Jan '15 (18-6 2e echo) Sweetygirl84 : 2e k - 20 Jan '15 (18-6 intake/25-6 1e echo) Laura2015 : 1e k - 20 Jan '15 (17-6 1e echo) Bubica : 2e k - 20 Jan '15 (12-6 1e echo) Stefke23 : ♡ 1e k - 20 Jan '15 (24-6 2e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 (12-6 1e echo) Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo) Lizzy1987 : 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) mama Jlyn : 2e k - 25 Jan '15 (16-6 1e echo) Beebiebeeb : [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](17-6 1e echo) [/COLOR] [COLOR=purple]Demi84 :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k -[/COLOR] 25 Jan '15 [COLOR=darkorange](12-6 1e echo) [COLOR=Purple]Gabri :[/COLOR] [COLOR=SeaGreen]1e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo) [/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][SIZE=3][B][COLOR=darkorange][B][COLOR=darkslateblue][COLOR=purple]Mamma32 : [/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][SIZE=3][B][COLOR=darkorange][B][COLOR=darkslateblue][COLOR=purple][SIZE=3][B][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=Purple][B][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][B]♡[/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 2e k - 26 Jan '15 (7-7 2e echo) TSCM : [COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=Purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000]♡[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 2e k - 26 Jan '15 (? 2e echo) Anne1977 : ♡ 3e k - 26 Jan '15 (16-6 2e echo) Bllondiie : 3e k - 27 Jan '15 (12-6 2e echo) Foekje : 2e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Frens : 1e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Hope1985 : 2e k - 29 Jan '15 (? echo) Key : 1e k - 31 Jan '15 (24-6 1e echo) Ailya : 1e k - 31 Jan '15 (23-6 intake/1e echo) Aantal dames: 24
Ik kan helaas geen mensen meer toevoegen daarvoor is de lijst te lang en kan ik de lijst niet meer behouden. IK kan maar zoveel tekens invoeren en we zitten aan onze max. Podiki, Hoe was je echo? Bllondiie en Bubica, Peetje, Demi veel succes donderdag! en Spannend!! Lizzy en Luckymom krijgen vrijdag haar 1e echo spannend!! Foekje en Frens hebben zaterdag hun echo!!