heb ook niks tegen misselijkheid. is nu pas paar dagen zo erg dus maar ff aankijken. las wel dat er iets tegen is maar dat je daar ook weer suf van word en ben al zo gaar. dus inderdaad maar heel de dag kleine beetjes eten,
Zooooo ik moest even 8 pagina's bijlezen! Ben naar pinkpop geweest vandaar dat ik even radiostilte had Mamma32 gefeliciteerd met de goede echo! @ Nationaliteiten, het is hier wel behoorlijk internationaal! Mijn man en ik zijn beide gewoon Nederlands. Maar hij is wel heeeelemaal vanuit Overijssel naar Limburg verhuisd voor mij @ Buikjes, dat zijn al aardig wat buikjes! Ik was zelf bang dat ik op pinkpop toch wel commentaar zou krijgen, ik zat aan alcoholvrij rosebier en dat icm mijn buik... maar heb niks gehoord erover. @ Combinatietest, bij de eerste niet gedaan en nu ook niet. @ Vk bezoeken, Mijn man is bij de eerste elke afspraak meegegaan. 1 keer kon hij geen vrij krijgen dus die is hij niet mee geweest, maar de rest dus wel trouw iedere keer samen geweest. @ Misselijkheid: Ik ben nog steeds niet echt misselijk, ik moet wel 's morgens snel wat eten als ik opsta, anders heb ik echt een vervelend legebuik gevoel. Maar als ik gewoon vaker op de dag kleine beetjes eet heb ik niks te klagen. Morgen eindelijk de 1e echo! Zo spannend, ben blij dat we al om 09:15 daar moeten zijn, dan hoef ik tenminste niet nog een hele/halve dag te wachten.
Viel wel mee was niet echt zenuwachtig. Natuurlijk is het spannend. Maar het stelt je ook weer gerust als je het hartje ziet kloppen. Nu weer 4 weken wachten.
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ GESLOTEN!! Podiki : 2e k - 18 Jan '15 (? 2e echo) Poedie : ♡ 3e k - 18 Jan '15 (27-6 2e echo) Luckymom : 3e k - 19 Jan '15 (13-6 1e echo) Star84 : ♡ 2e k - 20 Jan '15 (18-6 2e echo) Sweetygirl84 : 2e k - 20 Jan '15 (18-6 intake/26-6 1e echo) Laura2015 : 1e k - 20 Jan '15 (17-6 1e echo) Bubica : 2e k - 20 Jan '15 (12-6 1e echo) * Stefke23 : ♡ 1e k - 20 Jan '15 (24-6 2e echo) Peetje83 : 2e k - 21 Jan '15 (12-6 1e echo) * Stephanie86 : 2e k - 23 Jan '15 (23-6 1e echo) Lizzy1987 : 1e k - 24 Jan '15 (13-6 1e echo) mama Jlyn : 2e k - 25 Jan '15 (16-6 1e echo) Beebiebeeb : [COLOR=seagreen]2e k - [COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](17-6 1e echo) [/COLOR] [COLOR=purple]Demi84 :[/COLOR] [COLOR=seagreen]2e k -[/COLOR] 25 Jan '15 [COLOR=darkorange](12-6 1e echo) * [COLOR=Purple]Gabri :[/COLOR] [COLOR=SeaGreen]1e k -[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo) [/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][SIZE=3][B][COLOR=darkorange][B][COLOR=darkslateblue][COLOR=purple]Mamma32 : [/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][SIZE=3][B][COLOR=darkorange][B][COLOR=darkslateblue][COLOR=purple][SIZE=3][B][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=Purple][B][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][B]♡[/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 2e k - 26 Jan '15 (7-7 2e echo) TSCM : [COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=Purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000]♡[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 2e k - 26 Jan '15 (13-6 2e echo) Anne1977 : ♡ 3e k - 26 Jan '15 (16-6 2e echo) Bllondiie : 3e k - 27 Jan '15 (12-6 2e echo) * Foekje : 2e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Frens : 1e k - 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Hope1985 : 2e k - 29 Jan '15 (? echo) Key : 1e k - 31 Jan '15 (12-6 1e echo/24-6 2e echo) * Ailya : 1e k - 31 Jan '15 (25-6 intake/1e echo) Aantal dames: 24 5 meiden hebben morgen hun echo Spannend!!! Succes: Key, Peetje, Bllondii, Demi84 en Bubica!!
Hoe was pinkpop? Nog weggewaaid? of flink nat geworden?? Mijn man gaat de 2e echo waarschijnlijk niet mee denk ik omdat die in de ochtend is, of hij neemt vrij maar dat zien we dan wel. Nu was hij wel mee en heeft nu geruststelling dat ik idd zwanger ben. Een test en misselijkheid zegt voor een man niks hi hi. Succes morgen!!
Pinkpop wat super! En ik ben droog gebleven Ik heb er gewerkt dus had een crew polsbandje, daarmee kon ik in de viplounge waar je ook een gebouw in kon, dus toen we de donkere wolken aan zagen komen zijn we daarheen gevlucht. Ik heb.bliksemflitsen gezien die ik nog nooit eerder heb gezien, echt heel mooi, maar als ik buiten had gezeten was ik denk ik wel bang geweest.
@Beebiebeeb: Die misselijkheid komt mij heel bekend voor! Ik voel mij ook vreselijk!! Kan mij niet heugen dat ik mij ooit zo beroerd heb gevoeld... Het is steeds moe, misselijk, emoties... @Bllondiie: Spannend! Ik duim met je mee! Het blijft een aparte gewaarwording zo... Het zou kunnen dat het misschien komt omdat ik niet zo ver ben als berekend... Alleen het punt is dat de verloskundige mij niet echt duidelijk kon zeggen of het vruchtzakje wel of niet bij zoveel weken hoort... Morgen 17:30 weet ik meer
Hoor net over 2 vrouwen waarbij de hartactiviteit ook met 9 wkn gestopt is, en dat tijdens de afgelopen week. Krijg er wel even de rillingen van.
Je moet er maar niet te veel over nadenken. Nog 3 weekjes en dan mogen wij weer spieken! Ik ben echt zo lui, heb al 3x het strijkapparaat aan en uit gezet! Ik trek het niet meer!
Baaah vandaag heledag al misselijk, en maar kokhalzen en dan ook nog op stage ondergespuugd door een ziek kindje, dus niet echt mn geluksdagje ... Hopen dat ik morgen meer geluk heb
Ik kan hier niet eens tanden poetsen of ik moet overgeven. En gister nadat ik bij de Mac was geweest ging het goed hahaha! We moeten het er maar mee doen, op mn werk voel ik me ook niet echt super vaak maar goed we doen het voor een goed doel. Heb vandaag een huil dag kan om alles janken en veel .....laat het ook gewoon lekker gaan.
Bij mij is de misselijkheid ook 1 groot drama... Heb honger maar krijg soms niks door me keel.. Het liefst lig ik ook heel de dag op bed dan voel je die misselijkheid niet zo... Maar dat schiet ook niet op. Hebben jullie ook zo'n last van vermoeidheid? Zag bij meerdere ook buik fotootjes dit is mijn buik savonds
Same here.. Doodmoe en heb steeds honger en als ik dan eet word ik misselijk.. Eet gewoon kleine beetjes Ook heel snel buiten adem! Soms al als ik een verhaal vertel en snel praat Nog nooit gehad haha
Wat vervelend als je zo misselijk bent! Zelf heb ik geen last van misselijkheid, heb constant hoofdpijn en ben zo ontzettend moe kan de hele dag wel slapen. De dagen dat ik niet werk dan doe ik 'smiddags ook een middagslaapje.
Hier ook op de dgn dat ik niet werk even rusten tussen de middag en ik lig meestal rond 20u in bed. Als ik lig is de misselijkheid minder. En volgens mijn man zucht ik veel en zeur ik veel HA HA! Ach hij hoeft geen 9 mnd lang kwaaltjes te voelen enzo. Maar hij is wel lief voor mij. Ik vind het ook mogelijk om te eten omdat eigenlijk alles tegen staat. Maar Ja eet ik niks gaat m'n maag wil op de kop staan.
Ha ladies! Ik ben weer terug van 12 dagen Turkije! (jeetje wat moest ik veel teruglezen, meer dan 25 pagina's!!!) Heerlijk genoten met mijn lieverds, even niks moeten! En 's middags als de kleine man ging slapen ging ik ook ff liggen en dan sliepen we samen rustig 2 uur! had wel meer last van misselijkheid daar als ik de eetzaal binnen liep. Maar verder nergens last van. Bij het zwembad lag naast ons ook een stel met een kleine en toen mn man en ik die naam hoorden keken we elkaar meteen aan; oh leuke naam! Onthouden! Hihi Fijn dat er al meer dames met een goede echo zijn geweest. En voor de dames met een te vroege echo: ik hoop dat jullie de volgende keer een kloppend hartje zien! Ik krijg volgende week weer een echo heb er nu al weer zin in Combinatietest hebben we vorige keer niet gedaan en doen we nu ook niet. Mijn buik is trouwens ook al aan het groeien. Ben blij dat ik nu vakantie heb want in mijn werkshirt zou je het echt al heel goed zien. We gaan over 2 weken uit eten met collega's en wil het dan eigenlijk vertellen omdat iedereen er dan bij is. Iemand nog leuke ideeen om het te vertellen tijdens een etentje? Onze ouders en broer/zusjes hebben we het al wel verteld. Hebben een fotoshoot laten doen en een foto laten maken van mijn 2 mannen + ik met handen op mijn buik = 4 Ze moesten wel even kijken en die verraste gezichten was erg leuk!!
Mama32 van harte met je mooie echo! Degene die m morgen hebben: duim voor jullie! Ik moet nog 2 nachtjes slapen. Nu maar hopen dat alles goed is en dat ik ver genoeg ben, was erg onregelmatig dus kan ook nog heel pril zijn. Ik had nog even geprobeerd of het eerder kon, maar dat kon met mijn agenda weer niet. Dus nu maar in de wachtstand. Wel weer wat meer klachten. Mama32 al een mooi buikje. Ik bij tijd en wijlen ook lekker opgezet. Lastig om dan je buik in te houden!