Oh nee, sorry het is lizzy, ik keek scheel... Degene die erg misselijk zijn en overgeven: vervelend! Hou vol! Ik heet me de hele dag suf! Dat helpt. maar niet qua kilo's ben ik bang...
Succes voor de meiden die morgen een echo hebben!! Ik moet nog een paar dagen geduld hebben tot maandag! Welterusten ga nu slapen
Voor de meiden die morgen een echo hebben.... Heel veel succes en we hopen natuurlijk op goeie berichten!!
Vandaag al weer 9 weken zwanger! Straks ga ik het mijn collega's vertellen aangezien dit onze laatste vergadering is voor de zomer. Wij zien elkaar namelijk niet zo vaak, hebben wel veel telefonisch contact maar dat vind ik niet leuk om te vertellen.
Goedemorgen allemaal, Heb veel bij moeten lezen dus ben weer een beetje op de hoogte Mamma32:wat fijn dat je een goede echo heb,en mooi buikje al hihihi ik zal zo even kijken of ik er ook een foto op kan plaatsen. Bij mij word het steeds moeilijker om het te verbergen,tis niet zo dat niemand het mag weten hoor maar om de een of andere rede heb ik nog niet echt de behoefte om het te verkondigen,terwijl ik dat normaal wel heb want ik kan echt mijn mond niet houden hahaha.misschien komt dat wel door me eerdere miskraam. Gisteren persooneelsavond op het werk,gelukkig moesten we t shirts aan dus zag je weinig,had een grote maat gepakt maar eenmaal na het eten toen het feestje begon shirt weer uit en ja toen zag je mensen kijken en is er ook iemand van de keuken naar me toe te komen om het te vragen,en ja dan maak ik er ook geen geheim van hoor Vandaag intake bij verloskundige en daar ga ik gewoon alleen heen hoor,gegevens van ons zijn als het goed is al bekend daar,de overige afspraken ga ik alleen en dat vind ik ook echt niet erg hoor,tenzij mijn man vrij is,dan zal hij wel een keer meegaan,bij de echo's gaat hij natuurlijk wel mee. Even een vraagje,luisteren ze bij de intake ook al naar het hartje of is dat echt pas na 12 weken,weet het even niet meer. Ook zit ik heel erg te twijfelen over een kinderwagen,mijn jongste is als ik moet bevallen 2,5 jaar en ik zit te twijfelen tussen een duowagen of een wagen met plankje/zitje,iemand ervaring???? Voor de aankomende echo's:veel succes!!!!
Meiden die vandaag een echo hebben! Heel veel plezier en succes! Ik hoop op goed nieuws voor jullie!! Ik geloof dat ze pas met 12 weken naar het hartje luisteren poedie maar dat heb ik alleen gelezen op de site weet ik niet uit eigen ervaring 😁
Nee niet echt he maar moet het nog 2 weken volhouden,dan heb ik mijn termijnecho en wil het dan aan mijn zoontje vertellen.die moet ik 2x in de week ophalen bij zijn oma(ex-schoonmoeder)dus dan altijd maar wat wijds aan proberen te trekken hahah
Wooow poedie.. Dat valt idd niet meer te verbergen Nou dames ik heb mn echo achter de rug ennnn een prachtig hartje zien kloppen ben wel een paar dagen terug gezet tot 31 jan dus vandaar vorige week geen hartje
Hier alles rustig.. Veel druk, en met dit lekkere weer zit ik niet achter de laptop.. Volgende week dinsdag weer een echo, met 8w 6d
@Poedie: WOW! Dat is een goede buik al... Daar kun je niet echt omheen nee @Blondiie: Dat is geweldige nieuws meid!! Wow wat zullen jullie blij zijn Top!
Hier ook een mooi kloppend hartje! Heb wel een late eisprong gehad geloof ik want ben meer dan een week terug gezet. Vandaag 6.6 wk zwanger en 30 jan uitgerekend.
Vandaag de echo gehad . En een kloppend hartje gezien De kleine is alleen iets kleiner namelijk 7 weken en 5 dagen, terwijl ik nu 8 weken en 1 dag ben. Hopp niet dat dat verkeerd is Over 2 weken in ieder geval weer een echo in het zkh en als alles dan goed is mag ik over naar de verloskundige.
Peetje en Bllondie: gefeliciteerd met jullie mooie echo!! @Poedie: Wauw zeg, mooie buik al! Mijn zoontje zal ook ongeveer 2,5 zijn als het nieuwe kindje geboren wordt. Ik ga geen duowagen aanschaffen en in eerste instantie ook geen plankje. Wellicht dat ik dat plankje later nog overweeg, maar ik ben van het dragen, dus de nieuwe baby zal bij mij in de draagdoek zitten en mijn zoontje aan de hand Ik kijk er al naar uit!