Tebbie, daar hoef jij je echt geen zorgen over te maken. Ligt aan zoveel factoren, maar m.n. de daadwerkelijk innesteling die 2 weken kan duren. Mijn sz wordt altijd terug gezet en ik vooruit . En ze hebben daarom rond de 12 wkn ook een termijnecho. Dan kunnen ze bepalen hoever je daadwerkelijk bent. Later kan dat niet meer.
Ik zou volgens de echo ook 2 dgn minder ver zijn. Echter is het nu nig moeilijk te meten. Mijn vk zei dat ze pas vanaf 3,3 cm goed kunnen meten. Benieuwd of ik 1-7 nog altijd 2 dgn achterloop of dat het dan weer op mijn eigen termijn zit. Geen zorgen maken dus.
Het hartje klopt!!! Ze denkt ook dat ik ietsje langer zwanger ben 7+4 ipv 6+5, maar ik wacht de termijnecho nog even af met aanpassen het kindje is 0,74cm groot, ze vond t vrij groot al! En het hartje klopte heel duidelijk ultrascreen heb ik 18 juli en die van 24-06 wordt verzet naar iets later maar daar moesten ze nog over bellen Zo blij!!!
Gefeliciteerd Key! Dat is toch best wel een stuk langer! En bij de volgende echo weet je het wel echt zeker? Ik betrap mezelf erop dat ik toch steeds regelmatig in mijn mail kijk of er nog nieuws is haha vind het helemaal spannend met jullie mee! Hihi
Ja ik vind t best vreemd eigenlijk want ik weet zeker dat mn eisprong 10 mei was. Misschien hebben we gewoon een snelle groeier
Gefeliciteerd dames met de mooie echo's!!! Ik zelf heb vandaag ook gebeld en ze bellen morgen terug of ik een vroege echo kan krijgen omdat ik me best "druk" maak... Morgen vroeg hoor ik wanneer ik terecht kan!!
Dan verschilt het per verloskundige want mijn vruchtje was 106mm en ik word op 7w3 dgn geschat apart... Maar goed mooi dat je een hartje gezien hebt.
Huh wat raar dan, hier was het vruchtje 0,95 cm en dat zou dan dus overeen komen met 6wk6dg. Ach ja, termijnecho maar gewoon afwachten hè
Ohh dat is gek inderdaad! Maar hie rin italie zijn ze wel allemaal klein he.. Misschien verschilt dat ook een beetje. Niet dat ik heel lang ben 1,70m en vriend 1,78m maar toch langer dan gemiddeld. Anyway ik laat mezelf tot de termijnecho nog gewoon staan zoals ik dacht dat ik ver ben. En 18 juli zien we wel verder
Ik zit me gewoon helemaal te vergissen.. 18 juli hebben we de combinatietest (naja ietsje anders want het geeft meer dan de kansberekening zoals in NL)
♡ Januari 2015 ♡ Podiki: 18 Jan '15 (? 2e echo) Poedie: ♡ 18 Jan '15 (27-6 2e echo) Luckymom: 19 Jan '15 (13-6 1e echo) Star84: ♡ 20 Jan '15 (18-6 2e echo) Sweetygirl84: 20 Jan '15 (18-6 int/26-6 1e echo) Laura2015: 20 Jan '15 (17-6 1e echo) Bubica: 20 Jan '15 (? 2e echo) Stefke23: ♡ 20 Jan '15 (24-6 2e echo) Peetje83: [COLOR=#ff0000][B]♡[/B][/COLOR] 21 Jan '15 (? 2e echo) Stephanie86: 23 Jan '15(23-6 1e echo) Lizzy1987: 24 Jan '15 (13-6 1e echo) mama Jlyn: 25 Jan '15 (16-6 1e echo) Beebiebeeb: [COLOR=seagreen][COLOR=magenta]25 Jan '15 [COLOR=DarkOrange](17-6 1e echo) [/COLOR] [COLOR=darkorange][COLOR=Purple]Gabri:[/COLOR] [COLOR=Magenta]25 Jan '15[/COLOR] (1-7 1e echo) [/COLOR][/COLOR][/COLOR]
[COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][SIZE=3][B][COLOR=darkorange][B][COLOR=darkslateblue][COLOR=purple]Mamma32: [/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][SIZE=3][B][COLOR=darkorange][B][COLOR=darkslateblue][COLOR=purple][SIZE=3][B][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=Purple][B][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][B]♡[/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/SIZE][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 26 Jan '15 (7-7 2e echo) TSCM: [COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=Purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000]♡[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 26 Jan '15 (13-6 2e echo) Anne1977: ♡ 26 Jan '15 (16-6 2e echo) Bllondiie: [COLOR=darkslateblue][COLOR=seagreen][COLOR=magenta][COLOR=darkorange][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][COLOR=purple][COLOR=magenta][COLOR=#ff0000][B]♡[/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR] 27 Jan '15 (? 3e echo) Foekje: 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Frens: 28 Jan '15 (14-6 1e echo) Key: ♡ 31 Jan '15 (24-6 2e echo) Ailya: 31 Jan '15 (25-6 int/1e echo) Aantal: 23