Jippie! Bij mij was er ook een hartje te zien was toch minder ver dan gedacht... Ik ben nu 6+5 dus dat was de reden dat er vorige week vrijdag nog niks te zien was... Zucht! Ik heb een filmpje gemaakt voor mijn vriend die zit nu op zee... Ik ben benieuwd of hij hem zo kan openen 3 juli heb ik weer een onderzoek met echo en op 18 juli termijnecho... Ik ben mega happy!!!
Wauw! Wauw! Wauw! Wat een goed nieuws allemaal! Super gefeliciteerd! Bubica ook een kloppend hartje, super! Nog 1 nachtje slapen..... Morgen ochtend zijn wij aan de beurt.
Bubica dan lopen we gelijk gefeliciteerd met he hartje key jij ook Ik heb trouwens 14 juli de 14 weken echo, en wil met 13 weken een geslachtsbepaling laten doen kan nu al niet wachten
Dames die morgen echo hebben succes! Ik hoor morgen vroeg na 9.00 uur of ik nog terecht kan voor een vroege echo... Ik hoop het zo
Wat fijn om te lezen dat jullie kloppende hartjes hebben gezien!! Voor de meiden die morgen echo hebben veel succes! Dat vrijdag de 13e maar geluk mag brengen voor jullie
Allemaal gefeliciteerd met de goede echo's!!!! Wat een goed nieuws allemaal!!! Is het al dinsdag?????????? ik wil ook!!! Ik ga gauw slapen, ben net thuis en kan niet meer, maar ik móest even kijken hier
Zo ik draag vandaag bretels aan m'n broek. Ik kan echt niet tegen riemen meer en aangezien me broeken dan afzakken moet ik toch wat. 😄
Het is weer rustig hier! Ik dacht vanmorgen drink eens een kop thee ipv koffie maar heeft toch niet het beoogde effect helaas. Hier begint de vermoeidheid toch steeds meer toe te slaan. Slaap in de ochtend zelfs al weer langer en ben kapot bij het opstaan!
Het is hier inderdaad erg rustig. Vermoeidheid is zeer zeker herkenbaar, maar in mindere mate dan de vorige x. Gister weer een hele slechte dag gehad. Ach ja, is voor een goed doel. Vanavond hebben we het huis vol. Had wat mensen voor een bbq uitgenodigd aansluitend voetbal kijken, nu is het ietsje groter geworden . Gelukkig is alles zo goed als klaar. Pamela, hoe reageerde ze op je werk?
Heel leuk! Alleen mijn leidinggevende vroeg of het gepland was. Beetje stomme vraag maar ja dat mag de pret niet drukken. Ik vermoed dat wij die vraag wel vaker gaan krijgen. Aangezien het nr 4 is en het leeftijdsverschil ook wel groot is.
Haha mama32, leuke oplossing. Dat je ze hebt liggen! Of heb je ze speciaal hiervoor gekocht? Ik heb eerder last van m'n broeken (skinny) niet aan of dicht krijgen. Als alles goed lijkt vandaag ff op de markt elastiek met knoopsgaten halen. Dan kan je je broek met een wat langer shirt nog een tijdje aan. Je kan dat elastiek afknippen zolang als je wilt doet t om je knoopsgat, door het lusje van je knoopsgat en weer om het knoopsgat. Zeer verademend hihi. Ook zag ik sale bij mamalicious geloof ik, ook zin om daar ff te neuzen. Ooooooow hoop zo dat het goed is. Had vannacht liedje in mijn hoofd: ' het is een hele mooie dag' daar werd ik wel blij van. Vannacht nog er uit voor kids ( jongste had last van groeipijn en schreeuwde het uit, oudste werd ook wakker. Maar een sprookje voorgelezen om uurtje of 3 om d'r te kalmeren. Gezellig ). Ik werd mooi misselijk van het nachtelijk avontuur, sliepen hun weer lag ik wakker te hopen dat het af zou zakken . Dus lekker brak vanmorgen. Nu ff rustig aan doen, beetje dit forum vol kletsen als afleiding zo onder de douche en dan is het moment daar. Adem in.... Adem uit...