Bedankt ook voor alle succes wensen. M'n oude maatjes (al 7 jaar op dit forum!) leven ook mee. Fijn hoor.
Ok, nu moet ik echt douchen, stink als een beer en wil fris dat ding tussen m'n benen krijgen zo..... Ailya, je krijgt een inwendige echo denk ik, beetje vreemd de eerste keer dat zon paal naar binnen wordt geschoven. Maar verstand op nul. Ontspannen en focussen op de beelden.
Je maakt me helemaal bang luckymom!! Hahah nee heb als een eerder een inwendige echo gehad ivm cysters op mijn eierstokken dus weet wel een beetje wat het is! Maar toch blijft het spannend! Ik hoop dat ik een mooi kloppend hartje mag zien en dat vrijdag de 13de voor mij een mooie betekenis gaat krijgen!!
Ooh wat fijn Ailya! Hoe laat mag je? Succes! Ik wil ook!! Haha ik moet nog even 2,5 week geduld hebben.. Ik ben gewoon de aller aller laatste van de club! En luckymom.. Relax! Komt goed! is een prachtige dag vandaag! Haha
Wow wat gaaf al die kloppende hartjes! Succes voor iedereen die nog een echo krijgt! Hier nog 4 daagjes wachten...
Yeuuuuuh! Kloppend hartje! Ik werd iets over half 10 gebeld waar ik bleef zelden zo snel aangekleed en gefietst . Het was een uitwendige echo! Geschat nu voorlopig op 7,3 zwanger. Dus schuif ik naar 27 januari. Volgende echo komt een nauwkeurigere schatting. Volgende echo is 7 juli, ben dan precies 11 weken. Mooi net de 12 weken voorbij voordat ik op vakantie ga!
Test 2 Nu met het goede jaartal! Thnks Key! Ben erg blij en opgelucht, denk dat ik de hele dag nog door stuiter en vanavond moe neerval, hihi.
Haha ja lekker gevoel he! Ik zat gisteren echt op een roze wolk! Vandaag ook wel, alleen zijn er toch weer zorgen ook bijgekomen..