Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog 15 min Aahhh ik stuiter als een gek!
    Ik laat jullie snel wat weten!! Xxxx
    Voor de meiden die al geweest Zijn gefeliciteerd!

2. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Luckymom!!

Echo er al op zitten Lizzy?

3. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom net bij de tandarts vandaan en zo stom heb ik gewoon röntgenfoto's laten maken! Helemaal niet bij stil gestaan dat je dat beter niet kan doen als je zwanger bent..

4. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd luckymom! Dit is nu wel je lucky day! Haha stuiterse lekker door vandaag ;)

Spannend Ailya! Heel veel succes! Horen het zo wel denk! Hihi

En Jlyn ik geloof dat het pas echt schadelijk is als ze een foto maken vlak bij je kindje bijv je blaas.. Ze willen het liever niet omdat ze geen risico willen lopen. Dus zou me er niet te druk om maken.. En had je geen loodshort om tijdens de foto's? Voor je bovenlijf?

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk dat er leuke reacties kwamen. Idd enerzijds stomme vraag anderszijds, een brutaal mens zal ernaar vragen.

Ik ben van de week 1x 2 uurtjes ziek naar huis gegaan. Nu ligt er gewoon al een brief van het UWV. Wel erg snel. Ik weet ook dat het verder geen gevolgen heeft maar wel vreemd.

En kreeg nog een leuk telefoontje. Wij hebben onverwachts toch een vakantie kunnen boeken naar Griekenland waar ik ml ten huwelijk heb gevraagd en we ook op huwelijksreis zijn geweest en waar ons zoontje geproduceerd is ;). Alleen zouden we in een andere kamer moeten dan wij wouden en nu kunnen we toch naar 1 van de kamers die wij graag willen hebben met een geweldig mooi uitzicht!!!

Nu op naar vanavond. Even een tukkie doen voordat de eerste aan de deur staat.

6. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Echo was goed! Word nu op 8 weken geschat :)

4 juli termijnecho. Daarna ga ik het tegen mijn collega's e.d. vertellen.
    25 juli controle. Daarna gaat het op facebook :)

7. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn TSCM! Gefeliciteerd! Nu wordt het zeker wel echt he? :)

8. TSCM

TSCM Actief lid

13 jun 2010
    306
    97
    28
    Noord-Brabant
    Ja, idd Gabri! Nu begint het pas echt door te dringen :)

9. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een goeie echo!!! Het hartje was al stevig aan het kloppen...
    Ze wilde geen termijn zeggen omdat de ene harder groeit dan de ander in de eerste weken en tijdens een vroege echo worden er veel fouten gemaakt tijdens termijn bepaling! Vond dit erg netjes van haar!!! Volgende echo hoor ik meer!!

Maar super blij en ook op een roze wolk!

Voor de andere dames!! Ook gefeliciteerd!!!

10. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ooh wat fijn Ailya! Gefeliciteerd! Geniet lekker van de roze wolk!! :)

11. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.059
    2.555
    113
    Limburg
    Gefeliciteerd dames!

12. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maakte me toch wel zoveel zorgen dat ik de verloskundige heb gebeld. Volgens de verloskundige kon het geen kwaad omdat het nog zo laag ligt tussen de organen. Maar ze zei als het je gerust stelt dan kun je gelijk komen voor een echo. Nou daar hoefde ik natuurlijk geen seconde over na te denken ;)

Wauw het hartje klopt, volgens de meeting kwam ze op 23 januari uit, vandaag precies 8 weken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      4
  13. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd TSCM en Ailya!!

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ah fijn schmidt! Hoor je ook niet vaak een vrouw die de man ten huwelijk vraagt! Super!
    Ik wens je een fijne avond!
    Hoe ver ben jij nu?
    Vanmorgen gewerkt, gelukkig maar een uurtje of 2,5 uur. Ik ben thuis gekomen en heb wat gegeten en ben op bed gaan liggen. Voelde mij zwaar beroerd. Om 12.15 uur waren de kids al klaar op school. Daarna slaapkamer van zoonlief opgeruimd en spullen verschoven, onze slaapkamer gezogen. Net al een gedeelte van het eten klaar gemaakt. Wij eten vandaag cannelloni met gehakt en spinazie. Nu wachten tot vriendje wat van zich laat horen zodat ik hem kan gaan halen. Zoonlief is bij oma spelen, die woont hier heel schuin tegenover.

15. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn Jlyn! En wat goed dat ze er zo mee om zijn gegaan. Dus nu heb je deze echo ipv de 16-6? Scheelt toch weer wachten 😉 wat een geluksdag voor iedereen! Yoehoe!

16. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar we mogen maandag nog een keer, dan is m'n man er ook bij :)
    Thx!

17. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal met de goede echo's ,nu word het toch allemaal veel echter hè hihihi
    Gisteren intake gehad veel info weer meegekregen en bloeddruk gemeten,was verder goed.wel moet ik zoiezo in het ziekenhuis bevallen,en waarschijnlijk onder begeleiding van een gynaecoloog maar dit gaat ze nog even navragen(bij me laatste bevalling 3 liter bloed verloren)

Qua klachten valt het me deze reuze mee,alleen sochtends als ik wakker word beetje misselijk,wel overdag erg moe.en ja last van me borsten maar dat is het dan ook echt.bij me 2 jongens was ik vanaf week 6 tot 14 misselijk(zal het nu Miss een meisje zijn;))

Nou aankomende 4 dagen weer werken en dan weer lekker 5 vrij:)
    27 juni echo en 17 juli verloskundige

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben nu (bijna) 10 wkn

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat je een kloppend hartje had Tebbie! En de weken kunnen in het begin gewoon aangepast worden. Komt goed!

Leuk Schmidt die vakantie naar Griekenland! Ik wil ook, haha. Ben er 2 jaar geleden geweest.

Rot dat jullie je zo beroerd/moe voelen. Ik heb ook behoorlijk last van vermoeidheid en een hoop vroege diensten achter elkaar. Dus slaap smiddags en vroeg naar bed.. Niks aan!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Tscm, Ailya en jlyn van harte!!!!!!!!!

Heerlijk al dat goede nieuws!

Wie missen we nog? starry?

Toen wij vanmorgen thuis kwamen zei mijn man: laat de opruimwoede maar beginnen ;), daar heb ik nog nooit last van gehad dus geef hem weinig kans, hij zal z'n eigen bende op moeten ruimen :p.
    Hier na 18u00 echt gevloerd, komt niks meer uit m'n vingers. Ben de hele dag en nacht bijtijds en wijlen misselijk. Als ik maar wat kan eten dan. En warmte kan ik echt iet verdragen, blij dat het nu wat minder is!

Deel Deze Pagina