Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Zonnetje sterkte!

2. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rot Zonnetje. Zo lang er geen stolsels zijn kan t nog alle kanten op.
    Ik heb vanmorgen weer getest in de hoop dat t donkerder zou zijn dan gisteren. Dit was niet het geval, geeft toch onzekerheid. Ook m'n temp is wat lager, maar dat kan natuurlijk van alles zijn. Heb me voorgenomen niet meer te tempen en pas over een paar dagen weer een testje te doen. Stomme onzekerheid.

3. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ow Moos, ik herken die onzekerheid zo... Maar wat jij ook zegt, zolang er geen stolsels zijn is er hoop. Laten we daar maar even van uit gaan.

Daar ik in Duitsland zit werd testen en temperaturen lastig. Ik kan me daar dus ook niet druk om maken op het moment. Weet wel dat ik morgen ochtend weer ga testen :cool:

4. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    @Moos als je een dag tussen laat zal je beter verschil zien in je testen. Je urine kan de ene moment wat verdunder zijn dan de andere.

Ik zal proberen te wachten tot woensdag om nog eens te testen. Tempen doe ik wel nog altijd. Is toch eeb beetje een houvast

5. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Hoe gaat het nu, zonnetje?

Ik heb besloten om niet meer te testen (alleen een test voor moeders voor moeders straks). Ik word er alleen maar onzeker van. Ik hou me maar vast aan 'geen bloed, geeft moed' en ga bijna hopen dat ik snel misselijk wordt haha. Bijna hoor.... ;)

Wij hebben vandaag een familiedag gehad. Toch wel erg leuk om zo'n geheimpje te hebben en te weten dat er misschien volgend jaar nog wel een kleintje bij zal zijn!

6. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga proberen t woensdag te doen. Het gekke is dat de kruidvat test van gisteren smiddags donkerder was dan die van vanmorgen. Kan natuurlijk ook aan de testen liggen. Ander merk gaf hetzelfde resultaat (kruidvat 2v5 en het andere merk was matcare).
    Wat kan je jezelf gek maken hè.

7. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe t met mij gaat?
    Het bloed nog steeds door. Vanmorgen beetje rotzooi erbij.
    Het is net als n echte ongesteldheid alleen met (nog) wat minder stolsels.
    De afspraak bij de vk volg wk donderdag blijft staan. Dan gaatze kijken of alles uit zichzelf weg gegaan is en of ik dus 'schoon' ben.
    Ik ga er wel vanuit. Want de kans dat er nu nog wat zit is zo klein dat ik het niet kan geloven.
    We zullen zien dan.

8. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Zonnetje sterkte. Ben er stil van aangezien ik vorige maand hetzelfde heb meegemaakt.

9. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Tsjee, Zonnetje, wat verschrikkelijk zeg. Hoe voel je je eronder? Moeilijk hoor. Knuffel!

10. Zonnetje04

Zonnetje04 Actief lid

28 apr 2014
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx meiden.
    Ben er wel vrij nuchter onder. Maar gisteravond wel even n traantje gelaten.
    En eigenlijk ben ik blij dat t nu gebeurd en niet pas met een week of 10 zeg maar.
    Ik ga er dan ook vanuit dat mijn lichaam de juiste keuze heeft gemaakt omdat t vruchtje dan miss niet goed was.

11. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Sterkte zonnetje!

12. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Sterkte Zonnetje...

13. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Is het een idee om een lijstje te maken? Wat overzichtelijker..

Chanti - 23 jr - zwanger 2e kindje - 3 jan uitgerekend - echo 20 mei

Zoiets?

14. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou het hier enkel bij een praatgroepje houden. Tussen de bevallingslijsten kan je je op zo eens lijstje laten zetten. ;)

15. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Zou ik hier mee mogen kletsen. Ben nu vijf weken zwanger na miskraam eind februari en uitgerekend rond 3 januari.

16. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    hey umm, tuurlijk mag jij ook mee kletsen :)

Hier heb ik vanmorgen weer getest en had een mooie duidelijke test in handen :)

17. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou net toch de vk gebeld. Kon t niet laten. 30 mei eerste echo. Toch weer spannend!

18. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik mag mezelf ook bij jullie aansluiten 😃
    Na een mk in december zijn we nu opnieuw zwanger!
    Omdat ik clomid heb moeten slikken weet ik niet precies wanneer mijn nod zou zijn maar afgelopen zaterdag gaf de cb 1-2 aan😄
    Morgen de gyn bellen voor echo
    Ik heb al een zoontje van 5.5 jaar
    Klachten: branderige tepels, afscheiding en trekkerig gevoel onderbuik en zo moe telkens dat ik slaap val hihi

19. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Welkom, Bizzy en Umm! Veel kletsplezier en hopelijk veel herkenning over en weer.

Fijn, vlinder, een duidelijke test! Dat voelt goed he!

Pfff, hebben jullie ook zoveel moeite om het stil te houden?! ;) Of ligt dat toch echt aan mij haha.

20. umm

umm Bekend lid

29 dec 2013
    544
    1
    18
    NULL
    NULL
    Thanks dames voor het warme welkom, helemaal leuk.

Vlindertje fijn als je een goede test in handen hebt he, heerlijk gevoel.

Moos daar maak ik uit op dat je eerst later een afspraak had staan? Fijn snel de kleine te kunnen zien!Ik heb 2 juni afspraak, mocht eerder ivm eerdere miskraam maar vond zelf fijner iets later hhhhh, ben geval apart.

Bizz dank je voor welkom. Leuk al zoontje van 5,5! Heerlijke leeftijd.

Zonnetje wat naar, maar goed dat je er zo nuchter onder bent. Veel sterkte

Deel Deze Pagina