He yas, dat zei me vent ook. Waarschijnlijk pikt ie niet alle hartslagen op waardoor die wat lager uitvalt. Ik mag hem niet meer gebruiken tot woensdag anders gooit hij hem in de prullenbak. Snap ik ook wel haha.
Sorry dames, kan de lijst nog niet aanvullen. Het gaat niet goed met mij, kan vandaag echt niks binnen houden dus eet ook niets. Wel af en toe een mini slokje cola wat blijft. Morgen maar ff met de HA praten. Ik kan ook gewoon niks lig de hele dag op bed. Weet niet of iemand de lijst kan aanvullen anders moeten we wachten tot ik mij beter voel. Voor de meiden met een kloppend ❤️ Gefeliciteerd en geniet ervan.
Wat vervelend mamma dat je je zo xiek voelt.. Denk wel dat de ha wat kan doen hoor, mn schoonzus heeft medicatie gekregen omdat ze niks binnen hield, dat werkte wel toen,, ik moet afkloppen ben wel veel misselijk maar het is te doen.. En heb veel zin op "slechte" dingen, cola en chips enso dus echt proberen mezelf in bedwang te houden
Jeetje Stefke wat een vervelende situatie voor je...maar fijn dat het nu eigenlijk alleen maar beter kan gaan. Mamma32 pfff wat een ellende voor je zeg! Hopelijk kan de ha iets voor je betekenen want dit klinkt heel erg zwaar... Hier gaat het eigenlijk heel goed. Op vermoeidheid na eigenlijk nergens last van. Nog 2 nachtjes slapen tot de 2e echo heel benieuwd hoe ons kleintje gegroeid is en hoever ik ben. (bij de vorige echo dacht ze 5+2 terwijl ik zelf 6+2 dacht te zijn...)
@Stefke, wat een vervelende situatie voor je zeg.. @Mama32, wat erg naar dat je er zo'n last van hebt. Toen m'n vriendin zwanger was had ze er ook heel erg last van en heeft toen medicatie gekregen wat haar toen wel goed geholpen heeft. Hier heel moe, slecht slapen, geregeld hoofdpijn en last van m'n darmen. Verder lekker dagdromen als ik naar de echofoto's kijk. Wat is het toch weer bijzonder!
Leuk dat jullie er weer zijn. Wat een mooie echo. Ik ga ook echt niet beginnen met zo'n apparaatje. Zal mij alleen maar onzeker maken. En bij mijn zoontje konden ze met ruim 12 wkn maar moeilijk een hartslag vinden, puur omdat de placenta voor lag. Hij klopt en dat is het belangrijkste 😉. Hier a.s. Donderdag de termijnecho. Toch wel spannend al blijf ik hondsberoerd dus het zal best goed zijn .
Na de zoveelste x boven de wc heeft m'n man de huisartsenpost gebeld en haalt nu medicatie voor mij op. Hopelijk helpt het..... Hou echt niks binnen zelfs water niet.
@mamma32 veel sterkte meis! Hoop dat de medicatie iets doet... Jaaaa wij hebben trouwens een kloppend hartje gezien op de echo vanochtend!!!! ♡♡♡ Wow wat is dat bijzonder!
Nou kwart over 3 mag ik voor de echo dus dan weten we meer. Ben nog steeds goed misselijk en pijn in me borsten. En me buik groeit goed. Dus zal allemaal wel goed zitten. Heb van meerdere gehoord dat een doppler niet alle hartslagen pakt en dat 120 goed is. Kwart over 3 mogen we kijken. Spannenddd
Gefeliciteerd laura!!! Hier vanmorgen ook een knipperlichtje gezien!!! Het was echt nog een koffieboontje, maar het was allemaal goed! Ze heeft het vruchtje voor de vorm nog even gemeten en daar kwam uit precies wat ik dacht, 8w2d, maar met 10 weken gaan ze het pas echt goed meten. Ik probeer nu de huisarts te bereiken voor pillen tegen de misselijkheid.. De vk vond het absoluut niet nodig dat ik me zo rot voelde en ik moest gelijk de huisarts bellen. Hopelijk krijg ik het zo mee en slaat het gauw aan!
Mamma32, wat heb jij gekregen voor medicijnen en helpt het al een beetje? Hier zei de verloskundige dat het waarschijnlijk niet helemaal weg gaat, maar dat het wel helpt om beter te kunnen functioneren...
Ik heb zetpillen gekregen en het helpt nog niet echt, ik moet nu kijken wat ik wel en niet binnen hou. Heb alleen de pech dat m'n werk nu moeilijk doet. Dus ben in de weer met pers.zaken.
♡ UITGEREKEND JANUARI 2015 ♡ GESLOTEN Podiki♡ 18 januari (27-6 2e echo & 17-7 controle) Poedi♡ 18 januari (27-6 2e echo) Luckymom♡ 19 januari (7-7 2e echo) Star84♡ 20 januari (18-6 2e echo) Sweetygirl84 20 januari (18-6 int & 26-6 1e echo) Laura2015♡ 20 januari (? 2e echo) Bubica♡ 20 januari (3-7 2e echo & 18-7 termijnecho) Stefke23♡ 20 januari (24-6 2e echo) Peetje83♡ 21 januari (? 2e echo) Stephanie86 23 januari (23-6 1e echo) Mama Jlyn♡ 23 januari (30-6 termijnecho) wendy88baby♡ 23 januari (? termijnecho) BeebieBeeb♡ 25 januari (7-7 termijnecho & 14-7 combitest) Gabri 25 januari (1-7 1e echo) Mamma32♡ 26 januari (7-7 2e echo) TSCM♡ 26 januari (4-7 termijnecho & 25 juli controle) Anne1977♡ 26 Januari (? 3e echo?) Bllondiie♡ 27 januari (14-7 3e echo) Foekje 28 januari (? 2e echo) Frens 28 januari (? 2e echo) Lizzy1987♡ 29 januari (3-7 termijnecho) Key♡ 31 januari (24-6 2e echo) Ailya 31 januari (25-6 1e echo)
Mamma32 ik heb de lijst even bijgewerkt. Dit keer met wat minder kleur, want zo kan het in 1 bericht, dat is wel zo makkelijk. Hopelijk vindt je het niet erg dat ik hem wat aangepast heb Ik heb zoveel mogelijk gegevens teruggezocht. De rest kan de lijst evt. ook zelf aanpassen, door op QUOTE te drukken, en dan in het nieuwe bericht vooraan quote:beebibeeb weg te halen en aan het eind ook quote weghalen.....
Hier nog 2 weken tot de volgende echo! Ik kijk er nu al weer naar uit. Ik heb al enkele dagen last van een knokkel in mijn middelvinger, die doet pijn bij buigen maar ook zo in rust. Verder blijft de vermoeidheid en de misselijkheid, al lijkt het vandaag wel iets mee te vallen. Straks nog een avonddienst en dan weer 2 dgn vrij!
Hallo dames! Ik ben 7 weken en 4 dagen zwanger dus ik hoor ook bij de januari mamas! Ja kan ook februari want ben 28 jan uitgerekend haha. Ik heb donderdag mijn eerste echo en ben zooooo zenuwachtig.!!! Vooral omdat ik al een paar dagen minder last heb van me borsten en omdat ik vorig jaar ook een miskraam heb gehad. Ik was toen 6 weken en 3 dagen. Daarom extra spannend!! Heeft iemand hier ook ervaring mee zo voor de eerste echo en dan opeens minder symptomen?? Liefsss
Ik heb ook over 2 weken weer een echo Pamela. Werk ze en beterschap met je middelvinger! Sophia welkom en gefeliciteerd! Hier met 6 weken iets minder pijn in borsten, maar dat kwam na een paar dagen met alle hevigheid weer terug. Spannend donderdag je eerste echo!