Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laura en beebiebeeb, wat fijn die knipperende hartjes op de echo!! Geniet ervan!

Mamma en beebiebeeb, wat balen dat jullie je zo slecht voelen!! Hoop echt dat de medicijnen gaan werken!! Wat zeggen ze op je werk dan mamma32??

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sophia, spannend. De eerste weken zijn en blijven spannend. Succes.

Pamela, fijn, bijna vrij.

Ik heb nog 2 dagen te gaan. De inspectie komt 2 dagen bij ons op school. Ben erg benieuwd hoe dat gaat. Verder verspreid het nieuws nu over mijn zwangerschap. Had het eigenlijk nog 2 dagen vrij stil wille. Houden, maar vind het toch wel makkelijk en leuk. Kan ik gewoon aantrekken wat ik wil. Heb zelf het idee dat ik al minstens 16 wkn zwanger ben wanneer ik naar mijn buik kijk.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij hebben vrijdag een feestje en ik ben mij nu al aan het bedenken welke kleding ik aan moet doen. Ik heb een witte jurk die ruimer valt dus denk dat het die wordt. Hier ook al een flinke buik die niet meer makkelijk zich laat verbergen.

4. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Grrrr net bruinig slijmverlies tijdens afvegen, wordt hier zo onzeker van :( En dan nog tot volgende week donderdag wschten op de eerste echo....morgen intake maar op die locatie geen echo apparaat helaas....

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sweetygirl, als je je zo'n zorgen maakt zou je altijd kunnen proberen of je eerder een echo kunt krijgen? Beetje aandikken misschien? :)

De pillen die ik vandaag heb opgehaald, kreeg ik bij vermeld dat ik 3 dagen niet mag auto rijden!:$ vanwege sufheid! Wtf! Dat kan niet, ik moet gewoon naar mijn werk! Na 3 dagen mag je kijken of het auto rijden gewoon goed gaat of niet....
    Nu maar op zoek op internet of het echt zo erg is, ik heb emesafene ofzoiets...hier iemand ervaring daarmee?

6. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Sweetgirl ik zou idd ook aandikken je nog 2 weken zoveel zorgen maken is ook niet goed voor jezelf en de baby! En anders miss ge gyn bellen? Doe hebben ook spoedplekken zeg maar, als je aandikt en zegt dat je bloedverlies hebt,,, ik weet toen ik van mn zoontje zwanger was ik gelijk mocht komen toen ik bloedverlies had,, dan ben je wel gerustgesteld :)

7. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Hier vandaag weer een goede echo gehad. En het hartje ook horen kloppen dit keer. Wat bijzonder. Het is nog niet te bevatten soms, gewoon van IVF poging 1. Ik mag mij gelukkig prijzen!

8. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Hier een heerlijke echo gehad! Alles erop en eraan, kleine beeb had zelfs de hik zooooo schattig.

9. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Wat leuk Nala en Lusvi!!!

Lijkt me ook heel bijzonder om het hartje voor het eerst te horen kloppen. Ik hoop dat ik het ♥ donderdag ook mag horen....♥

10. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Het was geen bloedverlies maar bruinige afscheiding in slijm wat ik sowieso heel veel heb.. Ook alleen bij afvegen als het niet meer wordt zal het toch wel goed zijn. Maar kan sowieso morgen tijdens de n intake aangeven dat ik hierdoor wel onzeker wordt....hopelijk laten ze me dan donderdag even komen. En anders wachten tot volgende week donderdag, pfff!

11. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Ik zag dat de lijst was bijgewerkt... Ik heb ook een kloppend hartje gezien op de echo. Heb geprobeerd om de lijst zelf te bewerken maar krijg er geen hartje bij... Zou iemand dit voor mij willen doen??

12. Star84

Star84 Actief lid

29 nov 2011
    404
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sweetygirl, niet fijn die onzekerheid! Snap ook niet goed waarom er zoveel verschil zit tussen wanneer iedereen echo krijgt. Ik krijg vandaag al 2e echo. Dat is toch niet eerlijk eigenlijk?

@beebiebeeb, pfff klinkt heftig die medicijnen! Ik heb er geen ervaring mee...

13. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Ze deden moeilijk dat ik mij ziek melde dus heb ik pers.zaken opgebeld en die regelt het nu.
    Ik moet eerst zorgen dat ik eten binnen hou en op krachten kom en dat duurt wel even.

14. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Ik heb ook Emesafene gekregen en je word er idd wat wazig van maar je mag rijden alleen wel voorzichtig.
    Maar aangezien ik in 3 dgn nog maar iets binnen heb gehad zal het hier even duren voor ik op kracht ben.

15. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Net weer wat het is ook licht bruin. Ik kan nu bellen maar dan zeggen ze toch bespreek het vanavond maar met de vk.

Ik wil nu gewoon zekerheid kan echt niet nog een week wachten.

16. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend die onderzekerheid. Ik zou nu toch even bellen anders zit je er de hele dag mee. Nee heb je, ja kan je krijgen.. Misschien is wel gewoon oud bloed, het is immers niet vel rood. Heb je ook buikkrampen?

17. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds vandaag iets meer energie om wat te doen, dat is wel heel fijn

18. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Nee heb helemaal geen buikkrampen het is ook heel lichtbruin niet zo donker bruin als me menstruatie begint.

19. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik wel eens gelezen heb kan het geen kwaad, maar bel de verloskundige dan ben je uit je onzekerheid. Succes..

20. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Denk dat ik vanavond maar afwacht heb om 18:00 intake. Morgen vrij dus hoop dat ze morgen een echo willen maken anders wordt het nog een lange week in onzekerheid zitten...

Deel Deze Pagina