Hier vanmorgen weer iets lichtbruinige afscheiding gehad.. Denk dat dat komt door de inwendige echo's. Die staaf gaat er niet al te gemakkelijk in, haha. Wij hebben ook een geslachts-echo ingepland! Nog 6 weken en dan weten we het waarschijnlijk
Wie van jullie doet er hier eigenlijk allemaal mee aan Moeders voor Moeders? Gewoon nieuwsgierig, geen vooroordelen ofzo hoor!
Ik niet, heb al 2 oudere meiden die nog niet weten dat er een baby komt en ik kan dus niks stiekem doen of verstoppen. Ze zijn heel erg opmerkzaam.
Hier gaat het al iets beter, kan wat binnen houden. Ik juich niet te vroeg ben nog behoorlijk zwak. Naar beneden lopen en wat pakken is he vermoeiend. Sweetygirl, wat vervelend hopelijk gauw een echo voor jou.
Nou moest me geen zorgen maken. Zolang het niet rood is en ik geen krampen heb is het goed. Maar toch..........blijf onzeker hopelijk is de week snel voorbij.
Moeders voor moeders doe ik niet aan mee. Gewoonweg te druk om er nog iets bij te hebben om aan te denken. Morgen termijnecho, pas om 17.30u
Sweetygirl, ook al heb je er niks aan....komt wel goed schatje Ze heeft natuurlijk gelijk, maar je wil het zo graag ook zelf zien he... Mamma32, dat is al een goede vooruitgang dat er wat binnen blijft! Ik heb gisteravond de eerste emesafene pil genomen en ik heb vanmorgen niet gespuugd! Was ook bijna niet misselijk! Helaas begon de ellende om 9uur gewoon weer en ben ik de hele dag kotsmisselijk geweest op mijn werk. Ik ga morgenochtend gewoon nog een tweede pilletje nemen, want het is echt geen doen zo. Zo'n pil werkt ook een uur of 8 dus opzich logisch dat het overdag dan weer knudde is. Ik heb, hoe eigenwijs, toch ook gewoon auto gereden ik voelde me totaal niet suf dus heb het toch gedaan, het kon niet anders.... Hopelijk is dat morgen ook weer zo als ik er eentje extra neem....
♡ UITGEREKEND JANUARI 2015 ♡ GESLOTEN Podiki♡ 18 januari (27-6 2e echo & 17-7 controle) Poedi♡ 18 januari (27-6 2e echo) Luckymom♡ 19 januari (7-7 2e echo) Star84♡ 20 januari (18-6 2e echo) Sweetygirl84 20 januari (26-6 1e echo) Laura2015♡ 20 januari (? 2e echo) Bubica♡ 20 januari (3-7 2e echo & 18-7 termijnecho) Stefke23♡ 20 januari (24-6 2e echo) Peetje83♡ 21 januari (? 2e echo) Stephanie86 23 januari (23-6 1e echo) Mama Jlyn♡ 23 januari (30-6 termijnecho) wendy88baby♡ 23 januari (? termijnecho) BeebieBeeb♡ 25 januari (7-7 termijnecho & 14-7 combitest) Gabri 25 januari (1-7 1e echo) Mamma32♡ 26 januari (7-7 2e echo) TSCM♡ 26 januari (4-7 termijnecho & 25-7 controle) Anne1977♡ 26 Januari (30-6 3e echo & 3-7 4e echo) Bllondiie♡ 27 januari (14-7 3e echo) Foekje 28 januari (? 2e echo) Frens 28 januari (? 2e echo) Lizzy1987♡ 29 januari (3-7 termijnecho) Key♡ 31 januari (24-6 2e echo) Ailya♡ 31 januari (25-6 2e echo)
Hey allemaal, Alle kloppende hartjes gefeliciteerd! Spugende dames, hoop dat het met de medicatie heel snel minder wordt! Sweetgirl, ik herken je gevoel... Ik heb ook nog steeds regelmatig bruinverlies, niet alleen met afvegen maar ook echt in mijn broekje.. Ik heb alleen al 3 echo's gehad en heb gezien dat alles goed gaat met ukkepukkie! Voor de lijst: ik heb 30 juni weer een echo en 3 juli weer... Komt omdat ik gestart ben bij de vk maar ook nog in de afrondende fase zit van de ivf behandeling... Dus krijg er ook nog 1 in het VU... En ik zeg daar geen nee tegen Verder ben ik erg misselijk maar spugen doe ik gelukkig ( nog ) niet! Ben wel de hele dag aan het eten... Das het enige wat een beetje helpt!
Hey anne, fijn al die echo's! Je kunt er nooit genoeg hebben vind ik Balen dat je ook zo misselijk bent, maar gelukkig kun je eten om het een beetje tegen te gaan.. Ik had het ook graag zonder medicijnen gedaan, vind het toch een beetje eng die pilletjes. Maar zonder is ook geen doen helaas, ik kan er niet tegenop eten
@sweetygirl, probeer je niet te druk te maken al is dat natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan! Succes met wachten tot de echo... @mamma 32, stom zeg dat ze moeilijk doen over ziekmelding! Alsof je nu in staat bent om te werken!! Wel fijn dat je met de medicijnen iets binnen kunt houden. Hopelijk voel je je snel iets fitter. Ik vandaag de tweede echo gehad alles was goed en ik ben toch 9 weken! Bij de vorige echo dachten ze een week minder ver dan ik zelf dacht. Maar nu blijk ik toch gelijk te hebben. Wist het wel, want was zeker van mijn eisprong. Over 2 weken heb ik termijnecho en intake.
Jeej, vandaag al weer 10 weken! Nog 12 dgn tot aan de echo. Wat blijft het toch weer spannend iedere keer!
Ja ik vind de tijd voorbij vliegen.. En aan de andere kant kan ik mezelf wel naar de 12 weken kijken haha.. Nog 20 dagen hier, ik tel ze af!
Ik neem een zetpil bij wakker worden in en voor het slapen gaan. Alleen heb ik de pech nog in de ochtend te moeten spugen.