Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    MvM: nu doe ik niet mee, wilde ik wel maar ergens in mijn achter hoofd was toch elke keer weer dat stemmetje 'als het mis gaat moet ik het weer afzeggen' bij mijn dochter en bij mijn vroege miskraam heb ik wel mee gedaan.

Om half 12 heb ik de intake en vind het toch wel spannend, hoop dat ik ook een echo krijg of dat ze wil proberen naar het hartje te luisteren.

2. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Als 't goed is heb je nu de intake achter de rug Starry! Hoop dat alles goed was :)

Hier geen MvM, in verband met een bloedtranfusie..

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ben net terug en alles was goed, het kindje was lekker aan het bewegen :)

4. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ahhh mooi.. :D Altijd weer een opluchting!

5. Laura2015

Laura2015 Lid

26 mei 2014
    30
    0
    6
    Vrouw
    Hier ook hartstikke beroerd!
    ik had afgelopen nacht nachtdienst, en ik werd ingewerkt. Ben om kwart voor 12 ziek naar huis gegaan.. kon het gewoon niet meer volhouden. Misselijk, overgeven en krampen!

Dus vanochtend bel ik mijn teamleider op.. wat er allemaal aan de hand was zei ze. Zij wist nog niet dat ik zwanger ben. Dus verteld. En verteld dat ik me hondberoerd voel. Dat ik zelfs op het werk heb staan overgeven.
    Naja dat vond ze geen reden om me ziek te melden en dat ze op het werk met een probleem zaten. Dus ze was me echt een schuldgevoel aan aan het praten.
    komt ze later met een idee. Wat als ik de avonddienst zou draaien??
    ongelofelijk toch?! Ik ben ziek.. klaar. Nu heeft ze gelijk de arbo arts gebeld en ik krijg morgen meer te horen.
    Ik heb zelf al de huisarts gebeld en kan vanmiddag wat medicijnen ophalen tegen de misselijkheid..

oh en ze vond het vreemd.. je bent toch alleen misselijk in de ochtend als je zwanger bent? (Heeft zelf geen kinderen)...

bah.. vreselijk als ze zo moeilijk gaan lopen doen..

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hallo dames,

Mag ik hier ook meeschrijven? Ik ben 29/1 uitgerkend van mijn 2e kindje.
    Ik heb in het verleden een rits miskramen gehad tussen de 5 en 16 weken. Spannend dus! Wel al een kloppend hartje gezien, maar ook dat zegt mij weinig dus... Ik heb er wel vertrouwen in.
    Het is ons 1e kindje samen. Wij wonen met mijm vriend zijn zoon (10), mijn dochter (5) en om de weekend en regelmatig doordeweeks nog de jongste van ijn vriend (4) in een huis.. Dus wij zijn een echt samengesteld gezin!

Ik heb ontzettend last van de vermoeidheid, ik slaap meestal op de dag nog even maar sommige dagen lukt het niet. Zoals vandaag. Ik moet straks werken tot half 12 vanavond en zie er flink tegenop!
    Zijm er nog meer die onregelmatig werken?
    Ik doe ook mee met mvm. Dit is de 4e week!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Starry, fijn dat het allemaal goed was.

Lola, welkom.

Nog even werken en dan begint mijn weekend. Straks dan de echo. Ben benieuwd hoe ons kleintje het doet en of alles goed is.

8. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Sommige mensen snappen het inderdaad niet.
    Hier ook al zo'n soort probleem.

9. Laura2015

Laura2015 Lid

26 mei 2014
    30
    0
    6
    Vrouw
    @mamma32 ja vreselijk hè. Had het van jou ook gelezen ja..
    gewoon niet leuk zo.. ik blijf mooi een paar daagjes thuis.

hoe is het met jou nu?

10. Sophia5

Sophia5 Lid

5 aug 2013
    96
    0
    0
    Ik heb net ook mijn eerste echo gehad en alles was perfect!!!! Het hartje klopte ook mooi♥
    Er is wel een last van me schouders moet ik zeggen alhoewel ik nog niet echt durf te genieten en blij te zijn. Pas na de 12 weken denk ik..

Nou hopen dat alles goed blijft gaan:)

Liefs sophia

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sophia, wat fijn.

Hier ook een goede echo. Ben flink vooruit gezet. 11 wkn en 5 dgn. Uitgerekende datum is 3 januari. Eerst lag de kleine stil, pas later ging hij allemaal bewegen. Zo bijzonder!!!

12. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

Ik kan weer wat binnen houden maar voel me nog wel slap.
    Blijf ook nog thuis en ga pas volgende week dinsdag aan het werk.
    Rust lekker uit meis, je lichaam is belangrijker en het wezentje in je!
    Beterschap!!

13. Laura2015

Laura2015 Lid

26 mei 2014
    30
    0
    6
    Vrouw
    Ah fijn dat je je wat beter voelt,
    ook voor jou beterschap nog!

xx

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Fijn dat jullie een goede echo hebben gehad dames!

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ahh niks zo erg als onbegrip meiden.. Laura, je leidinggevende doet ook egoistisch, dus mag jij dat zeker! Lekker aan jezelf denken en laat die arboarts maar komen hoor! Je weet zelf wel dat je je niet aanstelt toch? Je blijft niet voor niks thuis.. Alsof je je voor de lol zo rot voelt! :(

Hier ging het vandaag al beter met die pil die ik nu in de ochtend heb genomen. Ik heb wel weer flink gespuugd na het ontwaken vanmorgen, maar de rest van de dag was ik iets minder misselijk gelukkig.

@star fijn dat de echo goed was! En fijn dat je termijn klopt met wat je dacht! Dat is toch ook een fijn idee als je het dacht zeker te weten!!

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn alle goede echo's!

Lola, welkom! Wat naar van je miskramen.. Heftig lijkt me! Hier schrijven veel dames mee die onregelmatig werken, ik ook. Werk ze vanavond!

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik doe wel mee met mvm trouwens..

18. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bedankt voor het welkom!

En dames met goede echo's, van harte!! :)

Julia, best heftig, stond vanmorgen ook weer heel onzeker op.. minder pijnlijke borsten! Nja... Woensdag weer een echo!
    Wat fijn dat er meer mensen onregelmatig werken in dit topic.

Ik had mijn late dienst overleefd gisteravond, ging best aardig.. Vanavond weer een late dienst en morgen een slaapdienst dan weer even paar dagen niets...

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Heb je verder nog symptomen dan Lola? Ik heb ook af en toe wat minder pijnlijke borsten en dan weer wat meer. Spannend dat je woensdag een echo krijgt! Wel fijn even wat zekerheid!

Sterkte met werken vanavond! Ik heb vanavond ook een late dienst.. Blegh. Maar hoort erbij!

20. demel89

demel89 Lid

23 sep 2012
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen hoor, zoveel goede echo's!! :)
    Kan niet wachten op mijn eigen echo! Toch altijd weer spannend...:)

Alleen zo vreselijk misselijk :( kan niks hebben :( kan me niet herinneren dat ik me zo slecht heb gevoeld bij de eerste zwangerschap. Geen energie, hang maar een beetje boven de wc pot! Moet mezelf er echt elke dag doorheen slepen :( zijn er nog meer die zich zo voelen?

Deel Deze Pagina