Vandaag weer contact gehad met het werk. Moet zeggen dat ze heel begripvol was vandaag. Volgens mij heeft ze gewoon op der kop gehad van de arboarts hihi. ze zei dat ik het weekend maar lekker moest uitrusten en dan neemt ze maandag contact met mij op. Ze wil ook even kijken naar het aanpassen van mijn diensten. Bijv alleen avonddiensten of dagdiensten.
Hier ook onregelmatige werktijden. Vandaag sinds lange tijd weer eens een volle route gehad! Dat was wel even afzien en ook flink last van mijn buik en banden!
Dat is fijn dat ze nu stuk aardiger was! Op onze verloskundige praktijk loopt ook homeopaat dus daar ben ik nu mee bezig voor misselijkheid, 2 dagn echt beroerd gevoeld maar gaat nu gelukkig weer iets beter. Maar blijf misselijk en zo moe. Maar ja heeft tijd nodig.. maandag echo!
@Laura: Fijn dat ze nu snapt het soms niet niks is om zwanger te zijn! Ik hoop voor je dat je aangepaste diensten krijgt. Ik wil het volgende week ook gaan vertellen op mijn werk, ook ik wil de aangepaste diensten krijgen dus geen slaapdiensten meer, ze horen bij ons binnen 2 weken wat te regelen dus ik kan niet wachten om geen slaapdiensten meer te draaien . Moet zondag weer en oh wat zie ik er tegen op zeg, juist door de pijn in me rug de ochtenden zijn moordend bah! Wilde me ook eigenlijk ziek melden voor van het weekend maar het toch maar niet gedaan.
Wij zijn gisteravond naar een verjaardag geweest en daar vroeg iemand of ik zwanger was. Liegen hou ik niet van dus maar bevestigd. Tja, die buik laat zich niet meer verstoppen! Nog 10 dgn tot de echo en dan hoeven wij hopelijk niks meer te verbergen! Daarnet eruit voor te plassen en nu nog even omdraaien en verder slapen!
Hier geen bruinige afscheiding meer gesignaleerd sinds woensdag ochtend. Hopelijk was het dus niks ergs. Nog maar 5 dagen tot aan de eerste echo, kan niet wachten tot het zover is! Hoop zo op goed nieuws!
Dames, ik denk dat ik een beginnende blaas ontsteking heb. Wat moet ik doen? Heb al 2 keer eerder in de zwangerschap een antibiotica kuur gehad nu, en de huisarts was er al niet al te vlug mee om het toen te geven.. What can I do?
Gewoon weer naar je huisarts gaan, hij zal wel moeten behandelen. Optie om urine op kweek te laten zetten en zo te kijken welke bacterie het veroorzaakt, gerichter te behandelen! Om het te verkomen geloof cranberry capsules of zoiets.
Lusvi, vervelend. Heb helaas geen tips. Toch langs de huisarts want ermee rond blijven lopen is al helemaal niet goed. Hier komt al 2 dgn niks uit mijn handen. Voel me zo belabberd. Bleh.
Nou de eerste 2 keer was de antibiotica voor iets anders, oor ontstekingen haha.. Kan ik voor een blaas ontsteking de huisartsenpost bellen dan?
Hier ook al dames die hun banden al voelen? Hier al een paar keer maar schijnt normaal te zijn bij een tweede zwangerschap zo vroeg.
Pfff, dadelijk om 10 uur in de kerk zijn voor een mis en aansluitend is de processie voor de kindjes die de communie hebben gedaan! Ik weet wel leukere dingen op zondagmorgen!
Sweetgirl wat fijn!! En 5 dagen is ook gelukkig niet meer zolang! De dames met problemen op het werk, wat een ontzettende rot situatie zeg!! Je bent eerlijk en meld je ziek krijg je dit... Hopenlijk lost het zich allemaal zo op ,,, Ik voel me laatste dagen beetje onzeker heb lijkt het iig wat minder pijn aan mn borsten en ben wat minder moe... Hoop dat het niks betekend en dat ik er gewoon blij om moet zijn!
Ja, het gaat nu echt opschieten! Inmiddels nog maar 4 dagen wachten! Ik heb zowat helemaal geen symptomen alleen wat meer afscheiding, wat moeite met ontlasting en soms heel moe. Bij me eerste zwangerschap ook haast nergens last van dus dat zegt niks hoor.
Zo, ik zal ook nog eens wat van me laten horen he Ik lees wel steeds mee hoor, maar meestal via de telefoon en als ik dan moet reageren duurt het ook een uur. Even voor het lijstje, ik heb 9 juli de 2e afspraak met de vk en 16 juli termijn echo. @ Sweetygirl, ik heb vooral met niezen erg last van bandenpijn, bij elke nies een flinke steek! Had ik bij m'n eerste ook veel last van. Succes bij je echo, gelukkig heb je geen afscheiding meer gehad, dat kan zo'n onzekerheid met zich meebrengen he. @ Laura, wat een gedoe met je werk zeg, gelukkig is ze ondertussen wat begripvoller geworden. Bij mij doen ze gelukkig niet moeilijk wat dat betreft. @ de misselijke dames, hoe gaat het ondertussen? Helpt de medicatie al wat meer? Ik ben zelf nu ook elke dag misselijk, maar gelukkig hoef ik niet naar de wc te rennen. En ik ben nog steeds doodmoe, dus als de mogelijkheid er is, doe ik samen met mijn zoon een heerlijk dutje En Anne, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Ik ga proberen om wat vaker te reageren hoor
Haai! ook even weer wat laten horen! Ik heb nog wat kloppende hartjes gezien: super! Ben heel blij voor jullie! Sweetygirl, fijn dat het gestopt is! Lijkt mij een goed teken! Hou vol! Laura, wat een drama reactie van je manager! Gelukkig is ze bijgedraaid. Bandenpijn, hier al een tijdje af een toe een flinke steek, bijv als ik ineens van de bank op sta. Of met sporten, dan voel ik het erg goed. Mama32 en andere misselijken .. oh vervelend zeg! Ik hoef niet over te geven, maar voel me wel heel beroerd. Vrijdag had ik gewoon soort migraine aanval. Er komt niks uit mijn vingers en ik slaap gerust een dagdeel extra. Ben de hele dag door niet lekker. Wordt ook vaak duizelig, hebben jullie dat ook? Dat wil ik even weten, want mogelijk heeft het bij mij met mijn evenwichtsorgaan te maken in combi met dat er veel van mijn lichaam gevraagd wordt. Ik krijg al een buikje, pas mn broeken niet goed meer. Dus hier en daar het goede nieuws aan het brengen. Gisteren hebben we het de kinderen vertelt (meisjes, 6 en 4 jaar). Ze waren door het dolle heen. Vooral de jongste kan er niet over ophouden. De baby krijgt allemaal kusjes en knuffels, ze praten er de hele tijd over. De oudste zei op een gegeven moment:het lijkt me niet zo fijn om de baby daar tussen je benen er uit te zien komen , haar maar gerust gesteld en verteld dat ze daar niet bij is! Hoest bij jullie met bekend maken? Oh ja, ik word ook misselijk van computeren, zeker van scrollen, dus lees af en toe wat maar heb dan het idee in de zweefmolen te hebben gezeten, dus voel me vaak niet in de mood om te reageren, komt wel weer.. nog een paar weken.