Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Stephanie.. krijg jij een tweeling?? Omdat er 2 babies bij je banner staan?

2. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ooooh ik loop zo achter in het huishouden. Probeer het te accepteren, maar leuk is anders! Nu maar rustig aan wat was proberen weg te werken.

3. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Hihi luckymom wat een leuke reacties van de kids.. Die van mij weten het nog niet wil ze over een weekje vertellen als de vakantie begint ben benieuwd (meisje 7, jongetje 3) ze vragen allebei wel al zeker 1jaar voor een zusje dus zullen het wel leuk vinden :)
    Mijn ouders, zus, broer en tante weten het nu wel,, gelukkig alles leuke reacties :) lang voor me houden lukt hier ook niet ben ik bang, ik groei toch al echt :( vooral mn borsten en wordt ook echt flinker op mn buik ..

4. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Het was geen blaasontsteking, en heb er nu ook geen last meer van. Wat het dan wel was, geen idee.. Zwangerschap doet rare dingen met je lichaam haha.

Hier een rustige week voor de boeg, vanavond Oranje! Duurt me te lang tussen de wedstrijden soms..

30 juni weer een echo gepland staan. Dat is de laatste op de IVF-afdeling, 's middags heb ik gelijk een afspraak bij gynaecologie op de poli van 't ziekenhuis. Kennismakingsgesprek :)

Hoe is het verder met alle andere dames? Moe, misselijk, zwakjes?

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben er ook nog hoor!

Voelde mij weer erg onzeker, nu gaat het wel weer. Overmorgen mijn tweede echo! Wil echt even gluren!

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik leef ook erg naar de volgende echo toe, nog 8 dgn!
    Verder zijn de kwaaltjes nog aanwezig maar lijken langzaamaan iets minder te worden! Behalve die pijnlijke borsten!
    Deze week 5 dgn werken, pffff!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lusvi, fijn dat het geen blaasontsteking is. Je voelt idd vanalles tijdens een zwangerschap.

Lola, spannend over 2 dgn.

Hier gaat het gewoonweg slecht. Moe, misselijk. 3 dgn heel weinig gedaan en heel veel geslapen. Nu ben ik weer aan het werk en heb een paar hele zware dagen voor de boeg. Hoop dat ik dit ga trekken.

Vanavond idd voetbal. Gaan bij vrienden kijken. Hoop ook dat ik dit trek. Daarna snel naar huis.

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik leef ook naar de volgende echo toe.. Ook nog 8 dagen. Maar net zoals Pamela en Schmidt een zware werkweek tegemoet deze week inclusief weekend werken.. Maar goed , als dat voorbij is, bijna de echo!

Lusvi, fijn dat je blaasontsteking weg is nu!

Dames die voetbal gaan kijken, veel plezier. Ik ga werken vanavond.

9. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Gister een kleine terugval gehad helaas, vandaag rustig aan doen.
    Denk dat ik donderdag pas begin.
    Ik voel me nog niet echt 100%.
    Word er ook een beetje moe van onderhand, wil me weer goed voelen maar het zal wel even duren ben ik bang!!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bij mij wordt het ook minder die kwaaltjes en daar wordt ik onzeker van. Maar aan de andere kant, als ik thuis op de bank hang ben ik beroerder dan dat ik druk bezig ben! Gister overdag geslapen en s' avonds om 9 uur weer naar bed. Moe blijf ik dus wel! Vandaag vrij voor het eerst in 4 dagen dus ga proberen zonder middag dutje te doen, kijken of het bij mij werkt. Ik wordt steeds nof brakker wakker!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb gelukkig wel elke 2 weken een echo ivm.die miskramen en ook 1 met 16 weken dus dat is wel fijn. Zit er aan te denken een angelsound te kopen. Die had ik met dochter ook!

12. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wat een ellende mama32.

Ik heb besloten mij in ieder geval voor de helft ziek te melden. Helaas krijg ik mijn manager niet te pakken. VM ingesproken, gemaild, maar nog geen reactie.
    Ivm duizeligheid en zwart zien en zo even hb laten prikken bij vk, die is goed. Het kan ook nog met mijn evenwichtsorgaan te maken te hebben = zwakke plek, omdat er nu veel van mijn lichaam wordt gevraagd. Ook heb ik een lage bloeddruk. Nou ja, weet ik veel, ik weet alleen dat dit bijna niet te doen is. Oogjes vallen nu ook al weer dicht... maar weer ff tukkie doen. Werk aan de kant gegooid. Vanmiddag nog een poging wagen.

Ik las hier en daar dat eea vaak pas rond wk 14/ 15 over is. Hoop niet dat ik tot dan er zo'n last van heb! Daar gaat werk/ vakantie. Maar ja, risico is wel aanwezig.

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Vanmorgen naar de broers en zussen een babysokje verstuurd met daaraan een kaartje: 'hartelijk gefeliciteerd, +/- 27-01-2015 komt er een familielid bij'. Jammer dat ik hun gezichten niet kan zien als ze het uit de envelop pakken!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Van het weekend ben ik jarig.. ik ga het echt niet vieren, veel te belabberd. We hebben kortingskaarten voor de dierentuin, ik heb de kids beloofd dat we daar heen gaan.

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ja van een middagdutje word je helaas ook niet fitter.. Ondanks je behoefte eraan. Fijn dat je elke 2 weken een echo hebt!

Hier heb ik ook een angelsound. Kan nog geen hartje vinden, maar is ook nog erg vroeg.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Bij mijn dochter kon ik rond een week of 12 een hartje horen!

17. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Even ons wonder spammen, echt al een kindje met 11 weken :D

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Waar kan je zo'n angelsound kopen? Ik had er bij mijn dochter ook 1 maar die heb ik helaas niet meer en kan me ook niet meer herinneren waar ik deze toen der tijd heb gekocht.

Wilde toch even met jullie delen dat ondanks ik nu veel meer eet helemaal nog niet ben aangekomen :D is er bij jullie al wat bij gekomen of af kan natuurlijk ook door de misselijkheid?

Ik zit momenteel zonder werk en ik vindt het op dit moment ook helemaal niet erg om niet te werken ;) het ziet er ook niet echt naar uit dat ik heel snel weer werk zal vinden, gelukkig redden we het goed met manlief zijn inkomen maar ik ben toch liever onafhankelijk..

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier wel al aangekomen hoor! Ik eet nu meer als voor de zwangerschap dus gek vind ik het niet!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Noralie, mooie echo!

Ik ben al vrij veel aangekomen. Was de vorige keer ook.

Deel Deze Pagina