Ik me vroeg me af of iemand van jullie weet of wel eens heeft gehad dat je een verzekeringspapier moet meenemen naar de echo?? Ik heb echt geen idee wat voor papier ik mee moet nemen.. ik hoop dat jullie dit wel weten haha. Ik moet zowiso ook me zorgverzekering pasje mee.
Mooie echo Noralie! Hier nog niks aangekomen. Wel een kilo afgevallen, maar ik eet geen avondeten meer. Probeer mezelf wel te dwingen genoeg groente en fruit te eten en af en toe vis. Maar verder nee.. Lola, dan moet ik nog even een paar weekjes geduld hebben voor ik het hartje kan horen. Starry, ik heb de angelsound via internet besteld. Weet zo even niet meer welke site. Thuistesters ofzo?
Pffff, ben toch wel weer erg vermoeid na een ochtend werken! Er komt dan in de middag echt niks meer uit mijn handen! Daarnet zoonlief van school gehaald, naar huis de tas weg gezet en naar het treinstation gelopen om de middelste op te galen want die kwam terug van schoolreisje. Om 17.30 uur de oudste bij school ophalen dan komt zij weer terug! Morgenvroeg maar een hele korte dienst gelukkig.
Hier was ik ook weer eens een keer! 😁 sorry meiden erg drukke week gehad maar wel steeds meegelezen hoor!! Wat rot dat jullie je zo naar voelen! Hoop dat het snel over is! Hier op de moeheid na gaat het best goed! Nog een week!! Dan eindelijk de echo! Yoehoe! Ben zoo benieuwd! Hoe was jouw echo Stephanie?? En succes nog even met wachten sweetygirl! Het is vast zo donderdag 😉
Onze echo was super. Nu 9 weken. Ben 25 januari uitgerekend. Hartje zien kloppen! Over 2 weken mogen we nog een keer voor een echo en over 4 weken afspraak om naar het hartje te luisteren. Zo leuk! Ik hoefde alleen id kaart mee te nemen en dat hoefde achteraf niet eens omdat ik er vorige zwangerschap ook al was geweest
Wat fijn Stephanie! Gefeliciteerd!! Is vast machtig mooi! Heerlijk van genieten nu! Donderdag is Sweetygirl nog en dan volgende week dinsdag mag ik Jlyn! Dan is iedereen geweest! 😄😄 (geloof ik)
Ola dames! Daar ben ik ook weer een keer... Door alle drukte kom ik er maar niet aan om te schrijven... Afgelopen weken heb ik een beetje last van bloedverlies maar niks schrikbarend (eerste keer had ik echt proppen dat was pas eng) Mijn klachten lijken een beetje rustiger te worden... Alleen nog wat zere borsten en in de ochtend meteen wat moeten eten anders word het niks... heb ook erg veel last gehad van mijn hormonen kwa moeizame gedachtes... Die nemen ook gelukkig af daar ben ik het meest blije mee Tot lezens
Hoihoi allemaal,hier ook weer een berichtje van mij,weekend druk gehad,naar plaswijk en de Efteling geweest,en sinds gisteren voel ik me kl**e.keelpijn hoofdpijn en zooooooo moe maar kan maar níet slapen.vandaag eerder naar huis gegaan en nu drie dagen vrij.en dan hebben we vrijdag onze 2e echo(termijn echo)dus heb wat om naar uit te kijken.weekend is mijn man ook bezig geweest om h bed voor mijn twee jongens te maken,tis een stapelbed van steigerhout met 2 raampjes erin,soort van boomhuis achtig noemen we het maar,zo leuk. Zie dat er weer meer zijn met een goede echo,joehoeoeoeoe.vrijdag als wij de echo hebben ga ik gelijk een nieuwe afspraak maken voor de geslachtsbepaling Verder voel ik me qua zwangerschap wel goed moet ik zeggen. Mannetje is lekker zelf kapsalon aan het maken,dan de kindjes naar bed en dan mama languit op de bank filmpje kijken.
Poedie.. Eat spannend kan zelf ook niet wachten tot de geslachtsbepaling al denk ikzelf dat het een meisje is nog paar weekjes wachten... Hier ook flink de griep te pakken, niet leuk ben vandaag wel naar stage geweest maar denk dat ik me morgen lekker ziek meld, doen andere daar ook voor elke scheet
He dames, Kom net bij de VK vandaan, urine test gehad was goed hield genoeg vloeistof binnen maar moet verplicht 5 weken rust houden en dan ook echt rust, geen kind om mij heen geen stress alleen bed en bank. En zwaardere medicijnen. Nu leven op thee water vla limonade van allerlei vloeistoffen. Mijn werk al ingelicht dat ik de erste 5 weken ben uitgeschakeld.
Aaah wat balen zeg Mama32. Sterkte! Pfff hier een beroerde nacht gehad sliep pas 03:00/03:30 pfff 6:30 ging de wekker weer. Hele dag gewerkt ben kapot.....zo lekker me bedje in.
Stephanie gefeliciteerd!! fijn!! Mama32 dat klinkt rampzalig. Veel sterkte. Hoop dat de medicijnen aan slaan. Hier een best goede dag gehad, wat ik niet had verwacht. Zou het komen door de rust? Door de koffie vanmorgen? Door mijn eetpatroon aangepast te hebben aan lage bloeddruk/ meer ijzer nodig? En hele dag door veel kleine beetjes eet? Kweenie. Nu hopen dat het zo blijft. Ik denk dan gelijk weer dat ik de hele wereld aan kan. Maar iets in mij zegt: hou je koest. Dus afwachten maar. Heb wel het idee dat mn gebit er aan gaat met steeds kleine beetjes eten. Maar ff langs de tandarts.
@mama32 ik hoorde dat gember soms meer doet tegen misselijkheid dan medicijnen. Zelf vind ik de ginger en lemongrass thee van clipper, verkrijgbaar bij Jumbo, heel fijn. Succes!!
@mama32 dat klinkt niet fijn! Sterkte... Morgen intake bij de verloskundige. Verser weinig echte kwaaltjes! Met vlagen misselijk maar als ik op tijd kleine beetjes eet gaat het super...pijnlijke borsten worden wat minder (is dit normaal?) waar ik wel heel veel last van heb zijn mijn darmen! Ze zijn echt compleet van slag! Ben al 3 dagen niet fatsoenlijk naar de wc geweest!! Bah! In eet echt wel vezelrijk voedsel maar op de een of ander manier wil het er niet uit.... Mijn banden voel ik wel erg goed vooral als ok moet niezen haha....
Ailya ja kan, ik heb hetzelfde maakte me ontzettemd druk ben bijna niet meer misselijk en minder pijn aan mn borsten dus had toch maar ff contact opgenomen met de gyn, volgends haar was dit normaal hoef me pas zorgen te maken als opeens alles weg zou zijn, dus helemaal geen gevoelige borsten meer of helemaal niet meer misselijk