Dank je wel bllondie! Ben net ook bij de vk geweest intake gehad was idd niks om me zorgen over te maken! Wel met 9 weken een extra echo gekregen dus volgende week woensdag mag ik weer kijken of alles goed gaat met de beeb! En dan waarschijnlijk met 11/12 weken nogmaals een echo!
Ik heb over precies 2 weken mijn termijn echo, duurt nog lang.. Vanochtend weer 1,5 uur geslapen had ik echt even nodig maar voel me nog steeds moe, ik zou willen dat die vermoeidheid voorbij is want er komt niet meer uit mijn handen.
Starry, vervelend die vermoeidheid. Helaas herkenbaar. Gisteren echt een te zware dag gehad. Vandaag vor ik me een zombi, maar er moet toch gewerkt worden. In de toetstijd kan ik helaas moeilijk thuis blijven. Ben wel al thuis met een hoop nakijkwerk, maar kan ik tussendoor kort plat.
Dinsdag om 14 uur de termijnecho! Hoe laat heb jij hem julia88? Verder gaat alles zijn gangetje, zolang ik vrij heb voel ik mij goed!
Leuk Lola1982 dat jij ook morgen een echo hebt! Ik ook, lekker vroeg om 9 uur kan ik daarna meteen door aan het werk Hier ook nog steeds moe en misselijk wel een giga voorkeur voor spaghetti kan ik elke dag wel eten haha! Wat betreft het voetbal...ik wil geen wedstrijd missen haha
Ben benieuwd naar de echo's morgen! Fijn dat je hem zo vroeg hebt demel89! Pamela1203, ik heb hem 13:30 uur. Dus bijna dezelfde tijd. Hier een lang werkweekend voor de boeg. Kijk er nu al tegenop, bah. Vooral in combinatie met vermoeidheid inderdaad. Maar hopelijk gaat de tijd een beetje snel! Schmidt sterkte met je nakijkwerk!
Heel veel sterkte mamma! Goed je rust nemen en hopelijk neemt heg af met een week of 12! Zal aan je denken! Sweetygirl!! Heel veel plezier en succes morgen! Hou je ons even op de hoogte? Ik heb vandaag de taartjes en cupcakes besteld die we dinsdag na de echo aan de ouders en broers/zussen gaan geven. Als even iets lekkers voorbij de koffie! Haha ben heel benieuwd naar de reacties! En begin nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden hoor.. Planketten vertellen. Komt iedereen wel? En wat nu als ze toch miet komen hoe ga ik dat dan oplossen? Haha zal vast allemaal wel los lopen maar toch! En dan kunnen we het eindelijk delen! Ook wel weer leuk! Nog een klein weekje.. *zucht*
Dankjewel! Ben zo zenuwachtig en moet nog tot vanavond 19:00 wachten. Gelukkig wel werken de hele dag. Maar na vanavond weet ik eindelijk meer!
Of langer aangezien ik zeangerschaps ziekte HG heb. "Hyperemesis gravidarum (HG) Zwangerschapsmisselijkheid 'hoort erbij', zeggen ze. Maar wat als het zó erg wordt dat je er doodziek van wordt? Dan heet het hyperemesis gravidarum (HG)." Heb ik kans dat het pas na week 20 stopt. We zullen zien. Eerst vandaag wat water binnen te houden aangezien gister niks bleef zitten.
Gister echo gehad. Het had al armpjes en beentjes en het blaasje zat al vol. Het bewoog al. Echt te gek! Uitgerkende datum is 26 januari. En 16 juli weer een echo!
Vandaag een minder dagje hier, al misselijk bij het opstaan. Hopelijk trekt het zo weer weg want wil even boodschappen gaan doen. Vandaag alweer 11 weekjes, die magische grens van 12 weken komt nu lekker kortbij. Nog 5 dgn tot de echo.
Lila, fijn weer een goede echo. Hier ook een slechte dag. Vannacht te misselijk geweest om goed te kunnen slapen. Vandaag 12 wkn en 5 dgn. gaat het stoppen? Merk er nog niet veel van.
Oojee wat rot mamma,, hoop idd niet dt je tot 20 weken zo moet blijven lopen gek eigenlijk hoe een lichaam elke zwangerschap zo verschillend kan reageren, je zou denken zelfde hormoon zelfde lichaam zelfde reactie.. Ik lig nog steeds in bed met griep, bah normaal nooit ziek en juist nu krijg ik de griep