Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn poedie!!

De nub techniek... Nog niet zelf toegepast maar wel heel veel over gelezen zodat ik goed voorbereid ben haha!
    Kan je het zien bij jou?

2. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk Poedie!

Hier maandagavond de termijnecho.

Nub techniek, nooit van gehoord wat is dat precies?

3. Ailya

Ailya Actief lid

18 apr 2014
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoek maar eens op op internet mama Jlyn... Is lastig uit te leggen met plaatjes is het beter te begrijpen.
    Het gaat in ieder geval om vroegtijdig het geslacht te kunnen zien!
    Veel mensen vragen bij een echo om een specifieke foto waar het kindje dus zo op ligt (als het mogelijk is) dat je dus waarschijijk het geslacht al op kan zien!

4. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    OK dankje, ik google nog wel even

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey allemaal,

Hier even een kort berichtje van mij!

Fijn dat alle echo's weer goed waren!
    Mama 32 wat een ellende... Heel veel succes de komende tijd nog!

Hier toch steeds weer bloed, word er zo onzeker van! Krijg gelukkig veel echo's en daarop ziet het er nog altijd goed uit.

Verder ben ik erg misselijk en moe... Word ook misselijk van lezen... Ook op pc of iPhone oid... Vandaar dat ik nu hier niet zoveel ben!
    Hopelijk snel wat beter!

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen, op naar vroege nr 2! Pffff, zie het niet meer zitten, het zijn nu opeens weer lange diensten. Straks maar lekker plat als ik thuiskom.

7. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou de echoscopist ging gisteren wel kijken,puur omdat ik tegen mijn jongste zei:ben benieuwd of het een broertje of zusje gaat worden,ze zei tis nog wel wat vroeg maar als ik nu zo kijk dan denk ik een meisje. Dus vroeg me eigenlijk af of er iemand ervaring mee had:)

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, succes. Kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nou, nog 6 clienten te gaan!
    Ik wil naar huis en lekker plat, rug en bekken doen zeer!!
    Morgen ook nog vroege en maandag nog een late!!
    Dan 2 daagjes vrij!

10. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hier nog laat en morgen lange vroege dienst, ma ook. Sterkte Pamela. Ik had laatst 6 vroege achter elkaar. Echt geen pretje. We zien het weekend door te komen en maandag nog en dan lekker vrij en de echo! Succes met werken!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, jij net als Pamela succes met werken. Net met zl wezen zwemmen. Hij ligt nu te slapen dus ik ga ook om. Moet weer bijtanken om maandag weer aan de slag te kunnen. Nog 2 weekjes en dan begint de vakantie. Heerlijk 6 wkn vrij.

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier nog 5 weken werken en dan 3 weken vrij!
    Ik lig ook plat op de bank nu met de hond!

13. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn poedie! Heerlijk zeg! Leuke reactie van je zoontje hihi

Ik ken niemand die de nub methode gebruikt heeft dus hier geen ervaringen. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog nooit van gehoord had voordat ik zelf zwanger was en mij ging verdiepen in echo's

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hallo meiden!
    Ik kom ook weer even kijken hier! Door druktes, vakantie en het ziek zijn gewoon weinig tijd om te lezen en schrijven hier!
    Alle meiden met een goede echo iig gefeliciteerd!!

Hier ondanks de emesafene pillen nog steeds beroerd :( iedere ochtend en avond hang ik boven de plee en voel ik me ziek... Overdag kan ik mezelf met veel kleine hapjes eten goed redden. En moe dat ik ben!!!!! :( zijn jullie nu ook nog steeds zo moe? Of heb ik daar door die pillen nou zo'n last van? Ik heb godsiedorie vakantie! En nog zo moe :(

Ik vind het heel erg te moeten zeggen, maar ik kan nog echt niet van het zwanger zijn genieten :(:(:(

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier ook werk.. 1 vroege gehad, 1 late gehad, vandaag laat rn morgenochtend vroeg naar een symposium.. Ben nu al kapot.. Zit.pas op de helft!

Werkse dames en voor de overige fijne zondag nog!

16. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Hallo Lieve meiden,!

Ik vroeg me af of ik hier lekker mee mag kletsen, Ik ben 1januari Uitgerekend van ons 2de wondertje,!
    Lijkt me fijn om wat mensen te hebben waar ik lekker mee kan kletsen/ klagen over de kwaaltjes haha..

Liefs Daisy

17. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Tuurlijk mag dat Daisy. Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel last van kwaaltjes, of valt het mee?

18. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Dank je wel, alle lieve meiden natuurlijk ook gefeliciteerd!

Het valt opzich wel mee, Bij de eerste ben ik echt 12weken lang misselijk geweest s'ochtends terwijl ik dat nu met vlagen heb, Alleen deze zwangerschap ontzettend moe maar je heb natuurlijk en de kleine en ik werk ook nog 36uur, Dus drukdruk hihi,, &jij veel last ervan??

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Daisy welkom. Gefeliciteerd!!! Het is inderdaad anders met een kleine die rondloopt. Tijdens de vorige zwangerschap kon ik ook nog gewoon rust nemen. Lukt nu bijna niet. Wanneer zl slaapt probeer ik ook even te gaan liggen. Laat voor de rest het huishouden wat versloffen. Hoe oud is jouw kleine spruit? Hier 15 maanden.

Vandaag is er een wonder gebeurd. Voor het eerst sinds 4 weken heb ik geen misselijkheidspilletje in hoeven te nemen. Ben wel erg moe, maar zal het dan toch overgaan? Bij Alexander ons zoontje bleef de misselijkheid al had ik deze toen alleen rond etenstijd. Gisteravond zat ik er even doorheen...steeds plat, misselijk, niet fit en nu...... Hopelijk kan ik vanaf nu echt van een rosé wolk genieten en is het even bijkomen zodat de zwaarste vermoeidheid misschien ook verdwijnt. Ik hoop het.

Tijd voor een dutje en dan vanavond weer voetballen kijken met vrienden...gezellig!

20. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Jaa hier ook vaak hoor lekker een tukkie doen als de kleine slaapt .. mijn zoontje is 11maanden. !! Dus bij jou ook je 2de wondertje ?

Wat fijn dat je je misselijkheidspilletje niet heb in hoeven nemen.
    X

Deel Deze Pagina