Hallo meiden allemaal gefeliciteerd mag ik ook meekletsen ? Ik ben ongeveer 5 jan uitgeteld. 14 mei komt moeders voor moeders en 20 mei eerste echo en intake vk. Wat duurt het nog allemaal lang he meiden..... Zo spannend allemaal.
Jij ook welkom, Iris! Wat goed dat je ook mee gaat doen aan moeders voor moeders! Ik heb me ook opgegeven maar nog niks gehoord. Ze zal vast van de week wel bellen denk ik. Heb je trouwens al kinderen of is het de eerste?
Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd! @Umm, ik heb een mk gehad dus durfde nog niet echt te bellen vandaar. Mocht kiezen over 3 of 4 weken, uiteindelijk toch bijn over 4 weken de afspraak. Over het vertellen, ik heb het tot nu toe alleen m'n broer en moeder verteld. Vind het toch fijn een soort vangnet te hebben mocht t misgaan. Verder willen we t toch wel een tijd voor ons gaan houden
Nieuwkomers welkom en gefeliciteerd, ben zelf ook nieuw hoor hhh. @moos ja heel herkenbaar. Heb ook net miskraam gehad en wou juist daarom niet eerder de echo toen ze dat aanboden. Want met de echo ben ik nu dan 9 weken bijna dus als goed is dan is er meer te zien en anders gelijk duidelijk dat ook dit keer niet goed is. Maar snap goed dat het een flinke stap was om te bellen. Wel spannend nu de 20 ste echo. Hoe ver ben je dan ongeveer?
Hallo meiden, hier ook uitgerekend in januari, op 15-1-15 om precies te zijn! Dit wordt mijn 4e kindje en van mijn partner 2e kindje. De oudste is al 10 jr, de middelste wordt zondag 8 jr (doet dan ook de communie), de jongste is 5 jr! Ik zit vandaag op 12 dpo en vorige maand werd ik toen ongesteld maar nu dus niet!
@ loulou hoezo mag het niet van de vl? Verhoogd risico op mk of dergelijke , hoop dat je baby'tje lekker blijft plakken en je gauw snel kan vertellen. @ Moos ow de 30ste, twee dagjes voor mij, ik ben dan bijna 9 weken als het goed is. Maar is ook niet gek vroeg is er ook veel te zien met 8 weken en dat vind ik persoonlijk wel fijn. Is toch meer duidelijkheid hhhh. Spannend ben benieuwd, hou ons op de hoogte. @ pamela leuk hoor zo een groot gezin, van harte gefeliciteed!
Hoi allemaal! Ik meld me ook volgens internet ben ik rond 10 januari 2015 uitgerekend van mijn eerste kindje. Superleuk maar ook heel erg spannend! Omdat mijn ouders eind deze maand voor lange tijd naar het buitenland gaan ga ik het ze deze week al vertellen, ik wil dat echt persoonlijk doen en niet via de telefoon, het word hun eerste kleinkind. Voorderest houden we het nog even voor ons Alleen google en de huisarts weten het
hij is onzeker en wil het maar aan iemand vertellen als alles zeker is. Maarja er kan altijd wat mis gaan. Ik zou het wel graag aan iemand vertellen als er wat gebeurt heb je toch iets om op terug te vallen. Als er nu wat miss loopt is het onmiddelijk terug het slechte nieuws. Langs mijn kan weten ze het allemaal van de mk vorige keer.
Welkom en gefeliciteerd meiden! Bij mijn zoontje op het KDV heerst nu 5e ziekte, pfff. Schijnt dus wel link te zijn voor zwangeren. Nou heeft hij het zelf gelukkig niet *klopt af* maar ik ga wel kijken of anderen hem kunnen halen en brengen. Morgen mag ik van de HA bloed laten prikken om te kijken of ik antistoffen heb. Better safe then sorry..
Zwada, pittig hoor! Hoop dat je zoontje er niet mee thuis gaat komen. Louloulo, lastig dat hij het niet wil vertellen. Hier hebben we het zijn ouders wel verteld, wonen dicht bij en leven met alles mee. De mijne weten van niks, ook niet dat we bezig zijn. Ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen en wil ze nu niet ongerust maken daar ik al twee miskramen heb gehad. itakepictures, welkom! hoe lang gaan je ouders naar het buitenland? Pamala, welkom! Leuk zo'n groot gezin Zelf ga ik donderdag bellen naar de verloskundige. Ik weet nog niet of ik mijn eerst afspraak wat eerder wil of niet. Ik denk dat ik daarna namelijk pas geloof dat ik zwanger ben en wil hem dus eigenlijk daarom wel vroeg hebben. Lastig hoor
Hoi! Mag ik me hier bijvoegen?? Ik ben 8 januari uitgerekend, ik ben zwanger na een ivf behandeling, heb twee kindjes, twee jongens eentje van 9, en eentje van 2! En nu de derde op komst en het is al enigzins te zien...Benieuwd hoe lang ik het verborgen kan houden! Ik heb 26 mei de eerste echo bij de gyn, ik ben dan dus 7 weken. Ik heb het alleen mijn allerbeste vriendin verteld, mijn moeder en schoonmoeder weten uiteraard dat we ivf deden, maar ik vertel ze nog niks benieuwd hoelang ze het vol kunnen houden niets te vragen! @iedereen Gefeliciteerd!! Geniet van je zwangerschap!
Welkom MamEllen Leuk dat je het van hun af laat hangen wanneer ze wat gaan vragen. Ben je zelf niet bang dat je jouw mond voorbij praat? Via Ivf zwanger, fijn dat het gelukt is! Zijn de andere twee ook met behulp van ivf?
Nee denk het niet dat mijn mond voorbij praat, ik wil namelijk nog niet dat de kinderen het al weten dus dat zal wel goed komen. De eerste kwam als kadootje, door de pil heen, toen hij bijna 1 werd zijn we voor een tweede gegaan, denkende dat dat wel snel zou gaan...nou mooi niet! na vele controles, een kijkoperatie een doorspoeling van eileiders, 12 keer iui is met de eerste ivf onze tweede wondertje geboren! Ook een wens voor een derde was erg aanwezig! Dus weer de dokter gebeld, eerst een cryo terugplaatsing (dat zijn twee ingevroren embryo's overgebleven van de eerste poging ) Helaas allebeide niet goed ontdooid dus weer een nieuwe ivf, helaas geen zwangerschap uit ontstaan, nu de tweede ivf raak! Hoera!! ' Hebben jullie lang moeten wachten op een wondertje of was het zo raak
Zwanger worden is voor mij het probleem niet... het zwanger blijven is meer de uitdaging... Voor deze twee keer en vroege miskraam gehad. Nu dus voor de derde keer bezig en donderdag ben ik net zo ver als vorige keer... is allemaal nog beetje spannend dus...
Hier geen moeite gehad om zwanger te worden, vorige keer 1e ronde en nu 2e ronde! Ik weet dat ik daarmee gezegend ben!
@pamela, Dat is toch heerlijk! Ik heb ook geen wrok tegen mensen die wel snel zwanger zijn, ik heb wel eens gebaald, waarom hun wel en ik niet maar verder kan/kon ik altijd wel blij zijn voor vriendinnen enz. @Vlindertje wat zal het dan ontzettend spannend voor je zijn! Mag je nu ook eerder op controle? Of weten ze hoe het komt? blegh....voel me niet zo lekker beetje misselijk... Maar wel een goede misselijkheid!
12dpo,14dpo,16dpo en 21dpo(5weken). Ik denk dat het voorlopig nog allemaal goed zit. Nu proberen beetje te genieten.