Hier aan zwaardere medicijn en lig al bijna een week op bed. Douchen is zwaar en vermoeiend. Naar beneden lopen een moeizaam proces . Ik ben ook veel moe en slaap tussen de middag veel. Die 5 weken rust kan ik wel degelijk gebruiken misschien wel langer.
Hier ook nr 2. Nadat ik wakker werd ging het iets minder, maar nog beter dan de dagen ervoor. Er is hoop. En dan die hormonen tijdens het voetbal. Heel erg, maar toen nl de eerste scoorde prikte de tranen achter mijn ogen. Echt belachelijk.
Welkom daisyfox! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Schmidt, oh dat je tranen in je ogen krijgt bij voetbal is niet leuk. Maar herkenbaar die hormonen. Ik raak veel te gestresst van deze voetbalwedstrijden van nl dus kijk wat anders en af en toe zap ik naar nl 1.. Vandaag nog 1 dag werken en morgen eindelijk termijnecho!
Hier hetzelfde, op spannende momenten loop ik de keuken in anders is het niet te doen pfffff. Hier straks weer een echo, yes!
He dames!! Iemand nog een echo gehad?? Ik de 7e pas weer. Hier gaat het al iets beter gelukkig. Eten is nog wel lastig. Ook heb ik gemerkt dat geen van m'n vrienden langs zijn geweest om te kijken hoe het met mij gaat..... Vaag!! Jammer maar het zij zo. Voor degene met een echo binnenkort succes en genietze!!
Hey mamma32! wat fijn dat het al wat beter gaat! Wij hebben morgen de tweede echo alweer, ben dan precies 11 weken. Xx
Hier weer een berichtje van mij na een weekendje Concert At Sea. Was super gaaf! Alleen wat een pijn in me rug zeg jeetje mina. Heb woensdag de 9e gesprek met me coach op het werk, heb hem een mail gedaan en verteld over mijn zwangerschap, en of er evt andere mogelijkheden zijn ivm met rug omdat het lichamelijk erg zwaar is op men werk. Ik ben echt wel erg benieuwd zeg! Zeker omdat in augustus mijn contract verloopt, me mogen me natuurlijk niet ontslaan omdat ik zwanger ben maar ze zullen misschien wel wat anders verzinnen.. ach we zullen het wel zien. Degene die deze week een echo hebben, succes! De meiden die nog steeds zo ziek zijn veel beterschap en sterkte voor jullie! Ik voelde me zaterdagochtend ook niet lekker (voor het eerst in mijn zwangerschap) dat was al niet fijn maar als ik jullie berichtjes lees, jeetje wat moet een stuk erger zijn.
Weet bij jullie iedereen het al? Ben vrijdag jarig lijkt me leuk het dan bekend te maken aan de visite. Ben dan 11+3. Ene kant denk ik leuk dan kan ik het wel iedereen persoonlijk vertellen aan de andere kant denk ik misschien toch nog die paar dagen wachten, je weet maar nooit grrr die stomme onzekerheid ook
Hallo,, Iedereen die deze week een echo heeft succes!! Wat gaat dat snel dat nu iedereen alweer rond de termijn echo zit! Ik ben verschrikkelijk moe vandaag echt heel erg maar ben ook nog niet opgeknapt van de griep... Zaterdag voetbal gaan kijken en erna gaan stappen pfff jeetje wat duurt zn avond/nacht lang zo zonder drankjes hihi Morgen begint mn laatste stage week dus ook wel weer lekker eindelijk bijna vakantie! Ben ik ook wel zwaar aan toe hoor. Qua zwangerschapkwaaltjes gaat het hier heel goed, af en toe eens misselijk maar daar blijft het ook gelukkig bij! X
Ik vanavond termijnecho, toch weer even spannend! Sinds gisteren is eindelijk de hoofdpijn weg die ik dagelijks had vanaf 4 weken zwanger, hoop dat het zo blijft!
Lusvi, heb je de echo al gehad? En hoe was hij. Moest net met zl naar de ha. Niet leuk dat het moest maar nu ga ik er toch even van profiteren. Moest daarvoor eerder naar huis vanuit mijn werk. Nu ligt hij te slapen dus rara wat ga ik doen? Zijn er hier trouwens meer met rusteloze benen? Zo irri. Kon er vannacht maar slecht door slapen. Werd steeds wakker en dan moest ik weer gaan verliggen. Naar de wc lopen helpt soms ook dus heb minimaal 5x de wc vannacht gezien.
Gaat het verder oke met je zoontje Schmidt? Hier ook veel rusteloze benen, toevallig afgelopen nacht ook veel last van gehad en slecht geslapen. Heel irritant! Had het nog niet aan de zwangerschap gelinkt eigenlijk.. Maar nu je het zegt.
Yess, echo is goed gegaan. Met de kleine schat is ook alles goed. Het was al heel erg druk in mn buik, heel beweeglijk. Dit was gelijk de termijn echo. Ze houden me gewoon op 10 weken 5 dagen, omdat het een terugplaatsing was. Baby lag ook precies op die dag qua groei..
En? Jlyn, ging het goed? Gaby morgen toch de eerste, sterkte. Wat een bak ellende hier he met al die klachten. Morgen mag ik mij aan UWV verantwoorden en met m'n baas even bedenken hoe verder. Gaat wel wat beter. Nu weer erg moe. E m'n echo verzet naar 9 juli. Er kwam een etentje tussen afscheid voor de zomer van mijn team en van mijn collega die met verlof gaat. Te leuk om te missen. Maar oed nu langer wachten dus (2 dagen) daar wordt ik niet heel blij van maar voor uit. Hier weet inmiddels het grote gros het. Buikje ook echt waarneembaar. M'n zw kleding terug, das fijn want daar zat ng een zomer broek en rok tussen. Nu nog ff passende t shirts met korte mouwen scoren.
Fijn Lusvi! Met mijn zoontje is verder alles goed 😉. Schimmelinfectie tussen zijn billetjes, had hier afgelopen vrijdag al een zalfje voor gekregen, maar dat maakte het alleen maar erger. Heb nog nooit zulke rode billen en balletjes gezien 😢. Dat maakt hem na het poepen en tijdens het verschonen erg zielig, dan heeft hij heel veel last.
Wat vervelend dat er zoveel zijn die zich niet goed voelen! Ik ben gelukkig niet ziek, maar ook wel heel erg moe!! Kan heel de dag wel slapen... Ik heb de 7e ook weer echo heb er al zin in! Hier weet eigenlijk iedereen het al. Zie eigenlijk geen reden om het nog langer te verzwijgen
Dankjewel luckymom! Gelukkig is 2 dagen later nog wel te overzien toch? En je krijgt er ook nog een gezellige dag voor terug! Ik ben nu toch wel erg zenuwachtig aan het worden hoor! Hopelijk slaap ik wat vannacht! Aan de moeheid zal het iig niet liggen haha maar zodra ik nu steeds wakker wordt moet ik eraan denken waardoor ik steeds heel vroeg wakker ben. Hopelijk heb ik na morgen wat meer rust.. Jij ook succes morgen Laura! Hoe laat mag jij? En ben jij nog erg zenuwachtig? Hoe was jouw echo Jlyn?? En Anne jij ging vandaag toch ook weer? Als alles goed is gaan wij het morgen aan de familie vertellen Sweetygirl. De familie is toevallig morgen ook bij elkaar dus komt mooi uit! Wij wilden ze eerst ook allemaal apart nemen maar nu komt het toch zo uit dat mijn Fam bij elkaar is dus gaan we het dan zeggen. En woensdag aan vl zijn Fam. Beterschap voor de meiden die nog steeds niet fit zijn! Denk veel aan jullie xx