Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi hier 31 juli echo voor geslachtsbepaling,ben dan 15 weken 5 dagen :) ben erg benieuwd,als het hier een meisje word dan kan ik ook lekker gaan ruimen,dan gaan alle jongensspullen weg hier.hier de laatste week last van mijn bekken,hoop niet dat het doorgaat zetten want dan moet ik weer vroeg de ziektewet in ppff.Verder heb ik vaker last van mijn buik drukkend en stekend gevoel in de onderbuik,alsof hij al gespannen is.en die pijn trek dan oom door naar me rug:(

Zo kids zijn vanaf logeren en dan gaan wij gezellig wat eten met vrienden en voetbal kijken.erg veel zin in:)

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden,

Gabri en ayila gefelicteerd met de goede echo's! Als ik evt. andere meiden vergeet..jullie ook gefelicteerd!

Mamma32 fijn dat het ietsje beter gaat met je. Wat voor meds heb jij nu gekregen?

Hier is de zwangerschap nog niet algemeen bekend. Onze ouders, broers/zus en een handvol goede vrienden weten het wel. Ik ben nu nog op vakantie, dus het is makkelijk verbergen. Ik heb ook al echt een dikkere buik nu :$ ik moet wel zeggen dat dat ook komt, omdat ik gewoon niet naar de wc kan...weet iemand wat je hiertegen kan doen behalve kiwis eten, sigaretten roken (serieus een tip van iemand!) en koffie drinken (bah!!) :D zijn hier geen homeopatische middeltjes voor ofzo? Eentje die niet te smerig is, want dat kan ik dan weer niet binnen houden....
    Ik ben ook nog steeds zo hondsberoerd joh elke dag :( kan niks hebben of ik ben alweer misselijk :( ik vraag me af hoe het moet als ik moet werken, want ik voel me echt een vaatdoek. Gauw de huisarts maar weer contacten..

Ik heb wel maandag weer een echo en dan weet ik de precieze termijn. Hopelijk gaat alles goed daarbinnen. Ik denk wel eens..voel ik me straks zo beroerd en ziek omdat het daarbinnen niet goed zit of gaat :( je wordt er lichtelijk depri van zegmaar. :(

3. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ohhh wat zijn deze wedstrijden slecht voor m'n hart.. En m'n buik. Pffff.. Nu woensdag weer.

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik ben in de rust naar bed gegaan was zo moe! Ik werd wakker van toeters, vuurwerk en gegil dus wist toen dat Nederland gewonnen had!
    Op naar woensdag!!

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier vanmorgen de schrik van ons leven gehad. Wij waren aan het vrijen en in een keer alles onder het bloed. Het liep er gewoon uit, naderhand op het toilet een groot stolsel verloren. Gelijk de vk gebeld, zij vermoedt niet dat dat het kindje is geweest. Ik heb geen buikpijn en bloedverlies is nu nog minimaal. Morgenvroeg ga ik toch bellen voor een echo of luisteren naar het hartje. Inmiddels is alles een beetje gezakt maar de schrik zit er nog goed in.

6. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland

He meis, ik zit aan de primparan
    Morgen 2e echo en met 16,5 week geslachts bepaling.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Pamela, dat zal schrikken zijn geweest. Hoed groot was het stolsel ongeveer. Inderdaad voor de zekerheid even laten kijken/luisteren. Wat ben ik blij dat ik nu geen zin heb om te vrijen.

Ik duim voor je dat alles goed is.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het voelde vrij groot aan, helaas schiet bij onze toilet alles meteen weg. Je zag maar een stukje liggen en kon dit ook niet pakken.
    Hopelijk werkt de vk van morgen wel een beetje mee. Die van vanmorgen was wel lief maar had liever vandaag al geruststelling willen hebben.

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Snap ik. Succes morgen

10. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Je zou smorgens een glas lauw water kunnen drinken beebiebeeb! Of pruimen.. Wil wel eens helpen!

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Sterkte Pamela! Hopen op zekerheid en een echo vandaag!

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nog altijd iets bloedverlies maar gelukkig valt het mee!
    Benieuwd of de vk wil meewerken vandaag, wil zo graag weten of alles goed is met ons kindje!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik mag om 13 uur voor de echo komen. Ik ben nu al op van de zenuwen. Hopelijk is alles goed met ons kindje.
    Benieuwd of vriend mee kan maar anders gaat mijn moeder mee.
    Ook vanmorgen mijn leidinggevende gebeld en deze was vol begrip toen ik zei voorlopig niet te willen werken totdat bloedverlies is gestopt.
    De eerste keer dat ik hem sprak, haha. Is pas begonnen bij ons.

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Bedankt voor de tip gabri. Pruimen vind ik alleen echt vies :) glas lauw water zou ik kunnen proberen alleen is het smorgens nogal moeilijk iets binnen te houden :)

Ben sinds gisteren gestopt met mijn pilletjes tegen de misselijkheid. Ik bleef steeds kotsmisselijk en moest ondanks de pillen toch een paar keer spugen. Het werkt niet echt dus... Ik was er alleen zooooooveel vermoeider door! Ik voel me veel minder moe nu zonder die pillen dus dan maar kotsmisselijk en wat fitter, liever dan kotsmisselijk en dooooodmoe :)

Straks termijnecho!!! Hopelijk gaat alles nog goed daarbinnen... Ben sinds vanmorgen ineens zo bang voor een MA. Dat de beeb ineens niet meer leeft :( stomme hormonen :( ook moet ik bloedprikken vandaag en morgen. En ik ben al zo bang voor prikken :) vandaag prikken voor de combinatietest bij het echobureau en morgen prikken voor mijn eigen verloskundige. Jammer genoeg kan het niet in een keer :(

Hoe is het met jullie??

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, fijn dat je om 13.00u mag komen. En ook erg fijn dat ze op je werk vol begrip zijn. De kleine is nu het belangrijkste. Goed dat je niet alleen gaat. Heel veel succes en sterkte. Ik hoop zo op een goed bericht.

16. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    We duimen voor je Pamela! Alles is gewoon goed, en waarschijnlijk gewoon een bloedvat ofzo. (Ik blijf gewoon positief, daar komen we het verst mee!)

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mijn moeder gaat mee want vriend kan niet. Hij werkt in de transport en dan is dit niet zomaar te regelen.
    Ik ga mij nu douchen en dan maar richting mijn moeder denk ik. Van dat alleen thuis zitten wordt het ook niet beter.

18. Stefke23

Stefke23 Lid

16 jan 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen een hele goede echo gehad! Ze zei dat alles erop en eraan zit, super dus! We hoeven ons wederom geen zorgen te maken.. Ze zei dat we evt vrijdag al terug kunnen voor een geslachtsbepaling.. En anders gewoon met de 20 weken echo. Moet zeggen dat ik wel heel erg benieuwd ben hoor naar het geslacht hihi. Straks met man lief het er nog maar eens even over hebben :)

19. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hier gaat ons grote geheim vandaag of morgen de wijde wereld in vind het zo spannend! Ben zo onzeker, ben zo bang dat bij de controle volgende week donderdag het hartje ofzo ineens niet meer klopt. Grrrr, stomme onzekerheid!!!!!!

Voel me verder top! Voel af en toe me banden goed haha en kan zo lekker lui zijn moet mezelf er echt toe zetten iets te gaan doen in huis....

20. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Hier vanmorgen ook een goede echo alles erop en eraan!
    Super om te zien.
    Wel misselijk vanwege de zenuwen dus voel me vandaag blegh!!

Deel Deze Pagina