Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier inmiddels al ruim aangekomen maar ik weet waarvan het komt. Ik at maar 2 maaltijden per dag en sinds de zwangerschap beduidend meer, nu 56,2 kg!
    Hier al een flinke buik maar is het 4e kindje dus gaat allemaal sneller. Bij de oudste pas met 20 weken iets wat erop leek.

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn, allemaal goed nieuws. Starry een goede echo!

Buikje/kilo's, weet zeker dat ik flink ben aangekomen. Heb ook al echt Eem flinke buik. Van de week zal ik eens een fotootje maken.

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat je een goede echo hebt Starry! Super!

Hier komt mijn buikje in de loop van de dag opzetten. Echt een darmenbuik savonds dus. Smorgens valt het wel mee. Nog niks aangekomen.

4. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Hier al flink buikje, vindt ik zelf dan.. bij mn eerste had ik dit buikje pas bij 25wk :$... ben er zo trots op al, laat maar groeien die handel :D..ook ben ik al 5 kilo aangekomen, heb ook al zulke vreetbuien;)
    Maar ben eigelijk wel blij met extra kilo's (aangezien ik al langere tijd probeerde om aan te komen) wel wat minder voor de kleding want pas me broeken niet meer en buik is nog te klein voor positie kleding etc. dus heb maar een paar leggings aangeschaft, moet toch even wat;)

Aankomende vrijdag nog een extra termijn echo, omdat de echoscopiste bij 10+4wk zag dat het buikje zich nog niet helmaal had gesloten... wat normaal is voor die termijn, maar kan het niet helpen om me een beetje zorgen te maken:)

Gefeliciteerd meiden met jullie goeie echo's!! ...heerlijk gevoel niet waar?! :cool::)

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik vind het idd weer een heerlijk gevoel en leef naar de dag dat ik ons kleintje kan voelen! Helaas de placenta aan de voorkant dus zal nog even geduld moeten hebben!

6. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi, vandaag een heel levendig kindje gezien op de echo! Erg mooi! De vk benoemde van alles, maag, hart, hartkamers, hersens mooi in vlinder vorm. Gaaf hoor!

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Oh ja ik ben nu 24jan uitgerekend, ietsje eerder.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Fijn! Heerlijk al die goede echo's!

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier komt een vervelend kwaaltje opzetten: zuurbranden!
    Wat doet dat zeer! Op zoek gaat naar rennies!

10. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Fijn dat alles goed gaat dames. Hier gaat t ook goed. Nog wel steeds heel erg moe, maarja alles voor t goede doel :D

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Luckymam, fijn dat je een mooie echo had. Zo wonderbaarlijk om zo'n klein mensje te zien bewegen.

Jeh, gister helemaal geen medicatie op en vandaag is de dag ook zonder misselijkheid begonnen. Maar goed ook, want vandaag ben ik een dag thuis zonder zl. Hij zal de komende 6,5 thuis zijn. Nu dus even gebruik van maken en flink poetsen en tussendoor even een tukkie doen. Me happy!

12. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    fijn te lezen dat het met iedereen steeds beter gaat!

vanochtend op de weegschaal gestaan en er zit nu al 2 kilo bij.... schrok er een beetje van haha. Maarja, zolang verder alles goed gaat!

Kan niet wachten tot mn volgende echo, blijft toch weer spannend of alles nog ok is. Nog een weekje...

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    De volgende echo is pas met 19+1, nog lang wachten dus!
    Vanmorgen weer het idee dat ik het kindje voelde, twijfel alleen zo door die placenta aan de voorwand.

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn alle goede echo's!!!

Hier volgende week weer 1 en vandaag 12 weken! En ik probeerde met de angelsound het hartje te vinden ( tot nu toe 2 keer na een half uur zoeken gelukt) maar vandaag zette ik hem op mijn buik en hoorde meteen het hartje! Zeker 2 keer zo snel als mijn eigen hart. Dus eindelijk de gevarenzone voorbij! Er zij natuurlijk geen garanties, maar in ieder geval die eerste onzekere periode voorbij.

15. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ladies,

Mag ik me ook nog aansluiten bij jullie groep? Ik ben momenteel 13 weken zwanger van ons 2de kindje. Blijft toch allemaal heel spannend en mooi.

Leuk om al die verhalen over goede echo's en minder zwangerschapskwaaltjes te lezen.

14-7 volgende echo!

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Welkom Joy1986! Natuurlijk mag je meeschrijven.

Spannend weer een echo! Is dat voor de combinatietest?

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dames, hebben jullie soms ook zo'n pijn aan jullie borsten?
    Ik vind het vaak een zeurende en/of stekende pijn.

18. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja herkenbaar dat vervelende gevoel in je borsten. Werd bij mn eerste zwangerschap bij 5 maanden minder. ...

De echo van volgende week kwam toevallig zo uit ivm vakantie en zo. Doen geen combitest omdat risico zo klein is

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Huh ik snap er weinig meer van.. Ik zie allemaal onbekende namen in het januari topic???

Edit, oh wacht we waren illegaal bezig en nu samen gevoegd... ;) hopelijk kan ik het dan nog volgen allemaal..

Ik dacht dat het inmiddels weer beter met mijn misselijkheid ging, al een paar dagen zonder medicijnen...gisterenavond toch weer boven de wc gehangen en vandaag weer veel misselijk :( wel nog steeds veeeel minder moe zonder die rotpillen, dus die ga ik niet meer nemen ;)
    Vandaag bloedgeprikt voor de verloskundige, man man wat had ze me te pakken :( ze prikte thank god in 1 keer 'goed', maar omdat het niet goed stroomde heeft ze zo'n 10 min. zitten 'roeren' in mijn ader en veel geknepen enz. :( Ik heb een arm nu.... Auw! En ik vind prikken al zo afschuuuuuuwelijk :(

Ik mag maandag voor mijn 3e echo! Ik ga de combi test doen, best wel spannend, ook al is er geen aanleiding voor iets afwijkends..
    Nog meer meiden de combitest hier?

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Haha ja de topics zijn samengevoegd.. Snapte er eerst ook niks van.

Pamela, heel erg herkenbaar. Steken, zeuren en pijnlijk. De hele zwangerschap door eigenlijk al en 1 van mijn weinige symptomen. Als ik onzeker ben druk ik even op m'n borst om te kijken of die nog pijn doet..haha.

Dat klinkt niet fijn beebiebeeb! Heel erg pijnlijk zelfs! Moest je ook zoveel buisjes bloed laten afnemen? Ik een stuk of 8 geloof ik.

Deel Deze Pagina