Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Bedankt voor de verwelkoming, voel me wel oké, bij mijn zoon wel veel beter, nu nog vermoeider en af en toe misselijk(wat ik de vorige keer niet had). Ik werk zelf ook parttime. Ben blij dat manlief mij hielp de afgelopen weken met de klusjes, want viel zo vaak in slaap haha, maar hopelijk verandert dat nu ik in het tweede trimester zit.

2. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi allemaal

Zooooooooo wat een hoop geschreven weer zeg hihihih.wat ik een beetje lees is dat alles goed gaat met de beebs en dat jullie lekker in huis bezig zijn(voorbereidingen).nou hier ook hoor:)de kamer waar de twee jongens gaan slapen is nu zo goed als klaar en mijn jongste slaapt nu ook al bij zijn broer in de kamer in een groot bed.net de kledingkasten even gesorteerd en opgeruimd dus babykamer is nu zo goed als leeg afgezien van de meubels natuurlijk,die blijven hihihi.

Gisteren en vandaag eerder naar huis gegaan ivm pijn in buik en bekken,hier ben ik bekent mee en gelukkig heeft mijn leidinggevende en veel begrip voor.nu lekker 4 weken vakantie yeahhhhh.donderdag weer naar de verloskundige voor controle en zondag feestje van mijn 2 jongens,zijn alle twee in de zomer jarig en dat gaan we zondag vieren.
    Vanavond alleen nog even de taarten bestellen en dan is het meeste gedaan ppffff

3. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Hier binnenkort ook aan de slag op zolder om de kamer klaar te maken voor m'n dochter.
    Zodat ze alvast kan wennen voordat de kleine er is.
    En mocht het een jongen worden zullen we de kinderkamer moeten schilderen verder niet.
    Hier al een paar dgn goede dgn dus ben blij als het zo blijft.
    Morgen is m'n man jarig en zaterdag geven we een bbq.
    Heerlijk heet weer dan pffff maar ja niks aan te doen.
    Binnenkort even verf uitzoeken voor m'n dochter haar kamer en wat snuffelen.

Ik werk part-Time 20u (2,5dg) heerlijk!!

Fijne warme ;) dgn dames

4. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hallo allemaal,

na een toppie 12-weken echo vorige week, kom ik me graag bij jullie voegen, ik las stiekem al wel mee ;)
    Bij ons is er een derde kindje op komst, na een meisje en jongen.
    Er zit wat tijd tussen owv een erg moeilijke zwangerschap met laagliggende placenta - ik hoop van harte dat de jouwe nog opschuift, Pamela! We hadden dus wel wat schrik om er terug voor te gaan, met iets meer kans om terug in die situatie te zitten...
    Maar voorlopig geen bloedingen, geen bloedklonters in de baarmoeder dus alles oké.
    Op 20 weken ligt de placenta 'definitief' ter plekke, al groeit hij natuurlijk nog wel verder mee met de baarmoeder (naar boven).

Ik ben van Be lgië, dus iets andere opvolging hier. De combitest wordt hier standaard gedaan na nekplooimeting en bloedafname op 12 weken.
    Dit was gelukkig allemaal oké bij mij, binnen 3 weken terug op controle bij gyn. (elke 4 weken heb ik een echo)

Oh ja, en ik ben fulltime thuis (boerderijmama dus), maar heb hier werk genoeg op de boerderij en met de twee kids :) Die hebben nu 8 weken vakantie (juli + aug), in september start de jongste ook op school dus meer rust voor mij!

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vandaag al weer 14 weken! Wat gaat het snel nu!
    Dadelijk met zoonlief shoppen voor zijn behang en nog even naar de action, vriend heeft vanalles nodig, nooit geen straf om daar heen te gaan!
    Nu eerst ontbijten met zoon!

6. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    boerderijmama welkom!!

Hoe is het met de buikjes? Beginnen ze al te groeien?

Hier een klein beetje, al lijkt het vooral alsof ik op vakantie erg genoten heb van het buffet haha...

7. kelly90

kelly90 Actief lid

26 apr 2013
    138
    0
    0
    hee dames,

Hierbij meld ik me ook aan, want ik ben ook uitgerekend in januari de 11e. Dit word ons 2e kindje, alleen is ons dochtertje afgelopen januari helaas overleden aan de gevolgen van een stofwisselingsziekte. Deze zwangerschap hadden wij niet verwacht (door de pil heen) maar dit kindje is zeker welkom, het is alleen erg spannend en onzeker voor ons omdat alle onderzoeken over erfelijkheid van wat ons dochtertje nog had en we dit niet kunnen testen tijdens de zwangerschap, voor ons word het dus afwachten tot zeker na de geboorte hoe alles verder verloopt enz. maar we hopen en gaan uit van het beste!

Wij hebben trouwens gekozen voor een inleiding rond de 40 weken ivm overlijdingsdatum van ons dochtertje.

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Kelly wat verdrietig dat je dochter is overleden. Wat een mooie verassing dat je weer zwanger bent! En spannend inderdaad. Hoop dat je van je zwangerschap kan genieten. En een mooie naam, mij. Oudste heet Elena ;)

Boerderij mama ook welkom hier ook 3e kindje oudste 2 op school jongste gaat naar groep 2 (half jaar groep 1 gedaan) oudste gaat naar groep 3. Na de zomer gaat het continu rooster hier in, blij mee, hoef ik in de pauze heen en weer.

Poëzie vervelend die bekken kl heten hier ook au au. Oefeningen helpen wel wat, maar nu nog de discipline er voor opbrengen.

Anderen ook welkom! En gefeliciteerd met mooie echo's!

Hier druk in de afronding en voorbereiding voor vakantie.

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Morgen moet ik weer bloedprikken, ik was vergeten een vd twee papieren in te leveren waar op staat wat ze moeten onderzoeken...

10. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Wij doen geen combi of vlokkentest. Enerzijds omdat we weten dat we het kind sowieso laten komen. Aderzijds omdat ik 2 verhalen ken van dichtbij waarbij was gezegd dat het een ernstig gehandicapt kind zou worden en er vragen waren over hoe lang het kon leven. in beide gevallen is er een gezond kind geboren! Dat vind ik zo bizar met alle testen en echo's e.d. Van tegenwoordig! En dan niet 1 maar 2 gevallen die ik ken. Dat maakt soms dat ik denk, tja, ze weten ook niet alles.

11. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    @kelly - wat een dubbel gevoel wellicht, deze zwangerschap na het overlijden van je dochtertje... maar ze waakt ergens vast over jullie ongeboren baby'tje en ze zal altijd de grote zus zijn!

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kelly, poeh, wat een verhaal. Hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten van de zwangerschap.

Bekken, kan alleen maar zeggen dat ik erg blij ben dat ik dit niet heb. (Afkloppen). Iedereen die er last van hebben sterkte.

Zelf heb ik wel een zwakke rug. Tijdens de vorige zwangerschap heb ik hier heel veel last van gehad. Ik probeer nu bewust veel te wandelen en fietsen, om alles los te houden. Echt heel soepel gaat dit niet altijd. Vandaag een flink stuk gefietst. Misschien te ver. Had mega buikpijn en echt steken op mijn borst. Gelukkig is het laatste helemaal weg en ik de buikpijn weer een stuk minder.

Net triest nieuws gelezen. Iemand die vorige x rond dezelfde tijd bevallen is was ook weer zwanger (schelen een week) helaas is het kindje overleden. Verschrikkelijk. Je wordt weer even wakker geschud dat het allemaal niet vanzelfsprekend is. Vrijdag weer naar de verloskundige, toch weer spannend.

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Welkom boerderijmama en kelly90!

Wat heftig Kelly! Hopelijk heeft dit kindje geen stofwisselingsziekte en verloopt alles voorspoedig.

Boerderijmama, spannend dus. Gelukkig nog geen bloedverlies:)

Verder is er weer veel geschreven zeg! Gezellig! Ik heb het alleen niet precies bijgehouden. Moet vanaf nu wat vaker kijken ;)

14. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Gisteren de termjjnecho gehad. 23 januari uitgerekend. Wat was het leuk en gaaf om de kleine te zien en wat was hij of zij aan het schoppen haha ben zo dankbaar.

Ik werk overigens 27 u 3 dagen sinds de geboorte van mijn dochtertje daarvoor altijd fulltime gewerkt

15. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom kelly, en wat heftig wat je hebt meegemaakt. Ik duim voor je dat dit kindje helemaal gezond is.

Vanmiddag de echo voor de nekplooimeting, vind het wel weer spannend!

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Danielle, zo leuk om de kleine te kunnen aanschouwen. Blijft een wonder.

Loesje, is idd altijd weer spannend. Succes en vooral ook veel plezier met het bewonderen van die kleine spruit.

Op een echo zal ik nog even moeten wachten. Verwacht vrijdag een verwijzing te krijgen voor de 20 wkn echo. Hier moeten we nog 3 a 4 wkn op wachten

17. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kelly heel heftig dat je dit allemaal mee hebt gemaakt.
    Welkom in ons Januari clubje.

Zaterdag alweer 13 weken, ik vind het nu opeens best hard gaan de weken vliegen voorbij.
    Terwijl de eerste weken zo langzaam gingen.
    Verder begin ik me best wel goed te voelen, alleen nog wel veel moe, dus 's avonds vroeg slapen.

Vandaag jarig, 31 jaar. Prachtig weer dus extra genieten vandaag!

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gefeliciteerd meid!

19. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Kelly, heftig wat je meegemaakt hebt. Hopelijk nu een gezond kindje.
    Bekken: hier ook veel last van. Vooral stijf zijn als ik gezeten of gelegen heb. Voel het vooral bij mijn stuitje en als ik lang loop trekt het naar mijn heupen.
    Morgen komen mijn meisjes voor het weekend weer naar huis, gezellig.
    Nog steeds niks van mijn baas gehoord over aangepast werk. Verklaring van de vk was ook wel duidelijk over wat niet mag.
    Vanmorgen het zwembadje voor zoonlief laten vollopen en heeft er een uurtje in gespeeld en is nu bij oma om te zwemmen. Zijn 2 nichtjes komen zo ook en dat is natuurlijk leuker als hier alleen in het zwembad. Ik heb er een hekel aan en ga dus ook nooit in het water.

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    DanielleJ fijn dat je een goede echo hebt gehad! Mooi om te zien he? Ik mag morgen weer.

Loesje9 succes met de echo vanmiddag!

Mama Jlyn Gefeliciteerd met je verjaardag!

Pamela, heb je zo'n hekel aan water? Ik wou jou juist dat we een badje hadden hier. Wat een hitte.

Deel Deze Pagina