Hier staat ook het badje heerlijk. Net een uur met ons zoontje ingezeten. Hij heeft overigens vandaag zijn eerste stapjes gezet! Pamela, leuk dat je dochters weer komen. En op zich lekker dat ze nog niet met aangepast werk komen. Mamajlyn, gefeliciteerd!
Oh wat leuk Schmidt die eerste stapjes! Ik wil graag weer iets doen maar met die warmte is het nu inderdaad geen straf! Julia, zwemmen is een straf voor mij! Ik heb er echt een bloed hekel aan! Zo blij dat ze nu alle een diploma hebben en ik niet meer verplicht mee het water in hoef!
Vanmiddag een zak met spuugdoekjes en slabbetjes van mijn schoonzusje gekregen. Ook nog een zak met speelgoed en een voedingskussen (die ga ik meteen gebruiken voor te slapen)! Nu zitten in die spuugdoekjes en slabbetjes allemaal vlekken, ik heb ze maar even op 95 graden gewassen. Ik wil niet ondankbaar overkomen maar die hoef ik natuurlijk niet als ze zo blijven! Lastig!
woehooeeee even een ego-post hoor, de nekplooi was helemaal ok, en ons kindje is werkelijk prachtig!!! Zal zo even een fototje toevoegen
Wij hebben met deze foto aangekondigd op Facebook dat baby nummer 2 onderweg is het pakje en knuffeltje heeft dochterlief zelf uitgekozen bij de hema ( trouwens ook het eerste wat we hebben gekocht)
Hebben jullie al geshopt voor de baby? Of hebben jullie veel bewaard? Ik heb alleen mijn box nog, maxi cosi, wipstoeltje en kinderwagen maar wil eigenlijk een nieuwe want dit is een driewieler en vindt ik onhandig als ik bv. met het Ov. Moet. Verder helemaal niets..
Pamela, fijn dat ze allemaal hun diploma hebben nu. Maar over een paar jaar mag je weer.. Al duurt dat nog ff. Hm, doekjes met vlekken zou ik ook niet graag overnemen. Anders de mooiste eruit halen? Loesje9, super! Mooie echo! Starry wat leuk zo die aankondiging! Veel leuke reacties gehad? Hier vandaag weer een echo, blijft toch spannend. Maar vooral leuk!
Hebben jullie veel last van het warme weer? Moet vandaag werken ben benieuwd hoe het gaat gisteren had ik het behoorlijk warm. Morgen zeker genieten met water!!!
Hier alleen wat sokjes gekocht aangezien deze afgeprijsd waren. Met de rest wil ik wachten tot na de 20 weken echo als wij het geslacht weten. Ik kan normaal goed tegen de warmte maar nu niet! "Gelukkig" hoef ik nu niet te werken!
Ben weer terug van de vk. Alles was goed. Tijdens het luisteren naar het hartje kon je horen dat de kleine lekker druk was. Ik moet komende week een glucose test doen aangezien ik tijdens de vorige zwangerschap met 35 wkn suiker bleek te hebben. Het moet gebeuren, maar denk dat ik de test pas over 1,5 week die, want onze kleine man kan dan niet mee aangezien ik dan meen 2 uur rustig moet zitten te wachten. Dus hij moet elders kunnen blijven. 14 augustus hebben we de 20 wkn echo. De vk zei dat dit tegenwoordig met de 18 wkn al gebeurt, maar nu heb ik toch pad een afspraak met 19 wkn en 5 dgn. Hitte, het gaat nog goed. Zolang ik biet teveel doe 😉. Vanmiddag weer even spetteren in het zwembadje.
Nou ja, ik log mij even in op het werk account en zie op de dienstlijst staan dat ik ziek gepland ben tot aan mijn vakantie. Ik heb nog steeds niks gehoord van mijn baas, ik zou toch prima iets van administratie kunnen doen denk ik zo. Ik ga mij er maar niet meer om ergeren. Mijn meiden zijn weer thuis en nu al weer op weg naar hun vriendinnetjes.
Fijn dat je meiden weer thuis zijn Pamela! Wel rot dat je nog steeds niks gehoord hebt.. Wel fijn om niet te hoeven werken met die hitte. Ik mag straks weer.. Pff heb echt geen zin. Fijn dat alles goed was Schmidt! Hier ook alles goed! Mooi bewegend kindje gezien. Was al zo gegroeid dat ze m niet meer goed kon meten. Lag ook verkeerd. Maar wel mooi om te zien!
Julia, fijn dat bij jou ook alles goed was. Men wat een hitte. Flink gepoedeld en nu zit ik binnen op de bank en gutst het zweet van mij af en voorlopig kan de hitte het huis nog niet verlaten met de voorspellingen. Zit liever in Griekenland met deze hitte. Nog even geduld...1 ding is zeker, tegen die tijd zijn we aan de hitte gewend.
Goedemorgen allemaal,afgelopen donderdag op controle geweest bij de verloskundige,en alles was prima.hartje ook gehoord,geweldig!!! Wij hebben 31 juli de geslachtsecho en 29 aug de 20 weken echo,en ik moet zeggen ik vind de weken nu echt wel snel gaan hoor. Hier ook weinig spullen meer,na de eerste ging de relatie over en was ik er helemaal klaar mee en toen dus alles weggedaan of verkocht.bij de tweede aantal dingen van mijn zusje geleend,maar die is nu ook zlf zwanger en heeft d spullen dus zelf nodig haha.kinderwagen wel gekocht maar ook weer verkocht.wel heb ik veel jongens kleren overdus ook wij moeten toch wel bijna alles weer zelf kopen,niet dat ik dat erg vind hoor hahaha.maar ook wij wachten tot we het geslacht weten.wel hebben we natuurlijk al de babykamer Hier nu lekker ruim 4 weken vakantie(1 dagje werken tussendoor)morgen verjaardag van mijn 2 jongens,leuke dagjes weg en dan laatste week 5 dagen mer de kids naar een vakantie park.verder voel ik me goed moet ik zeggen,mijn bekken spelen zo nu en dan op,maar daar ben ik bekent mee. Fijn weekend allemaal
Hey dames! Veel gekletst zeg! Ik heb niet veel onthouden iig, want mijn geheugen is een zeef. Wat een weer he? Niet normaal zo heet! Houden jullie het nog een beetje vol? Hier ook lekker in het badje van mijn dochter zitten zij vindt het we gezellig hihi Loesje, wowie wat een mooie echofoto! En gefelicteerd met de goede uitslag! Geeft toch weer wat geruststelling he! Ik voel me nog steeds beroerd helaas en ik begin het zo spuugzat te worden! Het spugen is nu van 3x per dag naar 1x per dag gegaan, maar de misselijkheid blijft de hele dag. Ik raak wel steeds iets meer gewend aan het vele eten, al helpt het niet genoeg helaas... Ahhhh was ik maar 16 weken, dan is het misschien, hopelijk, voorbij met dat ziek zijn. Ik heb echt alles nog van mijn dochtertje bewaard. Ze is ook nog net geen 2 dus heb het gewoon allemaal in dozen bewaard. Wij willen niet eerder weten wat het geslacht van ons kindje is, dus ik heb geen idee of ik die roze invasie weer van zolder kan halen Mijn dochtertje heeft deze week voor het eerst zelf gefietst op haar driewieler! Weer een mijlpaal haha! Nu wil ze niet meer anders natuurlijk, ook niet altijd handig