Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Pfff, wat een hitte, hier ook hoor (in BE) !
    Gelukkig wonen we sinds maart in ons nieuwe huis, binnen kunnen we toch wat koelte bewaren :) (gister 34° buiten, 24° binnen)

Ik heb alle spulletjes nog van zoon- en dochterlief, maar heb toch al wat gekocht voor de nieuwe baby :) Wij willen opnieuw niet weten welk geslacht het wordt, dus ik zoek wat uniseks setjes, wat niet makkelijk is. Maxi cosi moet nieuwe bekleding, na 2 kids is die wat lelijk geworden, daar wil ik zelf graag een nieuwe voor naaien. Nieuwe boxbekleding heb ik al genaaid :) Eerste kruippakje ben ik ook mee bezig, bijpassend mutsje volgt nog (als het af is, post ik wel eens een foto!). Nog naaiende mama's hier?
    Ik ben er nu ook al zo vroeg mee bezig, vorige zwangerschap mocht ik niet meer werken (of gaan shoppen dus) vanaf 12 weken, dus heb ik heel wat gemist (enkel online shoppen), zelfs de doopsuiker heeft mijn mama gaan kiezen... Dus dat haal ik nu heel graag in :p !!

Hier heel wat verwonderde reacties dat we toch nog voor een volgend kindje gaan, na de moeilijke zwangerschap dachten de meesten dat we het niet meer 'zouden riskeren'. Maar iedereen is wel blij voor ons hoor!

2. lindsaydb86

lindsaydb86 Nieuw lid

19 jul 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi wij verwachten 20 januari ons eerste kindje groet lindsay

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hoi dames,

Wat een hitte weer he? Ik word er echt niet vrolijk van eigenlijk.. Hier 36,8 buiten en 27 binnen volgens de thermometer. Dus zit maar binnen te zweten.

Leuk boerderijmama dat je dingen maakt voor je kindje! Lijkt me leuk om te kunnen maar ik heb helaas het geduld er niet voor.

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Voor mij mag het ietsjes minder dan deze hitte! Kan er normaal goed tegen maar nu niet!
    Hier is het binnen 27 graden, huis is zeer slecht geïsoleerd doordat het een oud huis is!
    Wij krijgen veel spullen van schoonzusje, super lief!
    Vanavond lekker aan de bbq! Zo maar eens beginnen aan stokbroden bakken, groente snijden etc.
    Nog 4,5 week en dan kunnen wij ons mupje weer zien!
    Ik ben er nu echt van overtuigd dat ik het mupje al voel! Hele zachte bewegingen soms, genieten!

5. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Hola iedereen,

Ik hetzelfde, ben Surinaamse kan dus wel tegen het weer, maar met deze zwangerschap totaal niet.
    Ik was afgelopen donderdag bij de verloskunde, alles was goed, heb het hartje ook gehoord van de baby, love that moment.

Zag een aankondiging van een van jullie dames, ben de naam alleen weer kwijt, maar leuk gedaan!

Nou geniet van jullie weekend:D

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Lekker gebbqt Pamela? Super dat je je kindje al voelt af en toe! Hier was het ook 27 graden in huis trouwens.. Pff

Mommychar, fijn he om het hartje weer te horen? En fijn dat alles goed was! Jammer dat je nu niet zo goed tegen de warmte kan. Van mij mag het snel wat koeler worden!

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Heerlijk maar weer te veel gehaald!
    Het is idd genieten als je je kindje voelt! Het is nog zacht en zo weer weg! Nog een paar weekjes en dan wordt het duidelijker! Kijk er al naar uit!
    Hier zijn een paar druppels regen gevallen maar niet genoeg voor af te koelen!

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Lijkt me heel bijzonder! Ik kijk ernaar uit! Geniet van die schopjes :)

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat gaat het snel hier. Morgen ga ik een paar dagen weg, wordt veel bijlezen.

Zelfs naaien, ik heb hier helaas de tijd en het geduld niet voor, maar lijkt me zo leuk om te kunnen. Ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Pamela, fijn dat de bbq heerlijk was.

Hitte, hier binnen is het nu 27 graden. Boven staat nu de airco aan, ben eigenlijk anti, maar het is nu echt te.

Kindje voelen. Zo bijzonder. Wanneer ik op mijn rug lig voel ik de kleine ook, maar dan echt van binnen (klinkt stom). Heb tijdens de vorige zwangerschap haptonomie gevolgd. Geweldige ervaring en kan daardoor nu echt de kleine voelen ( je moet hier wel voor open staan).

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Schmidt, veel plezier met je daagjes weg!
    Wat was het warm vannacht!
    Ik ga nu lekker eitjes koken en broodjes afbakken, dadelijk als alles wakker is gezellig samen ontbijten!

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier vannacht bijna geen oog dicht gedaan door de warmte, ik heb het normaal al heel snel warm maar nu werd ik erg gewoon onrustig van. Ik draag ook nooit een dikke trui in de winter..

Dus zit nu helemaal gaar op de bank, was om half 7 wakker door manlief zijn wekker (was hij vergeten uit te zetten) en zelf lag meneer boven te slapen..

Voordeel is weer dat ik alle was heb weg gestreken :)

Zo maar douchen en aankleden en vanmiddag naar de verjaardag van mijn tante.

12. Latiantey

Latiantey Lid

5 jul 2014
    8
    0
    0
    fulltime mama
    Gelderland
    oh ben al beetje laat zie ik hihi
    Heb destijds gezocht naar een clubje januari uitgerekend maar kon hem niet vinden zal ik wel verkeerde rubriek hebben gezocht!

Ik ben 5 januari uitgerekend... Morgen 16 weken zwanger.
    Ik ben 28 jaar kom uit gelderland en ik heb 2 zoontjes, mijn jongste word over een week 3 jaar en mijn oudste is 4,5jaar oud.
    18 augustus ga ik trouwen met mijn vriend, het is dan precies 6 jaar dat wij elkaar ontmoet hebben :)

hoop mijzelf zo een beetje hebben voor gesteld.
    Groetjes :)

13. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik ben 2 januari uitgerekend. Spannend of het een oud en nieuw kindje word

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Het was idd warm vannacht! Nu alle ramen openstaan boven en zo hopelijk beter slapen.
    Wat balen van die wekker Starry!

Welkom latiantey en miekielief!

15. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo ben blij dat het inderdaad weer iets is afgekoeld, heerlijk.

Welkom latiantey en miekielief! En gefeliciteerd natuurlijk!

Van t weekend alle vrienden ingelicht! Ik moet het ook echt een keer op mn werk gaan vertellen nu... maar vind dat zo lastig!

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Leuke reacties gehad Loesje? Hoezo zie je er tegenop om het op je werk te vertellen? Ik zag er ook een klein beetje tegenop, maar iedereen reageerde heel enthousiast en leuk :) dus het zal vast meevallen!

17. Latiantey

Latiantey Lid

5 jul 2014
    8
    0
    0
    fulltime mama
    Gelderland
    Dankjewel dames en jullie ook gefeliciteerd...

Inderdaad ben ook wel blij dat het wat afgekoeld is maar zweet me rot... niks voor mij en nu al helemaal niet... is voorspelt dat het weer zo heet word dat dit een dipje is vandaag....
    hoop toch echt dat ze het fout hebben haha, zon en lekker weer oke maar die hittegolf hoeft voor mij niet zo en vooral nu we toch niet mogen bakken met onze zwangerschap!

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Normaal kan ik goed tegen die warmte maar nu helemaal niet!
    Kon wel janken van het weekend!
    Alhoewel ik van mij niet mag klagen omdat ik niet eens hoog zwanger ben!
    Ik vond het ook moeilijk om het te zeggen op er werk, contract was net verlengd met een jaar!

19. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    tja vind het gewoon lastig, er komen hele drukke tijden aan, juist rond de tijd dat ik met verlof ga. En ik wil daarna parttime gaan werken, waar ze denk ik ook niet blij mee zijn... en mn contract loopt vlak na mn verlof af, maargoed ze zullen vast leuk reageren hoor, het wordt alleen wel een hoop geregel..

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh zo Loesje, ja begrijpelijk!

Het weer zoals vandaag mag van mij voorlopig blijven. Heerlijk! Alleen wordt het dus weer warmer helaas..

Deel Deze Pagina