Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Liantey, onze kindjes zijn even oud! Leuk!

Is het eigenlijk de moeite om opnieuw een lijst aan te maken met de data wanneer iedereen uitgerekend is? Misschien zijn we met teveel hiervoor...? De vorige vind ik niet terug en ik ga heus niet die 182 pagina's teruggaan ;)

Hier al een duidelijk buikje, zaterdag liet de winkelbediende me geen zware doos dragen 'maar mevrouw, in uw toestand!' :)
    ben nog maar 13 w ver, wat moet dat op 30w geven!!

gisteren plopsa indoor geweest, pff, achteraf wel wat 'trekkende' buikspieren toch... maar kids hebben enorm genoten!

ik zou ook graag zwangerschapsyoga gaan doen, moet nog op zoek naar een mogelijk adres hier in de buurt... is dat in NL ook mogelijk? iemand ervaring mee?

alle zwangerschapskledij ook netjes gewassen van de vorige keren, nu een giga-berg strijk nog te doen, pfff!

gelukkig is de hitte hier ook verdwenen, ik ben er ook niet zo'n fan van, hele dag binnen zitten dan maar!

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Volgens mij was er in dit topic sowieso geen lijst. Weet niet of iedereen nog reageert maar ik vind een lijst prima.

Haha, wel leuk dat je buikje al te zien is boerderijmama! Mijn buikje begint nu ook redelijk te komen. Succes met alle strijkwas!
    Hier is wel zwangerschapsyoga, maar altijd op een vaste avond en dat heeft voor mij een zin vanwege m'n werk. Was wel leuk geweest!

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond de 20wkn ga ik ook weer beginnen met zwangerschapsyoga. Heb ik bij mn eerste zwangerschap ook gedaan en heb er nu ook weer zin in. Lekker even dat uurtje per week alleen met je zwangerschap bezig zijn. Bij zo'n tweede heb je toch Veel minder tijd om erbij stil te staan en bewust te genieten.

Verder ook wel blij met de temperatuurdaling, slaapt meteen een stuk fijner.

Gisteren voor het eerst de kleine in mn buik kunnen voelen, weer zo bijzonder!

Veel sterkte dames de komende week met de hoge temperaturen...

Hebben jullie al allemaal de uitslag van de combi test?

4. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Aaargh ik twijfel of ik de kleine al voel haha de eerste met 17 wekem voor het eerst net liep ik opeens voelde ik iets heel hards tegen me buikwand aangaan wel op plek waar de kleine zit maar lijkt me sterk ben morgen 14 weken.

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Dat jullie de kleine al voelen!! Bij mijn eerste voelde ik volgens mij pas iets na 20 weken en ik had niet de placenta aan de voorzijde.
    Ben benieuwd wanneer ik het nu voel, nu weet je natuurlijk wel wat je móet voelen. Bij mijn eerste kindje dacht ik alleen maar zijn dit nu mjn darmen of wat! :D

Lijst...wij hadden in ons andere topic wel een lijst...ooit... Als er iemand is die hem maken wil.... 25 januari, 2e kindje :D

Joy1986, hier wel de uitslag van de combitest, een hele goede gelukkig :) en jij?

Loesje, hier hetzelfde, ook drukke periodes op het werk tegen die tijd. Het is niet handig, maar wat kan jij eraan doen? (Behalve een rubbertje gebruiken 3 maanden terug? .....grapje;))

Yoga.. Wat vinden jullie daar leuk aan als ik vragen mag? (Oprechte vraag hoor) lijkt mij zo'n uhhhhh gepuf op een skippybal :) zeker bij een tweede kindje weet je toch al een hele hoop?
    Ik heb zwanger en fit gedaan bij de eerste. Wel leuk, echt even sporten en natuurlijk een hoop handige info over de bevalling etc. Ik had alleen een a-sportief clubje, die meer aan het kletsen waren dan sporten en dat vond ik soms wel leuk, maar daar betaal ik geen weet ik veel hoeveel geld voor :)
    Ik ben er dus nog niet over uit of ik wat ga doen straks..

6. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Jeetje, ik maar zoeken waar het topic was ;) blijkt het samengevoegd.. hihi doe mn naam eer aan ;)
    l
    beetje veel om alles terug te lezen, wel een erg leuke aankondiging starry!!

Vorige week maandag de termijn echo gehad zag er allemaal prima uit, en a.s zaterdag geslachtsbepaling, vind het zo spannend ben zelf overtuigd van een meisje, we hebben het thuis ook alleen over meidennamen enso, dus als het een jongetje blijkt moet er ff een knopje om ;) maar dat zou natuurlijk net zo leuk zijn :)

7. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ben trouwens teruggezet naar 25-01-2015... een drukke dag mn neefje & oma zijn dan jarig en ik ben die dag 8 jaar samen met mn vriend :)

8. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Zo te lezen gaat alles goed dames. Mooi om te 'horen'.

Hier ook alles prima, hitte is goed te doen en buikje is al in zicht haha!

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Na een nacht mijzelf beroerd te voelen lekker geslapen tot 9 uur!
    Heerlijk! Nu met zoon aan het ontbijt voor de televisie, vakantie hè!
    De zon is nog niet te zien hier!

10. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zag dat iemand vroeg of iedereen de uitslag van de combitest al had, hier was ie voor alle 3 de syndromen kleiner dan 1:5000, dus helemaal blij!

Beebiebeeb ja je hebt gelijk hoor, ik kan er niks aan doen dat de planning zo is op werk. ze hebben gewoon pech ;) vandaag al 1 collega verteld, dus het begin is er haha.

yoga lijkt me ook niks aan, geloof dat hier zwanger & fit wordt gegeven in de straat achter ons. Ik wil er vooral heen omdat ik dan andere moeders uit de buurt leer kennen, we wonen hier nog niet zo lang dus mooi 2 vliegen in 1 klap :) (en ik heb nogal een uitgebreide verzekering en krijg dus een zwangerschapscursus naar keuze vergoed tot 200,- :D )

11. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook geen yogamens hoor, vond het mn leuk om te doen omdat je dan andere zwangeren uit de buurt ontmoet en even echt met je zwangerschap bezig bent.

BeebieBeep: ik heb zelf geen combitest gedaan maar was benieuwd naar jullie uitslagen. Fijn dat je een goede uitslag had!

Bllondiie: al met 14 weken geslachtsbepaling? Dat is vroeg. Wel leuk om het dan al te weten he.

12. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Blondiiee ben benieuwd of ze het al goed kunnen zien met 14 weken. Spannend!

Hier vandaag mooie verf tegen gekomen voor de babykamer en die was ook nog eens behoorlijk in de aanbieding. Dus in overleg met vriend maar alvast gehaald :)

13. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Woehoee, 14 weken vandaag. De tijd vliegt echt voorbij. Dit had ik niet eens durven denken, toen ik de positieve test in handen had. En da's alweer 10 weken geleden..

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vandaag het 15 weken dansje!
    Het klopt helemaal wat de ticker aangeeft, heb het bloedheet soms! Echt opvliegers! Niet normaal. Andere ook last van?

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Pamela hier ook last van de hitte hoor en dan vooral in de nacht, lig alleen onder een laken in een slipje en toch nog zo heet.

Ik heb een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo op 22 augustus ben dan 19 weken en 5 dagen.

Kraamzorg ook aangevraagd :)

We hebben besloten om geen geslacht echo te maken maar gewoon te wachten tot de 20 weken echo..nog 4 weken! Mijn gevoel zegt heel sterk een jongen manlief dacht dat tot vorige week ook maar nu is hij ervan overtuigd dat het een meisje is en dochterlief denkt vanaf het begin al een meisje ben dus echt benieuwd. Jullie een voorgevoel?

Misschien leuk om buikfoto's te plaatsen nu er bij sommige al een buikje begint te komen?

16. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa leuk buikfoto's!! Ik ben benieuwd! Ik wacht nog even, is nog niet veel te zien hier.

Is het gek als ik nu al een commode koop ;) heb zooo'n mooie gezien op marktplaats...

17. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen controle afspraak bij verloskundige gehad, alles goed en wat heerlijk om het kloppend hartje weer te horen! :) we wachten op de 20 weken echo en willen dan het geslacht weten, maar duurt nog even pas 11 sept!

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Net gemaakt :)

19. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Vandaag controle gehad en alles was goed. Over 2 weken hebben we onze "20" weken echo. Wij willen niet weten wat het word. Natuurlijk wel bij de geboorte. ;)

20. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    leuke foto starry! mooi bescheiden buikje al :)

Deel Deze Pagina