Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mooi buikje starry! Heel beschaafd!

Loesje, ik zou die commode kopen hoor als je hem gaaf vindt. Wie bepaalt met welke termijn je iets koopt???? Kijk is het one in a million kan je wachten, maar anders denk je straks had ik maarrrrrrrrr!
    Ik zou denken wat kan mij het schelen :)

Ik ga ook eens kijken of ik een anonieme buikfoto kan maken :)

Ik moet ook een afspraak maken voor mijn 20 weken echo maar ik vergeet het steeds. Het lijkt ook nog zooooover weg.. Is het ook trouwens :D voor sommigen van jullie gaat het wel al opschieten. Mijn god dan ben je alweer op de helft! :)

2. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ik heb de babykamer ook al besteld hoor. En heb de kinderwagen zelfs al in huis een aantal weken. Ik doe wat voor mij goed voelt. Er zit nergens een termijn aan van wanneer je iets 'mag' kopen. Wij willen wel weten wat het word, dus ik wacht nog wel even met de echte inrichtingsspulletjes en kleertjes etc. kopen.

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooi buikje al Starry!

Miekelief, fijn dat alles goed was! Nog een paar weken en dan heb je de 20 weken al bereikt!

Loesje9, ik zou hem gewoon kopen hoor! Dan heb je die alvast staan :)

4. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Morgen alweer 17 weken. De tijd gaat zo snel. Over 2 weken hebben wij al de 20 weken echo. Ik vind het altijd mooi om de kleine te mogen bewonderen.

Vooral doen wat goed voelt. Lekker kopen wat je leuk vind!!

5. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mijn buik(je)

6. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Loesje, ik zou hem zeker kopen als ik van jou was! Ik ben ook met alles al bezig, lekker vroeg :) Vorige babykleertjes geraken maar niet van de zoldergeur af, nu een deel in een ruime emmer met azijn te week gezet... hopelijk lukt dit!

Een bescheiden buikje, is dit je eerste kindje? Mijn derde-kindjes-buik is al heel wat boller ;)

Mijn 20weken echo zal de tweede week september zijn, eerst nog de 16weken (dus elke vier weken en dan maak ik telkens de volgende afspraak ook). Wij gaan niet vragen wat het wordt, de baby mag ons verrassen bij de geboorte :)

Ben al aan het nadenken over de doopsuikertjes, dit is niet echt een gebruik in NL denk ik? Klein zakje/doosje/... met suikerbonen als presentje voor het bezoek. Maar dan liefst wat origineels natuurlijk, alleen wel moeilijk om dit unisex te houden.

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wauw mooie buik Noralie87!

Ik zal zo ook even een buikfoto plaatsen.

Boerderijmama, nee die suikertjes ken ik niet. Hier beschuit met muisjes denk ik een gebruik? Of doen jullie dat in België ook? Leuk om zo de verschillende gebruiken eens te horen!

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hoop dat het is gelukt. Beetje heel erg ingezoomd, vanwege herkenbaarheid ;) maar denk dat het wel een klein beetje zichtbaar is. Normaal vrij platte buik. Nu niet meer met 14 weken..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      3
  9. Luna93

Luna93 Lid

7 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi al die buikjes!
    Wij hebben het kamertje ook al, en vandaag hebben we de wagen kunnen ophalen.
    De suikertjes en de beschuit met muisjes zijn hier beide een gebruik maar dat zal er wel aan liggen dat wij in limburg wonen en dan ook
    Nog eens net aan de grens.
    Hehe gelukkig nu een paar dagen wat minder warm, kan er nu echt niet tegen en dat zelfs met airco die ik normaal vreselijk vind en nooit gebruik. Zelfs het water in ons zwembad voelde niet echt verkoelend maarja het hoort erbij zullen we maar zeggen.

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mooie buikjes!!! Ik heb ook even een zoveel mogelijk onherkenbare foto gemaakt :D

Hier hebben we ook het babykamertje al. Maar dat komt omdat mijn dochter daar nu nog in ligt/gebruik van maakt :D de kamer van mijn dochter blijft precies hetzelfde en mijn dochter schuift een kamertje op. Wij moeten dus gaan shoppen voor een 'grote' meiden kamer :)
    Heb je daar eigenlijk ook van die grote winkels voor net als babydump en babypark enzo? (Behalve ikea dan)

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Leuk al die buikjes!

Boerderijmama: bedoelde je mij met de buikfoto? Voor mij is het m'n tweede kindje :) tot nu toe inderdaad bescheiden al zeg ik het zelf. Ik weet ook niet of ik ben aangekomen want m'n batterij van m'n Weegschaal is op en vergeet elke keer een nieuwe te kopen.

Bedankjes: wij doen daar ook aan maar dat komt ook meer omdat manlief Turks is en het in hun cultuur erg gebruikelijk is. Mijn schoonmoeder is vorige week voor 6 weken naar Turkije gegaan en zodra wij weten wat het word neemt ze ze mee uit Turkije, is daar namelijk zo goedkoop.

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zoiets zal het dan worden of in roze :)

13. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ja Starry, jouw buikje bedoelde ik :)
    Leuke presentjes, lijkt zo wat retro, helemaal hip dus !

Voor onze grote dochter hebben we gewoon een Ikea bed gehaald, kleerkast is een ingemaakte kast en spiegelkast (zo'n make up tafel) van op marktplaats gevonden! Muren roos geschilderd en één roze-met-bloemen behangen muur, een echte meidenkamer dus :)
    Zoonlief heeft een blauwe kamer, met één muur vliegtuigbehang en een peuterbed van de Ikea.
    Baby krijgt de voorlopige speelkamer, met schaapjesbehang, lichtblauwe muren en het babybed van broer en zus. Ik heb ook een commode van Ikea, maar wil graag nog een mooi kastje vinden, om die grote kamer toch wat knusser te maken, eventueel ook een schommelstoel, hoewel het bv geven toch eerder bij mij in bed zal gebeuren. De baby zal ook de eerste tijd toch naast ons bed slapen in de kinderwagen of babybedje met zijkant eraf :)

Nog mooie buikjes trouwens, ik probeer ook een foto te maken, maar door de flits in de spiegel wordt het snel een overbelichte foto ;).

(na een nachtje trekken in een emmer azijn, en nogmaals in de wasmachine, lijken de zoldergeurtjes eindelijk verdwenen uit de babykleertjes! :D)

14. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Nou naar een paar dagen niet bericht te hebben, even weer groeten. Leuk al die buikkies, ik word alweer gek van de spijkerbroeken die gingen al een paar weken niet meer dicht.

Leuk die presentjes Starry!

Ik heb het eergisteren bekend gemaakt aan vele mensen via FB, allemaal leuke reacties en vele dachten het ook alweer dat ik zwanger ben. Ben blij dat het weer hier gezakt is, want kon het echt even niet meer aan. Nou geniet van jullie daggie!

15. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb net een nieuwe batterij in mijn Weegschaal gedaan en ben tot nu toe een halve kilo aangekomen ben ik heel blij mee :) want ik eet echt meer dan voor mijn zwangerschap.

16. reckless83

22 jul 2014
    5
    0
    0
    Lelystad
    Hoi allemaal,

Ik ben op 27 januari uitgerekend. Hiervoor een miskraam gehad na 9 weken. Inmiddels 13.3 weken zwanger en het lijkt erop dat deze keer alles gelukkig wel goed gaat! Het is ons eerste kindje.
    Ik vind het allemaal erg spannend!!

Groetjes
    Nicole

17. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey reckless, wat leuk, we lopen precies gelijk! Welkom! Spannend he zo na een miskraam...

Ik heb de commode gekocht hoor ;) vnaaf ophalen :D

En wauw wat een buikjes al!! Dan is die van mij nog wel heeeeel bescheiden... (terwijl ik zelf vind dat ik best al aan het groeien ben haha...) ga zondag weer een foto maken, dan zal ik m plaatsen!

18. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Hier nog niet echt een buik, en ook niets aangekomen. Ik woog de laatste keer 52kg.

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Starry, ook leuk zulke geschenkjes. Handig dat je schoonmoeder die dan meeneemt ui Turkije!

Loesje9, leuk dat je de commode gekocht hebt! Hier vandaag alvast de toekomstige babykamer uitgeruimd zodat ik straks in mijn vakantie de kamer kan opknappen.

Welkom reckless!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, wat een hoop geschreven. Ik ga niet op alles reageren, want dat is een beetje veel 😉. Zo te horen gaat het met iedereen goed. Mooie foto's komen er voorbij. Erg leuk.

Bedankjes, doen wij niet aan, maar ziet er wel leuk uit.

Wij hebben eigenlijk nog geen voorbereidingen getroffen. Dit past niet bij mij, maar heb er eigenlijk ook geen moeite mee. Na de vakantie en de 20 wkn echo zal ik eens gaan eventariseren wat we allemaal nog moeten doen. Kraamhulp heb ik uiteraard wel aangevraagd, dit moet op tijd.

Ben gister terug gekomen uit Luxemburg, wand heerlijk. Nu alles klaarmaken om maandag naar Griekenland te gaan voor 8 dgn. Eindelijk even eruit met het gezin (was afgelopen week alleen met ons zoontje weg).

Eigenlijk moet ik op suiker laten prikken, maar wat is dat lastig te organiseren tijdens de vakantie. Iedereen is weg en je mag tussendoor 2 uur niks doen. Ik gekeken of het ook op zaterdag kan en ja hoor. Net nog even gecontroleerd blijken ze ivm de vakantie nu op zaterdag dicht is. Dan wordt het toch pas na de vakantie en moet mijn man maar een keer later gaan werken.

Deel Deze Pagina