Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Daan,wat leuk,zwanger van de tweede,hier zwanger van de derde en volgens mij lopen wij gelijk op:)
    Wij hebben a.s donderdag echo voor het geslacht.ben zo benieuwd wij hebben 2 jongens en de oudste wilt zoooooo graag een zusje(heeft ook al een broertje bij zijn vader)en mama wilt stiekum toch ook wel een meisje nu:)
    Wij moeten ook met zekerheid naar het ziekenhuis ivm heel veel bloed verlies bij de vorige.

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik ben ook zo benieuwd wat er huist in mijn buik! Nog een 3 weken en dan weten wij het als het goed is!
    Hier gisteren amper regen gehad en nu valt het wel met bakken uit de hemel!

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat een nieuwsgierige aagjes allemaal hier zeg :D ik ben echt 1 van de weinige die het pas wil weten bij de geboorte geloof ik :)

4. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Loes, dat is zeker een goede deal!

Bllondiie, wat leuk een meisje, mijn man wilt ook zo graag een meisje en kan niet wachten tot de echo!!

Welkom Daan22!!!

Over namen heb ik nog niet nagedacht ga weer net als vorige keer voor beiden geslachten nadenken.

5. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Bllondiie - Ik woon op 30minuutjes van Breda, dichter naar Antwerpen dan naar Limburg zeg maar. Als jij overtuigd bent, wie zijn wij dan om te twijfelen :D ?

Daan - heavy, een spoedkeizersnede! Is de reden waarom mogelijk nu ook aanwezig? (te smal bekken ofzo) Anders is het inderdaad wel wat spannend weer, ook snel na elkaar zo! Hier raden ze aan om minstens 6 maanden te wachten na een ks om terug zwanger te zijn, dat was bij jou maar net gepasseerd dan? Misschien andere normen in NL?
    Ik had bij de vorige ook een ks, maar veronderstel en hóóp dat het nu weer een gewone bevalling (zoals bij n°1) zal zijn!! Weeën zijn geen pretje, maar een ks is dat nog minder vind ik... Een spoedks helemaal niet wellicht! Ben je dan volledig onder narcose gedaan of met epidurale?

Beebiebeeb, wij willen het ook pas bij de geboorte weten hoor, maar heb inderdaad de indruk dat het meer en meer geweten is (en gezegd wordt). Een complete verrassing mag het wat ons betreft zijn! (maar ik voorzie wel een meisjespakje, in case of, die unisex pakjes zijn toch allemaal meer 'jongensachtig' :p...

Poedie, ik kan goed geloven dat je na 2 zonen graag een meisje zou willen! Al zijn drie kerels tesamen ook leuk natuurlijk!

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen op controle geweest bij de vk! Helemaal goedgekeurd weer. Wel een lage bloeddruk, 94/58 maar heb hier gelukkig geen last van. Ook het hartje weer gehoord maar het kindje was druk aan het bewegen zodat ik het niet lang kon horen. Ze vond het trouwens al vroeg dat ik het kindje kon voelen maar zo vroeg is dat toch nog niet?!
    Over 4 weken weer terug!
    Oh ja, vandaag het 16 weken dansje!!

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat alles goed was Pamela!

Hier over anderhalve week geslachtsbepaling. Ben ook erg benieuwd!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nog 3+1 en dan weten wij ook wat het wordt! Ben zo nieuwsgierig!

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pamela, ik weet niet of het vroeg is..ik voelde mijn dochter volgens mij pas met 21 weken!
    Maar soms heb ik nu het gevoel dat ik mijn kindje nu al voel :) als ik heeel stil in bed lig savonds lijk ik soms een paar hele kleine schopjes te voelen. Maar misschien zijn dit wel gewoon mijn ingewanden ofzo hihi :D

10. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Heey! Hier ook alles goed! Alleen vrijdag nog werken en dan heerlijk 3 weken vaka tie! Buik groeit goed, mag wel even stoppen nu haha gaat echt veel harder bij een tweede. 3 sept de 20 weken echo en wij willen ook weten wat het wordt. Best wel spannend. Hoop zo dat alles goed is met de kleine. Ik denk ookl heel af en toe iets ye voelen soms maar of het de kleine is, denk het wel.....

11. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Het enige dat ik voel soms, zijn plopjes ofzo.. Vooral links onderin..

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier is het meer beweging wat ik voel. Helaas door de placenta nog niet echt duidelijk, komt nog wel! Ben al blij met wat ik soms voel!

13. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    woehooeee vandaag het hartje gehoord!!! wat superfijn is dat zeg :D kon zelfs horen dat hummeltje onwijs druk aan het bewegen was, hihi zo gek dat je daar dan nog niks van voelt

14. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi allemaal vandaag echo gehad,hartje gehoord en alles goed gezien,niertjes maagje,blaas,hartje enz alles was goed tot nu toe en we krijgen een ............... MEISJE yeahhhhhhh,na 2 jongens nu een meisje,zooooo blij vooral de oudste,die is op de camping dus we gingen ff facetimen op de iPad,en blij dat tie was,hij wilde zoooooo graag een zusje!!!!
    Vandaag natuurlijk al een paar dingetjes gekocht:)

Xxx

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn Loesje9 dat alles goed was en dat jullie het hartje hebben gehoord! Mooi he? :)

Poedie, gefeliciteerd met jullie meid! Leuk! En fijn dat iedereen zo blij is.

Ik voel nog niks duidelijks. Af en toe lijk ik linksonder wat gekriebel of plopjes te voelen. Maar kunnen net zo goed mijn darmen zijn..

16. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Hier voel ik af en toe ook wat linksonder, ik ben zo goed als zeker dat de beeb daar ligt :)

Poedie: superfijn, een MEISJE!! Kan je helemaal roos gaan shoppen- zeker na al dat blauw geweld :D !

Loesje; echt gek hé, op het beeld zie je de gekste bewegingen! Op het eind wil je dan liever dat ze niet meer te fel bewegen, tegen maag/ribben/blaas ;)

sweetygirl; geniet van je vakantie!

Pamela; wow, zo'n lage bloeddruk en geen last ervan?! Ik heb er veel last van, niet handig :(

Ik had vorige keer afgesproken om met 16w nog eens bij gyn te gaan, maar blijkbaar is de afspraak toch pas op 17w gepland :( (ik had het toen niet door), vandaar dat lange wachten na mijn 12w echo ;)...

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nee, geen last van de lage bloeddruk maar denk dat het vooral komt omdat ik dat ervoor ook al had!
    Vandaag komen mijn meiden weer thuis! Heerlijk 3 weken vakantie met ze! Helaas moet vriend gewoon werken!

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik voel helemaal nog niets, komt vast omdat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ik kan het van mijn dochter niet meer herinneren waar toen mijn placenta lag, wel weet ik dat ik met 17 weken en een aantal dagen voor het eerst voelde. Nog precies 3 weken en dan heb ik de 20 weken echo, spannend!

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Spannend Starry! Over 3 weken al! Ik moet nog steeds een afspraak maken voor de 20 weken echo. Maar omdat je tussen bepaalde tijden kan bellen vergeet ik het steeds..

Idd lage bloeddruk Pamela, gelukkig geen last van dus. Fijne vakantie!

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Toch wel wat last van de lage bloeddruk in combinatie met het warme weer en toegenomen bloedvolume. Namelijk hartkloppingen! Dus maar iets rustiger aan gaan doen met dit weer!
    Ik heb sowieso bij tijd en wijle last van hartkloppingen maar nu weer meer.
    Vanavond gezellig met ons gezin bbq aansteken en morgen bij mijn schoonouders. Had zelf al alles gehaald ervoor en toen belde schoonmoeder om te vragen of wij morgen wilde komen. Geen probleem, haha!

Deel Deze Pagina