Schmidt, ik weet helaas hoe het smaakt en mag het deze zwangerschap ook weer meemaken ik vond het toen echt te goor en heb het kokhalzend met pijn en moeite opgedronken. Ik vond het echt een hele opgave toen, omdat ik smorgens al niet zo fris en fruitig was en dan niks eten en zo'n vies drankje... Ik viel bijna om hopelijk gaat het de volgende keer beter, maar minder kan bijna niet. Alhoewel....overgeven kan ook nog, dan mag je lekker nog een keer Gelukkig heb je alles binnen gehouden en hopelijk daarna genoten van je boterhammetje!! Pamela, maar aan ons vertel je het toch wel wat het wordt?????
Beebiebeeb, vervelend dat jet er zo op reageerd. Het boterhammetje smaakte daarna goed 😃. Ben wel bang dat ik (er vanuit gaande dat er niks uitkomt) ik zeker nog 1x mag.
dames kunnen jullie me helpen met een dilemma manlief wil heel graag weten wat het wordt, mij maakt het niet zo veel uit en ben ook nog niet supernieuwsgierig ofzo.. ergens ben ik ook bang dat ik er spijt van krijg als ik het wel weet, dat het dan geen verrassing meer is ofzo..? Wat denken jullie?
Bij de meiden wist ik het niet maar bij de jongste wel! Ik vond dat zoveel makkelijker met alles uitzoeken etc! Ook deze keer willen wij het weten maar gaan het wel voor ons houden!
Loesje: Ik vind het zelf net heel leuk om het ook voor onszelf als verrassing te houden, maar praktisch gezien is het wel 'makkelijker' om het te weten... Qua geboortekaartje, geboortepresentjes (als je dit doet), kleertjes, inrichting kamertje, babyuitzet, ... àls je natuurlijk geslachtsgebonden zou kopen. Het zoeken naar twee namen en niet weten welke het wordt tót de baby er uit komt, dàt alleen al vind ik al superspannend ! En er bestaan natuurlijk ook genoeg 'geslachtsloze' geboortekaartjes en unisex kleertjes en onze babykamer heeft behang met schaapjes, dus kan ook voor beiden Ik zou het zelf niet kunnen geheimhouden moest ik het weten, denk ik... Dus dan maar niet geweten. Maar ik denk niet dat je er 'spijt' van krijgt als je het wel tevoren vraagt, dan kan je gewoon gerichter kopen Hier moet je niet nuchter zijn voor de suikertest dacht ik... En ook geen 2 uur wachten? Pfff, nóg een week voor mijn volgende echo , ben ZOOO benieuwd om beebje nog eens te zien! Ik vind het ook wel wat raar om naar de vk te gaan zoals jullie tussentijds doen... Hier is het gewoon elke keer de gyn, die een inwendige echo doet, vanaf ? weken kan het ook uitwendig maar dat weet ik even niet meer . Gewoon voelen aan je buik zou ik maar raar vinden (heb er dan ook geen ervaring mee), ik wil liever mijn beebje in beeld gezien hebben! Jullie gaan dus eigenlijk alleen met 12w en 20w (en op het einde?) naar de gyn voor een echo en de rest is 'voelen' door de vk? schmidt, wanneer heb je de uitslag van de suikertest?
❤️ Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje - verrassing 03-1 schmidt, 2e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje - verrassing 15-1 Joy86, 2e kindje - jongetje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje - verrassing 21-1 Lusvi, 1ste kindje - meisje 22-1 Julia88, 1e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje - verrassing 27-1 Loesje9, 1e kindje Afspraken: 06-08 Starry controle vk 11-08 Julia88 echo geslachtsbepaling 12-08 Julia88 controle vk 13-08 boerderijmama echo 14-08 schmidt 20w. echo 18-08 Beebiebeeb controle vk 21-08 pamela1203 20w. echo 22-08 Starry 20w. echo 27-08 pamela1203 controle vk 04-09 Loesje9 controle vk en 20w. echo 08-09 Beebiebeeb 20w. echo
Hallo, ben ik weer, had even een drukte na mijn verjaardag. Zie dat ik heel wat te lezen heb!! Las wel een paar geslachtsbepalingen leuk, gaat het goed met iedereen? Ik kan ook niet meer wachten tot de 20weken echo op 1 september, wordt voor mijzelf beter qua spulletjes kopen.
Wij gaan in principe niet naar de gyn behalve als er iets medisch is. Je blijft onder controle van de vk! Ik heb met 7+5, 11+6 en dan met +- 35 weken een echo bij de vk en de 20 weken echo is of in het zkh of bij een echocentrum die 20 weken echo's mag maken. Dit is een medische echo! Ik persoonlijk vindt het fijn bij de vk, veel persoonlijker als een gyn. Bij de eerste de hele zwangerschap onder gyn gelopen maar niet beduidend meer echo's hoor! Ik heb geen enkele keer deze zwangerschap een inwendige echo gehad alles via de buik. Dit kan zeker al vanaf 12 weken!
Pamela mooi bolletje! Jou banner kan ik niet zien of klopt dat? Zie alleen een link..jou zoon z'n naam heeft dezelfde letters als mijn dochter
Klopt, ik heb ruzie met de banner. Ik zag hem niet meer en wilde een ander invoegen maar nu zegt hij steeds dat er 2 in staan. Grrrr! Leuk!
Vandaag het 17 weken dansje!! De jongste heeft het wel erg moeilijk met de vakantie!! Ben zo blij als die laatste 2,5 week om zijn! Normaal is het geen probleem voor mij maar zit natuurlijk al al die weken ziek thuis!! Dadelijk maar eens aankleden en dan naar de bouwmarkt. Een binnen kozijn halen! Vandaag gaan ze weer verder op slaapkamer zoonlief!
Hier net terug van de verloskundige en alles is helemaal goed! Nu kunnen we echt gaan aftellen naar de 20 weken echo (nog 16 dagen) @ Mamatje89 welkom en gezellig dat je hier mee komt kletsen.
welkom mamatje89! Starry fijn dat alles goed was! Ik zit te twijfelen of ik toch nog een pretecho zal doen, 4 september pas weer naar de vk en de 20-weken echo, duurt nog zoooo lang
Wij hebben begin september de 20-weken echo. Na die tijd ga ik nog een 3D-echo doen, en voor die tijd krijg ik nog een echo bij de VK en in 't ziekenhuis bij de gynaecoloog