Hoi dames. Net gemeenschap gehad en geen spoor sperma te bekennen. Normaal loopt het er na wat 'persen' uit (sorry voor de details). Vervolgens veeg ik af en verlies veel slijm, dit keer met bloed.. Daarbij krampen in mijn onderbuik. Weet dus niet wat ik hiermee moet. Heb de vk gebeld (althans dokterstelefoon, want lijn was bezet) en wacht nu totdat ik teruggebeld word.. Zou het gewoon een bloedvat geweest zijn of wat anders..?
Wat raar love2live. Goed dat je even gebeld hebt! @ mieke veel succes morgen!! Hier rond 20.00 uur slijmprop verloren en daarna de afgelopen uurtjes elk kwartier een wee gehad. Ik ga nu proberen lekker te slapen maar hoop echt dag het door zet vannacht!!
Love, het klinkt als je bloedprop verloren. En dat de daad bij jou wel het laatste zetje heeft gegeven. Goed dat je gebeld hebt! Ik hoop dat ze je kunnen geruststellen.
Love2live, alles rustig of al bevallen? Ks, hoe is het bij jou? Ik meld mij met baby in de buik en geen teken op een aanstaande bevalling! Hier gisteravond het ook maar gezellig gemaakt maar geen resultaat, althans geen baby! Gisteravond met zoonlief wezen trainen in de zaal! Was de laatste keer want ga daar geen uur zitten kijken naar een mannetje wat het leuker vind om te glijden over de grond als te voetballen! Daarna pizza gehaald, kom je thuis is de hoofdzekering uit gesprongen! Stond het water in de kelder! Sta je dan weer het water uit de put te scheppen en de kelder leeg te trekken! Enige oplossing voor dit probleem is de hele tuin open graven en zoeken waar de verstopping zit! Daarna lekker gegeten, de was gevouwen en gestreken en meteen alles weg geruimd!
Ohhh Pamela dat is echt niet fijn en dan ook nog met je hoogzwangere buik. Hoop dat je nu niet al te veel last hebt... Hier een redelijke nacht. Geloof dat zl Door heeft dat er iets gaat gebeuren. Alleen maar huilen in zn bedje en tussen ons in hele nacht doorgeslapen. Wel gezellig nu het nog kan 😊 Mieke Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn? Veel succes iig. Love ik ben benieuwd of het wat opgestart is KS en??
Love, en? Ook benieuwd... Ks, bij jou verder doorgezet? Spannend. Hier heeft Robert hele nacht in eigen bed gelegen. Is alleen goed verkouden aan het worden.
Miekie allereest heel veel succes met de bevalling!! Love heeft het nog doorgezet vannacht?? Ks hoe is het bij jou? Denk dat er toch een paar baby geboren zullen worden, spannend. Pamela oh wat naar weer, hopelijk goed geslapen? Schmidt dat is vaak zo hé met vermoeidheid dat er ruzie kan onstaan, wel goed dat het is uitgesproken. Hier op zich een goede nacht alleen pijntjes in onderbuik, maar niet heftig.
Op zich een redelijke nacht gehad, zoonlief was vannacht wakker omdat hij buikpijn had maar is zonder al te veel drama weer gaan slapen! Het wordt echt tijd voor wat baby's hier! Onze baby's hebben het te goed naar hun zin in onze buiken!
spannend L2L en ks ben benieuwd of het heeft doorgezet!! pamala balen zeg! je blijft aan de gang zo! joy1986 hier merk ik ook heel goed aan dochter dat ze weet dat er wat gaat gebeuren... heel erg aan mij hangen heletijd komen kroelen en mn buik kussen. wel heel lief natuurlijk! benieuwd hoe ze het vind als de baby er is.. ze zal een trotse grote zus zijn, maar ook heel erg moeren wennen denk ik. miekielief heel veel succes vandaag!! hopelijk gaat het nu snel en heb je vandaag je baby nog in je armen!! geniet van het moment!! fijn dan robert in zn eigen bedje geeft geslapen! Ook op zn eigen kamer? hier alles rustig. lig op bed zo er maar eens uit. douche samen met dochter. beetje rommelen.. vanmiddag moet ze naar de psz dus ga ik lekker niksen op de bank! Fijne dag!
Spannend KS en love2live... Hoop dat de bevalling door heeft gezet bij jullie! Ben benieuwd! Frustrerend van je man Schmidt. Inderdaad genieten nu het kan! Knap dat Robert even in z'n eigen bedje heeft gelegen. Heb je het idee dat de medicijnen al iets beginnen te helpen? Of duurt dat een paar weken voor het werkt? Ik hoop op wat babynieuws hier! Ze blijven allemaal nog wel lekker zitten zeg!
Goedemorgen! Hier ook lekker geslapen, zit alleen nu thuis met een zieke dochter snotverkouden en hoesten als een zeehondje. Ik dacht weer even een lekkere poetsdag terwijl ze naar de creche is, maar nu maar een beetje knuffelen op de bank. Misschien straks even wat nuttigs doen, als dochterlief niet meer aan me gekleefd zit Hopelijk steekt ze mij niet nog even gauw aan voor de bevalling. Ze wilde net zelfs in de box liggen hihi. Ik heb haar er in gelegd en ze heeft een kwartier gelegen met een kleedje over haar heen, gek kind Jullie hadden het over dat jullie merken dat jullie kinderen door lijken te hebben dat er wat gaat gebeuren... Valt mij op dat mijn dochtertje de laatste tijd vaak doet alsof ze een baby is. Komt ze ineens aangekropen terwijl ze al anderhalf jaar loopt. En gaat ze ineens brabbelen als een baby terwijl ze heel goed kan praten. Herkent iemand dit?
Hoi dames, ik lig in het zh. Had al ruim 2cm. Zit nu aan de weeën opwekkers. Vliezen zijn gebroken. Vandaag komt de baby. Super spannend. Jullie veel succes. Zodra de baby er is horen jullie het.
Mamalimdaa, fijn dat ze nu al zo lief is. Dit zal na een dagje wennen vast en zeker weer zo zijn. Robert slaapt sowieso de komende tijd bij ons op de kamer. Is praktischer met bv. Pamela, redelijke nacht is in ieder gebal beter dan die slechte nachten die je hebt gehad. Wel balen van zl. Vervelend
Ohw er was nog een vraag over de werking van de medicatie. Je moet het zeker een week de tijd geven. Dat het zo goed gegaan is heeft mss mede met zijn verkoudheid te maken. Maar hopelijk al de eerste stap van de medicatie. Gister overdag is hij erg onrustig geweest, maar geven de medicatie ook bewust in de avond.
Spannend miek!!!!!!! Hopelijk verloopt het allemaal rustig en voorspoedig!! We wachten in spanning op je bericht
Spannend miek! Heel veel succes! Hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt! Hier geen baby vannacht helaas! Dacht gisteravond echt sat het vannacht zo maar zou kunnen. Vannacht wel heftigere weeen gehad maar weer totaal onregelmatig. Nu nog steeds. Ben benieuwd wat vandaag brengt. Zou wel leuk zijn als ze op de uitgerekende datum zou komen! Vraagje nog trouwens. Had gisteravond mijn slijmprop verloren. Vannacht verloor ik rood slijmerig bloed. En vanochtend weer. Zou ik daarvoor de vk moeten bellen? Het was wel echt rood en niet roze.. @schmidt wat goed dat hij lekker in zijn eigen bedje heeft geslapen!
Miekelief, succes! Beebiebeen, zielig van je dochter. Hier was zl er onrustig de laatste 2 wkn. En de avond voor ik beviel was hij extreem verdrietig.
Ks2011, hier het advies om te bellen bij écht bloedverlies zoals een menstruatie. Bij een klein beetje bloed met slijm hoef ik in principe niet te bellen, tenzij het voor de 37e week was. MAAR bij erge twijfel altijd bellen dus.. Bellen kan nooit kwaad iig!