Miekielief!!Veel succes!!! Ks2011, je kunt altijd bellen voor de zekerheid! Schmidt, fijn dat Robert in zijn eigen bedje geslapen heeft. Beebiebeeb, beterschap met je dochter! Pamela, he getsie zit je nou net niet op te wachten... Hier alles rustig. Vandaag rustig dagje, de jongste is nog lekker vrij op vrijdag dus heerlijk samen niks.Moet nog wel even een de poets en aan de strijk maar ach...vanmiddag weer zwemles, pfff.
Ik ga ook nog even aan de strijk en het wasmachine loopt ook al weer! Vanmiddag om 17.15 uur naar het afzwemmen van het nichtje van vriend en hij heeft daarna speurtocht bij de voetbalclub! Ik ben er eerlijk gezegd niet zo blij mee dat hij mee doet!
dochter doet hier ook graag een baby na maar dat doet ze al graag sinds de buren een baby hebben gekregen(inmiddels ook al 1 jaar) dat is.meer een spelletje van haar net als dat ze wel vaker doet of ze een hond is. staat ze heletijd te blaffen pff haha als ik zeg hou eens op zeg ze nee hondjes blaffen altijd.. ja tuurlijk schat! ze wou ook in de box maar dat mag niet van mij. als ze er een keer in mag wil ze dat telkens dat weet ik zeker en heb gewoon gezegd nee dat is het plekje voor de baby pamela wat een activiteiten nog! succes!! ja als je.je ergens zorgen over maakt gewoon bellen!! zijn ze voor he fijn he schmidt baby op de kamer.. ben ook zo blij met het bedje je op de kamer. ben inmiddels uit bed maar ken amper lopen ineens steken in mn billen die door gaan in mn benen.. strompel nou echt door het huis. hopelijk trekt het zo weg
@Ks, zou gewoon even bellen. Ze zitten nu toch dus beter zeker weten toch? @Miekie, spannend hoor. Zet hem op! Hier redelijke nacht gehad eigenlijk.. Ben maar op matras gaan slapen met voedingskussen, duurt dan nog een eeuwigheid voor ik in slaap val maar uiteindelijk gelukt. Half 5 even plassen en toen doorgeslapen, te goed want zoonlief is pas een kwartier de deur uit richting school! Had me helemaal verslapen pff.. Zometeen met mijn nicht afgesproken, zij heeft haar pedicure diploma gehaald en gaat mijn voeten verzorgen. Ook wilt ze oefenen voor beenmassage dus die krijg ik ook Ben benieuwd hoe het friemelen aan mijn voeten bevalt, moet er normaal niks van hebben haha. Heb wel een likdoorn ontwikkeld door de zwangerschap, die gaat ze weghalen. Fijne dag dames!
Wow Mieke wat fijn. Dan zal het wel opschieten Nou schmidt begin is er. Nu hopen dat positieve ontwikkeling zich doorzet! Bah een ziek kindje is idd wel hel laatste watje nu kunt gebruiken en zelf ziek worden lijkt me echt verschrikkelijk. Gek he Hoe die kindjes dat toch allemaal merken... ongemerkt toch een hoop onrust in huis denk ik en allemaal veranderingen. ..
Miekie jeejj succes!! Ks ik zou bellen, kan nooit kwaad toch? Zou mooi zijn als babytje op de uitgerekende datum komt. Beebiebeeb beterschap voor jou dochter! Zoontje hier is ook de zwangerschap anders, heel veel hangen, meer aandacht vragen, altijd op mij willen zitten, uit bed klimmen, minder willen slapen laatste maand, ja dus ik heb ook het gevoel dat hij door heeft dat er verandering plaatsvind in ons gezin. Hier ook al de wasmachine draaiend..
Heb gebeld naar de vk! Moet even het bloedverlies aankijken. Wordt het niet minder dan weer bellen en dan komt ze langs. Vroeg wat ik kon verwachten met die weeen. Ze dacht dat het wel gaat doorzetten vanavond/vannacht. Zo niet komt ze morgenochtend langs om ontsluiting te checken en evt strippen weer. Hoop dus dat het vandaag gewoon zelf door zet!
Hallo dames, Vannacht niet geslapen door de buikpijn, maar toen vl naar zijn werk ging om 7 ben ik in slaap gevallen tot 10 gelukkig. Net als jij love2live sex gehad en erna beetjes bloed.. zoek er niks achter, omdat ze een strippoging hebben gedaan gisteren.. de constante harde buiken en pijn onder in mijn buik zullen ook een gevolg hiervan zijn.. vandaag even aankijken.. Ik ga lekker niks doen vandaag! Denk ik.. proberen vol te houden haha... Spannend Miekie!! Succes KS ook spannend! Zou wel top zijn op de uitgerekende datum! Succes
@mieke spannend! Heel veel succes! @beebiebeeb beterschap voor je dochtertje. @ks hoop dat het vandaag voor je doorzet! Ik heb echt een baal moment, ik wil zo graag dat de baby al komt.. ook al is het beter als hij nog even blijft zitten. Maar heb het gewoon zo gehad vooral het snachts, ik doe geen oog dicht en het breekt me op. Hoe dichter bij het komt hoe meer ik snachts last heb van pijntjes aan mijn bekken en rug, ik weet mij geen houding te geven en kom daarom niet aan mijn slaap, ook pieker ik mij suf. Ben zo onzeker ik voel de kleine een stuk minder sinds gisteren, terwijl het altijd een actief mannetje is.. en dan wacht ik paar uur af en dan denk ik ik bel de vk en dan voel ik hem opeens, vannacht en deze ochtend heb ik hem helemaal nog niet echt goed gevoeld.. Ik weet niet of normaal is nu rond deze weken, of dat het door mijn onzekerheid komt, of dat er echt wat is.. Ik ga zo even lang douche en proberen te ontspannen, mocht er geen beweging zijn, bel ik toch maar even!
Mijn dochter ademt zo zwaar, ze hijgt gewoon constant. Iemand een tip wat ik hier tegen kan doen? Ze lijkt er niet onwijs last van te hebben, maar het klinkt zo naar.. (Ze heeft ook koorts en hoest flink)
LLL, als je twijfelt over de bewegingen van je kindje, zou ik sowieso bellen. Beter 1x teveel dan te weinig! Ze kunnen je alleen maar gerust stellen. En je moet eens weten hoe vaak het voorkomt dat als ze de bewegingen gaan checken dat de baby dan ineens heel druk is. Helemaal niet erg hoor!
Hier al de hele ochtend een erg actief beebje! Ook veel gewroet onderin wat echt niet leuk is! Verder weer veel harde buiken, die pijnlijk zijn en gewone pijn onderin de buik! Ik hou het maar op voorwerk en niet aan een beginnende bevalling! Vriend is nu zoon uit school halen, zal hij wel bestookt worden met vragen of ik al bezig ben! Nu beginnen ze wel veel te vragen als ik op school aankom! Loop je nog rond? Ben zo benieuwd? Nee, wij zijn helemaal niet benieuwd ofzo! Nu weekend dus geen vervelende vragen!
Vannacht met 38 weken en 5 dagen bevallen van een kerngezond meisje! Het was dus een voorbode.. Binnen 1,5 uur thuis bevallen. Toen de vk aankwam had ik al volledige ontsluiting. Waarschijnlijk hebben sex en sporten de weeën extra opgewekt.. Wij zijn verliefd!