Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    starry wat een knapperd! hele mooie foto ook!
    wat een baby.s ineens. je kan het amper bij houden allemaal

ks heel veel succes jij ook heel snel je babytje!
    mieklief zou ook wel bijna of misschien zelfs al wel de kleine eruit hebben...

ellis heb met je te doen hoor... heb zelf ook zoiets van jaaa ik wil ook maar ja ik (en nog een paar met mij moeten nog wel eventjes en jij loopt al overtijd.. maar kan nooit lang meer duren.

beterschap met alle zieke kindjes iedereen!
    ben benieuwd wat de nacht nog brengt. morgen weer baby.s erbij misschien leuk en spannend allemaal

2. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Onze prachtige dochter is vandaag geboren om kwart voor 4. Ze heet Julia Nina. Beide namen een vernoeming van de oma's. We zijn ontzettend gelukkig en gezond!

Meer info komt nog.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gefeliciteerd meid met jullie dochter! Nu lekker genieten!

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Succes ks! Eindelijk zet het door na al dat gerommel:)
    Het gaat echt snel ineens hihi, hier zijn alle krampen weer weg zucht er gebeurt gewoon niks.. Ging er eigenlijk een beetje vanuit dat ze eerder zou komen, vanaf het begin zo een gevoel gehad maarja dat zegt natuurlijk niks.. Ellis hoop dat je snel aan de beurt bent!

@starry wat een scheetje zeg, geniet er lekker van!
    Schmidt Beterschap voor je zoontje, zijn ze altijd zielig he als ze niet lekker zijn..

Gelukkig weekend, kan zoonlief bijkomen van de 1e schoolwerk en zijn huiswerk op orde maken. Ik ga eens de was doen en lekker badderen.

5. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    miekielief Gefeliciteerd!! mooie namen
    Geniet ervan!!

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Gefeliciteerd miekielief! Geniet ervan

7. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    @l2l en @joy @miekie GEFELICITEERD!!! Fijn dat alles goed is gegaan! genieten nu! :)

@mommychar mooie foto!

@ks zo spannend! Heel veel succes!

@starry wat een schatje!

@ellis ik duim voor je dat je heel snel mag bevallen. Kan me voorstellen dat het echt frustrerend voor je is.

Hier een rustige middag en avond gehad.. kereltje heeft zich nog goed laten voelen gelukkig.

Fijne avond allemaal! Buikfototje:

8. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ohh wauww babydag!!!

Bedankt @Julia @Schmidt @LoveLaughLive

Jij ook gefeliciteerd Miekie met je dochtertje!!

KS spannend jij ook straks baby in jou armen.

Starry wat een knapperd!

Lll jij ook weer zo een prachtfoto.

Schmidt beterschsp voor jou zoon.

Ik ga lekker op jullie nieuwe babytjes toosten met thee en chocolade, fijne avond!

9. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Gefeliciteerd miekie! !! Nu lekker genieten

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelove, gefeliciteerd!!! Genieten nu!

Lll mooie foto

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Gefeliciteerd Miekie!! Mooie naam!! Genieten nu.

Mooie buikjes komen er langs!

12. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Vandaag weer controle gehad bij de gynaecoloog.
    Het zag er allemaal goed uit. Baby-boy is nu helemaal ingedaald.
    Ik gaf aan regelmatig steken in mijn vagina te hebben en dit vond zij een goed teken, dan is de baby daar lekker bezig.
    Hartslagje van de baby was ook goed.
    Ze voelde aan mijn buik en schatte de baby ong. 3500 gram. Maar dit is een indicatie natuurlijk.

Het is nu allemaal afwachten maar.

Komend weekend de laatste dingetjes nog doen, schoonmaken opruimen rest van het vluchtkoffertje in orde maken. Ik weet het ik ben er laat mee maar met een tweede wordt je gewoon wat makkelijker ;)

13. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Miekielief, gefeliciteerd met jullie dochter!!

Starry, wat een mooi mannetje! Zo schattig!

DannielleJ, fijn dat alles goed was. Nu maar afwachten inderdaad!

Fijne nacht allemaal! Hoop op betere nachtrust voor iedereen ;)

14. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Ik duik ook mijn bedje in! Trusten allemaal!

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is het verder bij iedereen rustig nu? Ben te nieuwsgierig dus spiek steeds even.

Nu een poging doen tot slapen. Hopelijk slaapt de oudste door en heeft Robert ook weer een goede nacht.

16. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Wauw, wat een knapperd, die CEM!!

En proficiat Miekie, mooie namen voor je dochter!

KS, benieuwd naar jouw bevalling :)

En Ellis, we duimen allemaal voor jou, dat jij de volgende bent!!

Hier wachten we nog wat af, inleiden is nog niet aan de orde, sowieso nog een kleine twee weken voor de datum... En dan zien we wel weer! Juist naar een optreden nog geweest met manlief, wel wat harde buiken gevoeld (heb hele tijd op een barkruk gezeten hoor), maar nu is de rust (behalve een superdrukke beeb dan) weergekeerd... Slaapwel allemaal!

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier vanaf half 1 aanhoudende krampen.. best pittig. Geen idee wat het doet, ben lekker gaan liggen en zie wel wat er komt.

Goodnight dames

18. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe baby's!

Ik ben klaar wakker. Dus mooi ff tijd om mijn bevallingsverhaal te doen. Ivm privacy post ik hier geen foto van kleintje. Mijn dochter kan ik trouwens nu zeggen. Ik hoop dat hier begrip voor is.
    Ze heeft prachtige donker blonde haartjes. Niet een mega bos. Maar wel genoeg. Ze heeft dikke wangetjes en lange beentjes en voetjes. Ze weegt 3450.

Ik moest me om half 8 melden in het zh. Een half uur aan de ctg. Daarna gingen ze kijken naar de ontsluiting. Die was ruim 2 cm. Ze hebben de vliezen gebroken maar er kwam weinig vocht. Kleine blokkeerde dat. Ik kreeg weeënopwekkers. Rond de lunch kwamen de weeën beter door. Ik had voornamelijk erg pijnlijke rugweeen gehad. Daar was ik al zo bang voor. Ik hield dat op een gegeven moment niet vol dus kreeg morfine pompje. Oeh wat was dat fijn. Weeën kon ik beter opvangen. Toen de dossering op de max zat en ik bijna 10 cm had werd het wel weer goed pijnlijk. Ik had op een gegeven moment persdrang. Bevallen kon beginnen. De kleine kon de draai niet maken dus ook even op de zij geperst. Dat hielp. Ik werd erg moe en de kleine ook. Op een gegeven moment wilden ze de haccuumpomp gebruiken en een knip. Bij mij ging het ineens zo snel dat het alleen een knip werd. Kleintje kwam om kwart voor 4. Wel met de navelstreng om haar nekje. Toen ze op me buik lag had ik totaal geen besef van geslacht. Ik was al zo blij dat het geboren was en de bevalling over was. Verpleging moest ons erop wijzen dat het een meisje is. Anders hadden we het nog een hele poos niet geweten. Moment dat de kleine er was was zo bijzonder. Onze mooie meid.
    Bevalling viel mij vies tegen. Ik heb echt goed pijn gehad. Alles is wel snel gegaan en goed verlopen. Eigenlijk vind ik dat ik niet mag klagen.
    Kleine drinkt al goed. Ze pakt alleen mijn tepel moeilijk. Zodra ze het woord tepelhoedje hoort dan begint ze wel goed te happen. Hihi
    Mijn suiker deed mega raar vandaag. Hij was continue hoog. Zelfs boven de 10. Dat had ik nog nooit gehad. Ik ben erg benieuwd hoe die van de week is als ik weer moet testen voor een dag.

19. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen,

Natuurlijk begrijpelijk miekie. Snel, maar pijnlijk hoor je toch vaak bij ingeleide bevallingen... uiteindelijk alles goed en daar gaat t om, toch? Hoop dat t met je suiker snel beter gaat, idd omhoog geschoten!

Bij jullie ook de storm zo geraasd? Echt geen oog dicht gedaan! Hoop nog wat slaap in te halen vanmiddag of zo... vl gaat zo werken, maar heeft halve dagen gevraagd de komende 3 dagen ipv hele.. wel fijn! Hij schrok n beetje van mijn enorme emo buien gisteren...

Benieuwd of er nog babynieuws bij is gekomen!

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier weer present met baby in de buik!
    Wij rollen net uit bedje! Zoonlief was wel al even wakker maar was lekker op zijn kamer aan het spelen!
    Vriend moet vandaag in België werken en is al om 5 uur van huis gegaan en ik verwacht hem ook niet eerder als 17 uur weer thuis!
    Heel benieuwd of er nog baby's bij gekomen zijn vannacht!

Deel Deze Pagina