Miekelief, wat een verhaal, maar fijn dat het op zich vrij goed is gegaan. Wat vreemd van je suiker. Neem aan dat ze dat goed in de gaten houden. Ellis, niet erg dat Vl ervan geschrokken is. Mss juist fijn. Kop op meid, je kunt het. Hier helemaal op. Zo brak, kan ook wel janken. 1 verschil, met baby op buik. Robert is ook snip verkouden. Zo zielig. Drinken gaat moeizamer en hij begint steeds meet te gorgelen. Je merkt ook dat hij weer meet moeite heeft met het reguleren van temp. Hebben de afgelopen nachten een nestje net kruikjes genaakt. Ineens was het krijsen. Ik haalde hem uit bed en hij was zo warm, drinken lukte niet, bleef maar krijsen. Ik na een tijdje gaan temperaturen. Op dat moment 37,7. Vrij hoog voor zo'n kleintje. Laat staan wat het moet zijn geweest toen ik hem net uit bed haalde. Heb hem boven de dekens goed laten afkoelen waardoor binnen half uur op 37,2. Hij werd weer rustiger. Toen is hij ong. 1,5 u bezig geweest met steeds weer kleine beetjes drinken tot ik dit zelf doorbroken heb. Binnen nog geen 2 uur kwam hij weer. Heb hem al die tijd bij me gehad, want eigen bedje wilde hij niet meer. Net weer hard huilen. Ben maar naar beneden gegaan on zijn meisje te druppelen en wat te voeden. Zo zielig. Wind, waait hier ook mega hard, maar gaat nu een beetje langs mij heen.
Miek! Jij ook gefeliciteerd met je dochter!!!! Wat fijn dat ze gezond is en dat het allemaal goed gegaan is! Nu zelf gauw herstellen en over een paar weken weet je niks meer van die pijn tijdens de bevalling. Ik ben heel benieuwd wat je suiker nu gaat doen! Wel apart indd dat ie zo hoog was na de bevalling! Zullen we het maar op de emoties gooien? Hier ook nog steeds de baby binnen hoor! Het is er ook geen weer voor om er eentje te werpen hahahaha Heb wel steeds vaker harde buiken, maar die zijn niet echt pijnlijk ofzo, dus mag niet klagen! Wel rot geslapen, maar dat kwam meer van de herrie door de wind. Alles klapperde buiten leek het wel! Mijn dochtertje is volgens mij wel weer beter gelukkig. Ze heeft iig weer praatjes voor 10! Gisteren wel veel wakker geweest, maar vannacht goed geslapen gelukkig. Ze wil alleen niet eten nu, maar dat hoeft niet persee te zijn omdat ze niet lekker is, want dat gebeurt wel vaker Ellis, jammer dat je niet bevallen bent vannacht! 3 dagen overtijd nu.....tik tak tik tak tik tak sorry grapje meis Joyyke, hoe is het nu met jou? Baby in je armen??????? Wel heel leuk zo al die geboren baby's! Zo is ZP nog verslavender! Elke keer even checken of er eentje bij is.
Ah schmidt, beterschap voor je kleine mannetje hoor! Wij vinden het al vervelend als wij ziek zijn laat staan zo'n klein mannetje! Wind, waait ook hard hier maar slaap er wel doorheen! Vanmorgen trek ik het rolluik omhoog en zie dat de trampoline omver geblazen wordt. Als een gek naar buiten en realiseer mij dan dat ik toch niks kan doen! Haha! Hier veel last van harde buiken en deze zijn meestal wel pijnlijk!
miekielief wat een verhaal..maar uiteindelijk toch met zeer goede afloop. bevallen doet pijn hihi maar hoor ook veel.horror verhalen over inleiden dus deze lijkt nog mee te vallen (ja ik heb makkelijk praten hihi) raar van je suiker..hopelijk gaat dat van de week beter. doen ze vanuit het ziekenhuis je suiker testen? die van de kleine ook? zoals ik al zei bij dochter is na de bevalling nooit meer naar de suiker gekeken zowel die van mij als van dochter niet... schmidt beterschap voor de kleine man. hopelijk kan je vanmiddag beetje uitrusten! tijdens de zwangerschap van dochter zat ik op vrouwenpower.nl en hadden we daar ook een groepje met moeders die (uiteindelijk) allemaal in dezelfde week zijn bevallen. wij hadden toen een besloten groep waar alleen wij dus konden lezen. kan dat hier ook? zou leuk zijn want dan kunnen we straks als alle baby.s er zijn door blijven kletsen zonder dat het hele forum mee kan lezen...
Miekie wat een verhaal, vreemd van je suikers! Schmidt hé bah wat sneu allemaal, knuffel! Het is hier een babyboom, mijn vriendin is vannacht bevallen van een dochter, gisteren een kennis van een zoontje.... Wie zal de volgende zijn?
Mamalindaaa, als je kindje niet onwijs veel weegt bij de geboorte (ik dacht dat de grens ongeveer 8 pond is) dan meten ze de suiker van het kindje niet. Dat is mij verteld toen ik aan de verlsokundige vroeg of de suiker van mijn baby nog getest moet worden na de geboorte omdat ik zw.suiker heb. Bij mijn eerste zwangerschap had ik geen zw.suiker, maar wel een kindje van 8,5 pond en toen is haar suiker dus weer wel gemeten. Ik moet na de bevalling nog 1 dag 2x mijn eigen bloedsuiker testen, en als dat goed is, is het klaar. Ook niet echt boeiend dus Zo'n besloten clubje lijkt mij ook wel wat. Gooi ook liever niet alles open en bloot hier
Miekie, wat een verhaal Ik kan aannemen dat het geslacht van je baby dan niet je eerste bekommernis is, als ze haar op je buik leggen na zoveel pijn! Hier de verhoogblokjes van de box teruggevonden !! Joepie! Kan dat ook in orde gebracht worden, nu enkel nog de regenhoes van de kinderwagen terugvinden.... (in tussentijd 2x verhuisd dus alles ligt een beetje overal)
Poeh miekie, heftig hoor! Maar nu lekker genieten van jullie meisje! En helemaal begrijpelijk hoor dat je ivm privacy geen foto wilt plaatsen. Arme Robert Schmidt! Hopelijk knapt hij snel wat op en kun jij ook wat uitrusten. Hier alles rustig! Ben benieuwd of er nog baby's zijn geboren vannacht!
Jeetje Miekie wat een bevallingsverhaal, maar je hebt er het mooiste voor terug gehad, een dochtertje! Schmidt wat vervelend voor Robert, klein mannetje, beterschap met hem en hopelijk krijg jijzelf nog een beetje rust. Ellis weet jou vriend ook hoe jij je echt voelt, is altijd maar beter. Kom maar lief babytje, mama is ready!! Inderdaad heb Joyke niet meer gelezen volgens mij... Hier ook keiharde wind, vind het maar niks, kan zo echt niet even lekker wandelen. Ben benieuwd wat er nog meer voor babynieuws komt..
Goedemiddag ladies, Allereerst miekelief, heftig bevallingsverhaal! Hoop dat je er niet al teveel last van hebt en snel weer de oude bent. Hier geen baby geboren helaas! Dacht écht dat het begin er was, krampen waren echt heftig en trokken helemaal mijn liezen in.. zal dan weer voorwerk geweest zijn.. Zo vreemd heb dit bij zoonlief totaal niet gehad. Lijkt mij idd ook leuk om te blijven schrijven, ook als we allemaal bevallen zijn. Vervelend Schmidt dat je erdoorheen zit.. Probeer te bedenken dat je je morgen weer heel anders voelt misschien. Helpt hier meestal wel wat
weet niet of je dit onderwerp op besloten kan zetten en hoe dat dan moet... weet niet of iemand dat wel weet??
Mamalinda, volgens mij kun je hier op de site een club openen. Dus niet hier op het forum, maar wel op ZP zelf. En die kan je dan besloten maken ofzo?
Hier een heerlijk rustig dagje! Heeeel weinig last van voorwerk dus kom weer een beetje op adem! Vriend is al weer op weg naar huis, die is 2 uur eerder klaar! Zoonlief is vanmorgen naar oma gegaan en is nog altijd daar! Nu met een warme chocomelk op de bank verder niksen!
Lekker relax dagje hier.. net ff geslapen �� we gaan zo eten bij vrienden.. Inderdaad een leuk idee! Er zijn geloof ik wel meerdere manieren.. zal morgen eens gaan zoeken wat handig zou zijn..
je kan volgens mij best makkelijk een eigen forum maken... zal van de week eens kijken! ben nu bezig met dochters fotoalbum, een hoop foto.s laten al los, verkeerde plakkertjes gebruikt dus nu bezig alles wat steviger vast te plakken.
Hè lijkt me idd wel handig een eigen club ofzo geen idee hoe je dat doet? ? Ik ga straks even op kraamvisite bij mijn vriendin, even baby knuffelen haha kan ik alvast oefenen.