Poedie van harte gefeliciteerd! Nu lekker genieten! Arme man Schmidt... hoop dat jullie nog een beetje kunnen slapen.. dat hij maar snel mag opknappen!
Poedie ook gefeliciteerd! Het gaat echt in een rap tempo hier! Hier ook al eventjes wakker. Niet wakker geworden voor toiletbezoek maar ook door het omdraaien in bed. Dat doet zo'n pijn aan mijn buik, alsof er iemand aan mijn buik hangt zodat ik maar niet kan omdraaien... En dan wordt ik weer wakker omdat mijn arm en schouder doodgeslagen zijn, omdat ik uuuuren hetzelfde lig.
Goedemorgen, jeetje wat gaat het nu snel!!!! Poedie gefeliciteerd met jullie dochter Jill!Mooie naam, gaat alles goed? Schmidt, he bah wat vervelend dat het niet zo lekker gaat!Je bent denk ik kapot, of niet?Probeer zoveel mogelijk slaap te pakken tussen de voedingen door. Hier alles goed, gisteren heerlijk geknuffels met het dochtertje van mn vriendin, ze moesten nog wel in het zh blijven aangezien de kleine zich nog nog niet op temperatuur kon houden. Ik dacht altijd dat kindjes die op tijd geboren werden(ze is bevallen met 39.1 w) en een goed gewicht hadden(ze woog 4265) zich juist beter warm konden houden omdat ze toch meer reserves enzo hebben. Maar dat schijnt juist niet zo te zijn..aldus verpleegkundige.Juist omdat een zwaarder/groter kind een groter lichaam heeft zien ze daar vaak wat problemen...nooit geweten, jullie wel?Het beste is een kind van ongeveer 7 pond,maar ja dat heb je zelf niet in de hand he?hihi. Morgen om 8.00 in het zh melden voor die stomme suikertest, ben benieuwd....
Wil eigenlijk vandaag nog wat leuks doen met de jongens, ze willen graag zwemmen, maar ik weet het niet hoor, je krijgt dan zo'n walrus in zwembad idee.....
anieska, hier hetzelfde probleem. Mijn dochter wil ook graag zwemmen, maar ik voel me nu zo'n attractie in een bikini iedereen kijkt naar je voor mijn gevoel ik doe het niet meer nu iig, ben 3 weken terug voor het laatst geweest. En dat van zware kindjes die zich niet op temp. kunnen houden heb ik ook nog nooit gehoord! Mijn dochter was ook zwaar maar heeft alleen de eerste dag maar een kruikje gehad. Het was toen wel hoogzomer en heel warm, dus dat heeft natuurlijk ook meegespeeld.
Grote kindjes, men denkt altijd dat grote kindjes meer kunnen hebben. Dit misverstand heeft voor ons bij zowel de oudste als Robert voor misstappen en minder begrip gezorgd. Als het (vooral tijdens de eerste wkn) moeizaam verliep met bijv. op gewicht blijven, kregen/krijgen we steeds te horen, ach hij is groot. Bij Robert heeft dit zelfs bijna tot hele grote problemen geleid als wij zelf niet allert genoeg waren geweest. Zwemmen, kan me voorstellen dat je jezelf een atraktie voelt. Ik ben ooit met een dikke buik in de sauna geweest en was vooral trots op mijzelf.
Poedie gefeliciteerd! Geniet van je gezinnetje! Hier een verschrikkelijke nacht gehad, viel al laat in slaap door pijn aan mijn bekken, en dan de hond die ons wakker maakte om 03:15 met acute ooronsteking, zo zielig. Sliep pas om 07:00 weer. Vanmiddag nog maar proberen te slapen.. & vanavond met vl en nog 2 stellen naar de bioscoop. Fijne zondag allemaal!
Poedie van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Geniet ervan! Wist ik ook niet van de grotere kindjes. Wat rot van het onbegrip Schmidt! En vervelend zo'n nacht, hopelijk aankomende nacht wat beter. Arme Robert dat hij zo moet hoesten. dames die slecht geslapen hebben maar rustig aan doen vandaag! Hier redelijk geslapen op een stuk of 4 toiletbezoekjes na.
Idd iedereen met slaapgegebrek lekker rustigaan doen vandaag. Heb vanochtend nog een uurtje geslapen en nu ga ik weer even plat. Robert heeft vanochtendnin zijn eigen bedje geslapen! Helemaal trots. Medicatie begint echt te werken. Nu zijn verkoudheid nog en zijn darmpjes, maar aan het laatste wordt woensdag gewerkt 😉. Iedereen due bevallen is, hoe gaat het met jullie en de kindjes?
Ks en Poedie gefeliciteerd met jullie dochters!! Gaat nu snel met bevallingen. LLL oh wat vervelend, hopelijk heb je nu wat slaap in kunnen halen. Schmidt, top van Robert en goed te horen dat de medicatie werkt. Hier vanochtend weer naar de kerk geweest en nu even rusten. Fijne middag/avond.
Wordt hier steeds rustiger hihi... Fijn Schmidt! Lekker n rustig dagje gehad... en op naar n rustig avondje.. Fijne avond dames
Tja, ik heb niet zo veel te melden vandaag! Lekkere bankhangdag vandaag! Daarnet eten laten komen ipv zelf gekookt te hebben!
Hier ook weinig te melden. Vanmiddag toch maar gezwommen. Was voor mijn niet een heel groot succes, het was vreselijk druk, niks aan maar goed de jongens geven het leuk gehad, en daar gaat het om!
pff zwemmen lijkt me nu ook niet fijn hihi. tenminste lekker dobberen in een rustig zwembad wel maar heb altijd al een hekel aan omkleden in een druk warm zwembad. en dan dochter ook nog.. en met buik! maar jou jongens zijn al oud genoeg om het zelf te doen denk ik? lekker pamela heb ik gisteren ook gedaan. vandaag 3 verschillende dingen gemaakt haha. zouden pannenkoeken eten maar zelf geen zin in dus voor mezelf wraps gemaakt met vlees, dochter alsnog pannenkoeken en vriend surinaamse roti uit de vriezer opgewarmd in een pan. veder weinig te melden hier. veel.steken van onderen,drukke baby maar veder alles rustig. nu nog even een half uurtje naar schoonmoeder,die woont hier om de hoek dan lekker naar huis dochter naar bed en zelf op de bank! fijne avond
Mila en Jill, WELKOM!! Proficiat mama's met jullie dochters!! schmidt, hopelijk bekomt de medicatie wat bij Robert, is wel heel erg zielig dat hij zo'n last heeft... Hier was voorbestemd om een rustig dagje te zijn, maar mijn broer kwam onverwacht de lampen ophangen in ons huis. Wij zijn maart verhuisd, maar behalve de gloeilampen zelf, was er nog niks opgehangen (en al wel voorzien). Dus nu is dat ook gebeurd, ben wel uitgeput nu . Benieuwd wie de volgende is, al hoop ik -voor jullie- op Ellis, Joy of Pamela !
Succes vannacht dames! Of met bevallen of met slapen...of met voeden!! Ik heb hier de laatste 2 dagen wel echt steeds vaker harde buiken zeg! Af en toe vervelend, maar het meeste van de tijd goed te hendelen. Mijn buik voelt wel steeds zó zwaar!! Alsof er iemand aan hangt! Hebben jullie dat ook? Ook hier is de baby erg druk! Ik kreeg gisteren zo'n harde trap dat ik gewoon hardop best hard 'auw' eruit flapte Misschien is de baby wel aan het indalen ofzo, heb ook steeds meer last van...ja hoe noem je dat daar beneden...bij mijn schaambot ofzo? Baby was deze week nog helemaal niet ingedaald dus het zou zomaar kunnen, al zit ie ook nog best hoog bij mijn maag. Ik lig al lekker in bedje nu, welterusten voor straks dames!
Best veel harde buiken hier.. om t kwartier ongeveer.. maar dat kan nog van alles zijn... Ook wij hebben eten laten komen hihi.. lekker lui.. Ook vroeg t bed in hier! Welterusten alvast dames
Hey meiden Allereerst poedie gefeliciteerd met jullie dochter! Alweer eentje bevallen hihi.. Wie is de volgende? Ben eens benieuwd Ellis met die regelmatige harde buiken.. Gisteravond naar een feestje geweest, neefje van me zit bij het leger en wordt in februari uitgezonden naar Irak om de militairen daar te trainen tegen Isis.. beetje dubbel gevoel. Heel trots maar ook wel eng, zijn ouders vinden het vooral heel moeilijk. Hij is nog maar 21. Verder dus vrij laat gaan slapen, maar ook lekker kunnen uitslapen omdat zoonlief bij oma sliep. Dat was wel lekker en heb ook wel redelijk door kunnen slapen op een keer plassen na.. heb gisteren gemeenschap gehad maar niks hoor hihi.. Beebje is er blijkbaar nog niet klaar voor.. het is ook verdacht rustig hier! Wel wat harde buiken, en ook dat zware gevoel van de buik herken ik wel. Schaambot voelt erg beurs/ Alsof het uit elkaar gaat ofzo.. bah. Mijn huid staat ook erg strak op de buik, zit weinig rek meer in Nu even lekker badderen en dan op de bank luieren. Fijne avond dames en voor degenen die aan het rommelen zijn, zet hem op!
Beebiebeeb, herken het zware gevoel en de harde buiken wel. Had van de week zo'n dagje het gevoel dat ik zware stenen in m'n buik had ipv een baby en harde buiken heb ik nu de laatste week sowieso veel. Zal er wel bijhoren allemaal! Je lichaam is zich natuurlijk al aan het voorbereiden op de komende bevalling. Spannend Ellis, wordt wel tijd dat de baby komt he? Pff al 4 dagen over tijd.. Hopelijk zet het door! Heftig Joyyke van je neefje.. Knap van hem dat hij dat gaat doen! Hier ook lekker in bad geweest en dadelijk op tijd naar bed. Morgenochtend een voetmassage gepland staan