Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, hoop zo dat het eindelijk wel iets is. Houd ons als het kan op de hoogte.

Joyyke, idd dubbel. Irak is niet niks. Het blijft knap.

Schaambeen, weet idd nog dat ik dat ook had op de momenten dat Robert laag lag met zijn hoofd. En alles wordt toch werk. Fijn is het niet.

Ik heb alles gelezen, maar ben het kwijt. Werk vanaf mijn tel. met Robert op mijn arm. Heb weer even met hem onder de douche gestaan, wanneer ik hem neerleg begint ie te spugen. Ach lekker knuffelen. Moet alleen hoognodig wat kolven. Hij drinkt minder waardoor alles goed vol zit. Ml is even een frisse neus halen.

Morgen naar de gyn voor de nacontrole. Wat gaat het snel. Even en klacht neerleggen en over anticonceptie praten. Wel komisch. Nr. 3 was altijd een nee voor ml, nu is het als....dus wie weet. Ml moet dan een goede baan hebben.

Slaap lekker allemaal, al hoop ik voor sommige dat ze vannacht de kleine op de wereld mogen zetten.

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik lig lekker in bed! Wens jullie een fijne nachtrust of beter nog weeën en een prachtige baby als resultaat!
    Tot morgen!

3. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    @ellis hoop dat het wat betekend en dat het de bevalling op gang zet!

Vanavond naar de film geweest; taken 3. Was leuk! Schoonouders hebben hier op de hond gepast aangezien de hond oorontsteking heeft vond ik het zielig om haar alleen te laten.. In de tussen tijd heeft schoonmoeder me alle keukenkastjes gepoetst en georderd en het voorraad hok. Super fijn! Zo verzorgen en naar bed met vl. Hopen op een goede nacht, morgen vroeg naar de dierenarts.

Slaaplekker allemaal!

4. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Slaap lekker allemaal! Dat het voor sommigen mag doorzetten deze nacht ;) !
    Tot morgen :)

5. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Joyke oh dat is niet niks naar Irak en inderdaad vrij jong.

Hopelijk gaat een van ons bevallen vannacht hihi...

Fijne nachtrust dames en jullie met baby succes met de gebroken nachten!

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit helaas weer beneden. Morgen toch maar even langs de ha. Een verkoudheid is normaal onschuldig, maar zo jong. Na wat googlen zag ik dat je dit goed in de gaten moet houden.

7. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie.
    Met ons ook. We zijn nu lekker thuis. Dat is erg fijn. Julia doet het erg goed. Slaapt goed en drinkt ook goed. We zijn erg trots.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, fijn dat het allemaal goed gaat. Lekker genieten.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Miekielief wat fijn dat jullie lekker genieten!
    Hier een betere nacht gehad met minder pijn met liggen!
    Nog niks dat wijst op een bevalling! Die 40 weken ga ik wel halen!

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Goedemorgen,

Fijn Miekielief dat alles zo lekker loopt!
    @schmidt dat is misschien wel verstandig, misschien hebben ze goede tips voor zodat ie weer wat lekkerder slaapt.

Hier een rommelige nacht, gewoon niet kunnen slapen en aangezien zoon naar school moet toch vroeg eruit moeten. Vervelend, vrijdag had ik me al flink verslapen dus weer bang daarvoor maar gelukkig niet gebeurd. Een meid die ongeveer s samen met me uitgerekend was is vanochtend bevallen, iedereen bevalt opeens hihi.. ik wil ook! Maar helaas niks wat hier wijst op een aankomende bevalling.

Even wat dingen doen en dan nog een uurtje slaap pakken.

Fijne dag

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Jammer, nog geen babynieuws!

Schmidt, goed dat je naar de huisarts gaat. Lijkt me best naar bij zo'n kleintje!

Hier ook wel redelijk goed geslapen vannacht.

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Zo wat boodschapjes gedaan voor de komende 2 dagen! Woensdagmorgen maar eerst de grote boodschappen doen en dan op controle! Als ze dan kunnen strippen en het heeft effect hebben wij alles in huis!

13. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,
    Miekie, fijn dat alles goed gaat!
    Hier ook geen baby nieuws...maar had vannacht wel wat raars...
    we hadden gisteren een gezellige ;) avond zeg maar, toen lekker gaan slapen, anderhalf uur later wakker met vreselijke ppijn in mijn rug, echt menstruatiepijn.Kon er niet van in bed blijven liggen,dus er maar weer uit.Ik dacht oh jee, zou dit het zijn?Bij mijn jongste begon het ook met rugweeen. Uiteindelijk toch weer naar bed gegaan, en is het afgezakt...dus een bagger nacht.Herkent iemand dit???

Moest me vanmorgen ook al om 8.00 melden in het ziekenhuis voor die stomme suikertest, dus moet straks weer terug voor het laatste prikje...maar was vanmorgen 4.8 dus prima volgens mij!

14. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, even niets van me laten horen omdat het toch wel hectisch is in het ziekenhuis. Druk bezig geweest met herstellen van keizersnede, op gang brengen vd borstvoeding en bijslapen en ook veel genieten.

We mogen straks naar huis. Heerlijk! Komende dagen zaak Ik eens alle verhalen terug leze. heb geloof ik flink wat gemist.

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Goedemorgen dames,

Ik heb enorm vast geslapen! Maar 1 keer gaan plassen en weer gelijk in slaap gevallen.. voelde wel mijn buik meteen.. kan er nog geen pijl op trekken... toen ik opstond meteen weer harde buik en een beetje pijnlijk.. VK komt binnen nu en 2 uur voor controle en kijken of het strippen nu gaat lukken...
    Vl heeft een vrije dag gepakt om ervoor te zorgen dat ik rustig aan doe haha...

Fijn Mieke dat het allemaal zo goed gaat!
    Houd t maar goed in de gaten Schmidt, beter te vaak aan de bel trekken, dan 1 keer te weinig! Kleine man kan t ook niet kenbaar maken germ...

Houd jullie op de hoogte dames! Hoop t zo...

16. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Die nachten toch... :/ maar nog geen extra babietjes deze nacht dus... Hier wel opgezwollen gezicht, wordt stilaan tijd dat het gedaan is..
    Ik heb ook al elke keer wat extra's meegebracht van boodschappen, zodat manlief wat te eten heeft als ik opgenomen ben. Maar het geraakt elke keer weer op ;)
    Morgen nog kappersbezoekje en dan ben ik er helemaal klaar voor! Ik twijfel nog om nog korte steunkousjes te kopen, mijn huidige paar is echt stuk en het scheelt toch een heel pak voor mijn gezwollen vocht-voeten, maar na de bevalling ga ik dat heus niet meer dragen... Straks misschien snel naar de Hema, daar is het budgetvriendelijk genoeg ;) (zouden ze dat in Zeeman ook hebben, dat is dichterbij voor mij?)

Jullie ook zo'n last van vocht / opgezwollen handen, voeten, gezicht?

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier voornamelijk vocht in de benen/voeten en nu ook in de vingers, ringen zitten strakker dus maar afgedaan. In het gezicht nog nergens last van!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Goede morgen meiden!
    Iedereen succes met de laatste loodjes!

19. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Hier wel goed geslapen, even menstruatiepijntjes en slijm maar was gewoon voorwerk.

Schmidt ja beter om toch maar te checken.
    Joy blij dat jullie naar huis kunnen. Miekie ook fijn om te horen dat het goed gaat.

Heb geen last van vocht.
    Boederijmama hier hetzelfde, koop elke keer vorraad maar dan toch weer op.

Vanmiddag weer controleafspraak.

20. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

@anieska 4.8 is een hartstikke goede nuchtere waarde,hopelijk is hij straks ook netjes!

@schmidt ben benieuwd wat de ha zegt over robert. zielig voor het kleine manneke

@vocht hier gelukkig (nog) geen last van.
    denk wel dat de zeeman dan ook heeft boederijmama

Fijn dat alles goed gaat met de kersverse moeders en baby.s
    joy1986 Fijn lekker naar huis!! kan het echte genieten beginnen 😊

Hier opzich redelijk goeie nacht. alleen dochter heeft last van diarree, die stond vanmorgen al vroeg onder de douche want alles zat onder. ondertussen al paar keer moeten verschonen dus nu maar een luier om, en dadelijk naar de kruidvat voor meer luiers en doekjes.
    voor de rest rustig hier, straks maar weer alles schoonmaken, badkamer uitdoen,bedden verschonen, strijken... blijft allemaal maar door gaan he

nog een vraagje.. beetje genant maar vraag het toch maar.
    mijn borsten waren tijdens de zwangerschap erg gegroeid maar nu zijn ze ineens weer normaal... vind ik toch wel erg raar.. herkent iemand dat??

Deel Deze Pagina