Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anieska, hopen dat de waardes idd goed zijn.

Ellis, balen dat het nog niet op gang gekomen is. Hopelijk kan de vk iets betekenen.

Boerderijmama, zeer herkenbaar. Extra spullen halen voor aks, en dan is het alweer op. Heb ik ook op andere momenten als de feestdagen en verjaardagen.

Joy, fijn dat jullie naar huis mogen. Loopt de bv nu goed.

Ben alweer terug van de ha. Het slijm zit ook in de longen, maar zolang hij niet echt benauwd is. Moet het wel goed in de gaten houden en wanneer ik het niet vertrouw aan de bel trekken. Wanneer vrijdag nog niet over, moest ik terugkomen met Robert. Hij heeft zelf ook net een kleine en die had het ook gehad en de tips, dat doenik allemaal al.

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    VK is net geweest. Baarmoedermond is wel korter, maar niet meer ontsluiting... gebeurt wel van alles, maar te langzaam..
    Moet om 2 uur in t zh zijn vanwege minder voelen van de baby.. bloed prikken, echo en ctg. Daarna afspraak met dokter.. en afspraak voor inleiden.. we houden t spannend...

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, poeh. Hopen dat het toch snel doorzet.

Mijn sz was gister uitgerekend. Broer belde mijn ouders waar ik nu ben. 1,5 cm ontsluiting. Hoop voor ze dat het doorzet maar weet ok dat het anders kan.

4. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Jammer Ellis, misschien dat het nu toch wel snel gaat..
    @ boerderijmama hier geen last van vocht, bij zoonlief toen ook niet.

@schmidt, maar even goed in de gaten houden dan. Er heerst ook vanalles! Schoonzus van mijn schoonzus (jaja) is vorige week bevallen nadat haar water brak door het overgeven plots.. man ook aan het overgeven. Die nacht naar het ziekenhuis heeft ze een ks gehad uiteindelijk..mocht baby na de geboorte niet bij zich ivm dat virus dat ze allebei hadden. Lijkt me ook zoiets😨

5. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Jeej wat frustrerend Ellis! Ben benieuwd hoe het in het ziekenhuis gaat straks. Succes!

Balen Schmidt, maar goed in de gaten houden dan!

Boerderijmama, ik zou dan eerst even bij de zeeman gaan kijken als dat dichterbij is!

Mamalindaa, wat sneu voor je dochter. Beterschap met haar! Herken het van de borsten niet, nog steeds erg veranderd door de zwangerschap.

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wat betreft borsten, in het begin heel gevoelig geweest en vooral de tepels. Is daarna helemaal afgenomen, stonden niet op spanning deze zwangerschap.

Nu begint het weer gevoelig te worden, voelen zwaarder en ook tepels zijn gevoelig..

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Joyyke, ik heb in de nacht de bruikgriep gehad mijn ex toen ook. Vervolgens in 1,5 uur bevallen van de tweede maar mocht gewoon bij haar. Ze is zelfs nog met spoed naar het zkh gebracht na de bevalling omdat ze blauw en slap ter wereld kwam. Wat een raar beleid hebben ze daar dan, dat kun je toch niet maken.
    Ellis, jammer dat je nog niet veel opgeschoten bent. Hopelijk snel natuurlijk of anders via inleiding.

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ellis, jammer dat het strippen niet gelukt is :( hopelijk gebeurd er nog niet genoeg omdat de baby het gewoon nog veel te goed heeft bij jou!
    Wil je zo laat mogelijk ingeleid worden als alles nog goed gaat? Bij ons in het ziekenhuis mag je namelijk vanaf 41w zelf kiezen om al ingeleid te worden als je dat wilt.. Ik vind je iig nog behoorlijk geduldig overkomen hier, maar misschien is het in het echie wel anders hoor ;)

Schmidt, beterschap voor je ventje maar weer :(

Hier ook niet echt veel vocht gelukkig! Was bij mijn dochter wel anders! Ik krijg juist te horen dat ik een smal bekje heb gekregen! :$ zal wel door de misselijkheid en spugen komen ofzo.
    Wel merk ik dat ik nu echt een afdruk van mijn sok in mijn enkel heb aan het eind van de dag, maar dat is ook alles..

Heb net ook weer mijn voorraadkastjes en koelkast flink aangevuld! Wil ook graag van alles in huis hebben en alles aangevuld hebben, mocht er iets gaan gebeuren! Maarja kan nog wel 3 weken duren.. :$

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Volgens mij had ik het hier eerder ook al geschreven maar hier voelen de borsten ook anders aan de laatste dagen. Zwaarder en gevoeliger.

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ja pamela vond het ook zo raar vooral omdat je altijd hoort dat ze meteen huid op huid contact aanmoedigen. Weet wel dat haar zwangerschap niet soepel verliep, vanaf 24 weken plat ivm weeën etc.. Misschien was er een goede reden voor Maar het lijkt mij wel een donkere wolk op de eerste uurtjes na de bevalling

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ga je met 41+0 op controle in het zkh en dan wordt er meteen een afspraak gemaakt om in te leiden. Op zijn laatst met 41+5/6!
    Hier eerst woensdag een inwendig onderzoek en evt strippen en dan de maandag of dinsdag weer en woensdag naar het zkh. Ik hoop dat dat allemaal niet nodig is. Ik wil graag thuis bevallen dus zou daarom kiezen voor een late inleiding maar aan de andere kant ben ik het wel zat en krijg steeds meer lichamelijk pijntjes. Moeilijk moeilijk!

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dionne heeft misschien 5/10 minuten bij mij mogen liggen totdat de ambulance kwam. Daar ging kind en ex, ik lag er nog want de placenta moest nog komen. Nadat de placenta er was ben ik door mijn moeder een beetje gewassen en aangekleed en ben ik met de vk naar het zkh gereden. Daar eerst naar de verloskamer om gehecht te worden en toen nog wachten voor te douchen en ik wilde alleen maar naar mijn kind. Inmiddels wel het nieuws gehad dat met haar alles goed ging en ze in de couveuse lag. Er is dus ook behoorlijk wat tijd over heen gegaan voordat ik haar weer zag.

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pamela, oh wat verschrikkelijk lijkt me dat zeg! Allereerst je kind van je weg, en dan ook zelf nog half gaar in de auto gesleept worden! Het ging dus niet echt goed toen met je dochter?

Ik wilde ook liever niet weer ingeleid worden, maar met alles wat ik nu meemaak en voel, ben ik toch veranderd van mening.. Ik vind het best zwaar allemaal en ik heb zoiets na 40 weken is mijn kindje 'af' en kan het komen :)

Even een vraagje dames, als jullie gestript worden/werden, gebeurde dat dan altijd bij jullie thuis of altijd wel bij de verloskundigepraktijk?

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Nee, ze kon de snelle bevalling niet behappen. Toen de vk kwam volledige ontsluiting, vliezen doorgeprikt en heb 3 x zelf mogen persen en toen heeft de vk haar eruit geduwd. Ze moest ter wereld komen want haar hartje ging steeds trager. Uiteindelijk heeft ze er niks aan over gehouden en mochten wij 2 dgn later gewoon naar huis!
    Hier bij de vk strippen!

15. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Vanwege minder voelen e.d. op advies van VK nu vooral aangeven dat ik zsm ingeleid wil worden... afhankelijk van de drukte in het zh gaan ze dus plannen hoop ik... deze week...

Vocht, extreem last van, maar al heel vroeg.. nu nog erger.. als ik 2 uur niet met mijn benen hoog heb gelegen doen mijn voeten al pijn, net olifantenpootjes haha

Borsten, sinds een week weer gevoeliger.. maar niet veranderd.. was bij 16 weken al 2 cupmaten gegroeid..

16. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Beebiebeeb strippen was eerste keer in praktijk, aangezien ik daar n afspraak had.. laatste 2 keer is ze bij ons thuis geweest...

17. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    He meiden,

Pamela, wat verschrikkelijk lijkt me dat zeg...
    Borsten hier ook gevoeliger sinds een paar dagen, en dan vooral de tepels.
    Vocht, valt mee vaak s avonds dat ik denk, he mijn ringen willen niet af.
    Hier de suikertest weer gehad, nuchter was 4.8 en daarna was het 6.8 prima toch?
    Ik had vanmorgen geschreven dat ik vannacht zo'n last van brandende pijn had in mijn rug, zouden dit voorweeen zijn geweest?

18. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Heftig Pamela! Lijkt me echt rot als zoiets gebeurd!

Joyyke, ook heftig van je schoonzus haar schoonzus.. Met hoeveel weken is ze nu uiteindelijk bevallen dan? Lijkt me rot zo vroeg al weeen!

Anieska, kan best denk ik dat dat voorweeen zijn geweest!

Hier vanmorgen een voetmassage gehad en sindsdien een super drukke baby.. Heel apart hoe de baby daarop reageert.

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even klein ego berichtje. Hadden het bij de gyn over anticonceptie. Eenmaal in de auto was ik in tranen. Mijn verstand weet dat ik aan de hormonen moet (na ruim 4 jaar) en mijn gevoel gilt NNNEEEEE !!!! *zucht*. Hormonen 😉 in combi met mijn verleden (buitenbaarmoederlijk, niet makkelijk zwanger kunnen worden van nr 1, en de wens voor een groot gezin.

20. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Net terug van zh.
    Morgenavond word ik opgenomen!
    ��
    Dus hopen we deze week onze kleine in de armen te mogen sluiten!

Deel Deze Pagina