Schmidt, hopelijk gaat het snel beter met de medicatie! Hier even geslapen op de bank maar ben nu veel vermoeider als ervoor! Zo de kindjes ophalen uit school, koken en dan weer voetbaltraining!
❤️ Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 09-1 KS2011, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 23-1 DanielleJ, 2e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken januari: 07-01 Pamela controle vk 08-01 Anieska controle vk 08-01 Joy controle gyn 08-01 Beebiebeeb controle vk 09-01 Boederijmama controle vk 12-01 Mommychar controle vk 19-01 Mommychar controle vk Bevallen: 07-12 Schmidt van zoontje Robert 23-12 Mamatje van dochtertje Sophia 31-12 Noralie van dochtertje Féline 05-01 Starry van zoontje Cem Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)
starry GEFELICITEERD!!! Wat een geweldige bevalling. geniet lekker van jullie mannetje!! wat apart dat het overal anders is.. poedie wel gestript met 1cm en bij ellis wilde ze het niet doen bij 1 cm.... schmidt fijn dat je eindelijk wat heb gekregen voor jullie mannetje. hopelijk slaat het snel aan! ks wat fijn dat je moeder kwam helpen poetsen. hier ook het hele huis schoon gisteren boven en vandaag beneden. helaas zonder hulp hihi net nog even dochter aangemeld op de basisschool en langs mn ouders geweest. van mn moeder nog n slaapzakje gekregen dus die zit nu nog even in de wasmachine en de tas voor de baby inmiddels ook ingepakt. nu lekker op de bank!! vraagje als je in het ziekenhuis bevalt krijg je dan.luiers van daar? of moet je die zelf meenemen.. heb er voor de zekerheid maar paar in de tas gestopt!
Mamalindaa, in het ziekenhuis hebben ze luiers. Strippen, denk dat het per geval verschilt. Zo heben ze bij mij de vorige x met 1 cm geprobeerd de vliezen te breken.
Wauw Starry!!! Gefeliciteerd! Wat n snelle bevalling.. heerlijk genieten nu! Super mooie naam �� Mamalindaaa ze wilden wel graag strippen, maar lukte gewoon niet. Baarmoedermond was niet verweekt (als ik t goed zeg...) Is bij iedere VK anders en bij iedere zwangerschap. Bij mij was de keuze van de VK om nu al te proberen. Vermoeid zijn en t aantal kilo's die erbij zijn spelen mee. En de VK die mijn bevalling zou willen doen en waarvan ik ook t liefste heb dat ze de bevalling doet, gaat er 2 maanden uit. Maar dit laatste is natuurlijk niet de hoofdreden..
Gevonden!! Ohh jeetje hadden wij zoveel gebabbeld. Starry gefeliciteerd met jou zoon, geweldige bevalling en leuke naam ook. Schmidt mooi dat je iets hebt gekregen voor jou zoontje. Ellis jammer zeg, maar zal denk ik niet meer lang duren. Mamalinda ik dacht dat ik vaker hoorde dat je in het zk luiers kreeg, maar geen ervaring ermee. Heerlijk ks hulp van mams. Hier gelukkig veel aan ml als hij niet werkt. Ben net even in slaap gevallen, heb zoveel last van mijn rechterkant bekken zeg maar. Zoontje wilde hier weer niet een dutje doen, na 1 uur van alleen maar uit bed komen gaf hij het eindelijk op en kon ik even rusten. Ben bemieuwd wie de volgende is...
Starry, gefeliciteerd!!Klinkt als een super bevalling zeg!!! Enne ben nu wel heel nieuwsgierig,hihi, ik zeg foto
Hier begint het gerommel weer, bleh! Pijn onder in de buik en mijn rug! Zo eten met de kindjes en op naar het voetbalveld! Zette het maar eens door!
Starry, klinkt als een super bevalling uit het boekje! Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan! Poedie, spannend! Hoop dat het strippen zin heeft! Mamalindaa, in het ziekenhuis hebben ze luiers. Maar ik heb er voor de zekerheid ook een paar in de babytas gestopt.
Starry gefeliciteerd!!!!! Wat een stortbevalling! Nu lekker genieten! Luiers en voeding etc. hebben ze allemaal in het ziekenhuis hoor dames!! Ze laten je kindje echt niet in zijn blote kont liggen zelfde geld voor hydrofiele luiers o.i.d. Het enige wat ik de vorige keer nodig was, waren kleertjes, mutsje en omslagdoek/voetenzak voor bij het naar huis gaan. Omslagdoek van jezelf kun je evt. ook nog daar gebruiken ipv die van het ziekenhuis. Je mág van alles zelf meenemen hoor, maar het is niet perse nodig.
Gefeliciteerd Starry! En wat een perfecte bevalling, die wil ik 9 ook wel! Geniet ervan, zet je binnenkort een fotootje erop?
Starry gefeliciteerd met je zoontje Cem! Super mooie naam! & wat fijn voor je dat de bevalling zo snel en goed ging. Geniet van je gezinnetje.
Hier alleen kleren voor de baby en voor mij in de vluchttas! De rest hebben ze in het zkh, al hoop ik daar niet te belanden! Wij zitten langs de lijn en het gerommel is gelukkig weer wat afgenomen! Ik heb wel het eerste pakje op de commode klaar gelegd voor de thuisbevalling, romper en luier erbij! Mochten wij toch naar het zkh moeten is het snel in de tas gedaan!
Ik heb ook wat dingen gekocht voor mijn ziekenhuis tas!Ligt klaar op de commode, kan alleen niet kiezen welke kleertjes ik mee moet nemen voor de beeb!hihi! Weet iemand toevallig hoelang je in het zh moet blijven na een keizersnee?Ik ga er vanuit dat ik de vierde dag naar huis mag? Bij mijn oudste(10 jaar geleden) mocht op de vijfde dag naar huis, moest eerst gepoept hebben, lukte niet dus klysma..... Maar ik hoor/lees dat je nu eerder naar huis mag???
Anieska, hier is het 2 nachtjes blijven bij een keizersnede, mits geen complicaties natuurlijk. Mijn nicht is laatst op maandag 'bevallen' met keizersnede en mocht ook woensdag alweer huis. Hier net de waterdichte molton ook maar op mijn matras gedaan. Zou me voor mijn kop slaan als nu ineens mijn vliezen zouden breken in bed, ook al denk ik dat dat (nog laaaaaang) niet gaat gebeuren. Voor de dames die al wat verder zijn/tegen het einde lopen, zitten jullie op de bank en in de auto al op een matje? Voor als je vliezen plots breken..
Anieska, bij ons zh idd 4 dagen blijven als alles verloopt zoals t moet.. Ziekenhuistas staat hier al helemaal klaar... luiers e.d hebben ze in het zh, hoeven niet mee.. Beebiebeeb, nee in auto en bank geen bescherming.. wel altijd n plastic zak in mijn handtas voor t geval dat...
Anieska hier is het geloof ik 3 dagen blijven.. Zal dus wel ook 2 nachten zijn. Ik heb nog geen bescherming in auto of bank.. Die plastic tas in je handtas is wel een goede tip Ellis! Ga ik er ook in stoppen.