He balen Schmidt! De meeste anticonceptie is met hormonen helaas.. Koperspiraaltje is geen optie bijv? Lijkt me frustrerend als je er zo lang over hebt gedaan om zwanger te worden van nr 1.. Als het niet anders is dan moet het maar en op tijd weer 'ontpillen' als jullie voor een derde gaan! Spannend Ellis! Heel veel succes morgen! Hopelijk snel een mooie baby in je armen!
Ellis, wat fijn!En spannend natuurlijk! Schmidt, lastig he? Bij mij begon de gyn over sterilisatie, kon hij tegelijk met de keizersnee doen. Ik denk niet dat ik dat doe hoor, is wel heel definitief!
Fijn ellis dat ze iets gaan doen! Ik heb net besloten dat ik vannacht ga bevallen, haha! Zou onze kruimel het er mee eens zijn?
Schmidt, een mirena spiraal een optie? Geeft niet te veel hormonen af en als je hem eruit laat halen zou je meteen weer vruchtbaar zijn! Was hier bij zowel Imre als deze wel het geval!
Anieska, dat zou ik idd ook niet willen. Al kunnen ze tegenwoordig alles herstellen. Ik weet nog niet wat ik doe. Ik zou het liefste gewoon niks gebruiken, zeker omdat ik voor mijn gevoel echt niet 1,2,3 zwanger ben en wil het gewoon nog eens meemaken. Dit zal helaas pas een optie zijn wanneer ml een keer werk vindt waarvoor hij gestudeerd heeft, maar heb daar een hard hoofd in. Willen onze kinderen alles kunnen bieden. Nette kleren, goede opleiding etc. Pamela, hopelijk wil de kleine meewerken. Best komisch, iedereen spreekt altijd over het bevallen in de nacht 😜
Ellis fijn baby komt dus deze week eindelijk, hoop voor jou zo snel mogelijk. Pamela jeetje wat heftig zeg, jou bevalling toen. Schmidt is er echt geen optie zonder hormonen. Hier goede controle gehad vanmiddag. Volgende week maandag weer een afspraak staan, mocht ik nog niet bevallen zijn kijken ze dan of het een strippogging wordt of hoe verder.
Hier zijn alle 3 de bevallingen in de nacht begonnen dus ga ervan uit dat het deze keer ook zo begint! Je baarmoeder schijnt dan tot rust te komen!
Ellis, spannend zeg!!!! Wat fijn dat je al zo snel nu mag komen! Zie je er tegen op tegen jet inleiden? Of heb je wel zoiets van nou kom maar op, haal die baby er maar uit!! Binnen een dag of 2/3 ben je dan echt mama!! Veel succes en veel plezier alvast als ik het vergeet! Schmidt, ik kan me het heel goed voorstellen van die anticonceptie. Om die reden hier ook niet meer aan de pil gegaan na de eerste. Eerste kindje ging ook niet 'vanzelf' en ik had zoiets van ik ga nu echt niet aan die rothormonen!! Wij hebben alleen condooms gebruikt tussen nr 1 en nr 2 en ik vond het echt zoveel fijner zonder al die hormonen in mijn lijf!! Straks na nummer 2 zit ik ook echt in dubio. Ik zou voorlopig de eerste 3 jaar sowieso niet zwanger willen worden, maar wil ook eigenlijk echt niet aan de hormonen... Condooms gebruiken vindt ik in principe niet erg, zeker niet als je eraan gewend ben geraakt en hoe groot is die kans dat het scheurt en je zwanger wordt? Na moeilijk zwanger worden geloof je daar toch niet in...
Ik weet nog niet zo goed hoe ik me moet voelen... vooral opgelucht en ben in mijn hoofd al lijstje aan t maken wat ik nog moet doen voordat ik ga haha.. hoezo controlfreak.. Laat alles op me afkomen! Vind de ballon wel n eng idee qua inbrengen, maar niet teveel over nadenken..
Spannend Ellis, weet je tenminste wanneer het ongeveer gaat gebeuren.. Die meid is uiteindelijk bevallen met 39 weken dus kindje was wel voldragen gelukkig. Lijkt me ook een hel, zolang je rust moeten nemen. Dan gaat de tijd helemaal niet voorbij😨 schmidt ik kan het mij goed voorstellen, ik wil ook geen pil! Hiervoor ook 2 jaar zonder pil gedaan, met condooms gedaan en uiteindelijk met vriend gewoon zonder en na ongeveer een jaar dan zwanger geraakt. Ik weet ook echt niet hoe ik dit na de bevalling ga doen want de pil had ik elke x last van dingetjes. Misselijk, humeurig etc vind het echt troep plus ze weten nog niet eens welk effect het werkelijk heeft op je.. @pamela, haha dat zou wat zijn! Als je dat even kon beslissen en het ook nog zou lukken Voel me niet zo lekker, alsof ik ziek ga worden. Kriebel in mn keel en algeheel niet lekker gevoel bah. Last van zelfmedelijden dan ook na weer een rot nacht.. Net weer zo een flinke sliert dik slijm verloren.. begint er beetje op te lijken dat de slijmprop in stukken los komt ofzo. Kan het anders neit verklaren. Harde buiken zijn ook licht aanwezig, verder niet echt pijnlijk.. Even badderen en dan zielig mn bed in denk ik zo.. Fijne avond dames
Schmidt, hier geen pil meer in mijn lijf! Heb de pil heel vroeg gekregen ivm heftige menstruatiepijn, maar kon de hormonen niet verdragen. Op mijn 25e gestopt ermee en idd condooms gebruikt. Was bij de tweede poging zwanger..
@ellis spannend, fijn dat je deze week je kindje al in je armen kunt houden. @schmidt, rot voor je. Mirena spiraaltje misschien? @pamela wat een heftige bevalling heb je toen gehad! @joykke, ik hoop voor je dat je niet ziek wordt.. Lekker in bad inderdaad en op tijd naar bed. Vanochtend met de hond naar de dierenarts geweest, en even naar de kruidvat bambino kruiken terug gebracht na een waarschuwing op de website van kruidvat. Gelijk nieuwe kruiken besteld bij babydump van een ander merk. Vanmiddag nog even geslapen.. werd wakker van steken, en pijn in mijn onder rug, en druk op mijn bekken, harde buiken.. Morgen vk controle weet niet of dit met in dalen te maken heeft of voorweeen? Heb wel een voor gevoel dat ik deze week beval, heel raar. Benieuwd of het echt zo zal zijn.
Hier na de bevalling eerst een mini-pil (hebben ze dat bij jullie niet? merknaam Cerazette bijvoorbeeld) voor tijdens de borstvoeding. Die neem je door en dan krijg je je regels niet en is slechts een kleine dosis hormonen. Daarna terug fulltime aan de pil denk ik; ik hou niet van de tussenstopweek en dan krijg ik ook heel erge migraine, dus ik neem ze altijd door- geen menstruatie voor mij ! Hier elke keer de eerste maand na pilstop zwanger (dit is de 4e keer, tussendoor nog MK gehad), dus risico om met condooms te werken neem ik niet (vind het ook niet fijn...), blijkbaar is de combinatie ik+manlief héél erg vruchtbaar... Lange termijn weet ik het niet goed, al die hormonen zijn niet echt goed voor je lijf, maar man wil geen sterilisatie (en ik ook niet). Ach, is nog niet aan de orde, eerst een 4e kind maar eens volledig uitsluiten ... Ellis, benieuwd naar hoe het met jou gaat verlopen... Je bent er nu vast helemaal klaar voor! Pamela, ben benieuwd naar je bevalling vannacht ! Ik heb besloten om ten laatste tot 25 januari te trekken Als er al iets te beslissen valt . Enveloppen zijn eindelijk geadresseerd, heb nog wat voorraad in huis gehaald en ga nog wat diepvriesschotels maken (heb nu al een schotel witloof/prei in hamrolletjes gemaakt), rode kool ga ik nog maken en helft invriezen. En zo geraakt de nesteldrang ook bevredigd .
Joyyke, hopelijk lukt het om wat te slapen of zal dit een serieus voorteken zijn? Lll, ben benieuwd of je voorgevoel klopt. Ellis, spannend allemaal. Snap je gevoel. Laat het op je afkomen. Het kan nl zelfs nog anders lopen. Bij de eerste zat ik ook te denken over wat ik wilde. Toen kwam ik een dag eerder met regelmatige weeën in het ziekenhuis en heb ik uiteindelijk aan een infuus gelegen. Onthoud goed waarvoor je het doet. Uiteindelijk is het meer dan waard! Boerderijmama, idd eerst maar bevallen en dan verder denken 😉. Condooms hebben wijnsoort mee gewerkt en dat zal Ook niet gaan gebeuren. Denk komende week eens met de ha overleggen. Wil het toch vianhem regelen. Slapen, wat is dat? Opruimen, wat is dat? De oudste heeft net nog een tijd bij me gezeten omdat hij zo overstuur was (ook ziekjes). Robert op mijn arm. Ml boven achter de computer (moet iets af voor morgen). Zelf barstende koppijn (te weinig gedronken). Het is hier verder een puinhoop, maar wanneer ik Robwrt wegleg gaat hij hard hoesten. Moet eigenlijk douche en wil Robert dan weer meenemen, maar heb hier hulp bij nodig. En dan heb ik ook nog eens last van mijn hormonen. Wil eens flink janken. Denk dat ik me er zo eens aan toe laat.
Ahhhh Schmidt klinkt chaotisch allemaal! Kun je niet wat extra handen hulp krijgen overdag of begin van de avond. Zodat je lekker zelf even kunt douchen en een half uurtje mama tijd hebt? Moet toch wel te realiseren zijn.. @LLL ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt! Hier weet ik het echt totaal niet. Denk niet dat er heel snel iets spectaculairs gaat gebeuren.. Vriend gaat morgen zoon naar school brengen, heb z'n schooltas al klaargemaakt dus ik kan blijven liggen en even rustig opstarten. Moet morgen even mn auto wegbrengen en hopen dat ie nog een ronde door de apk komt🚗.. is al een oudje maar kan hem nog niet missen! Fijne avond en slaap lekker