Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    hey allemaal,

Mommy char gefeliciteerd!
    Pamela en ellis spannend! toi toi toi!

Hier een slechte nacht achter de rug door de spanning, heb ons meisje gelukkig wel voelen bewegen maar weet gewoon niet wat me te wachten staat......
    Tot overmaat van ramp kreeg de jongste vannacht buikgriep, dus het kwam er van onder en van boven uit, en de wasmachine draait overuren!
    Ik ga maar weer een wasje draaien en mezelf aankleden,ik laat het jullie weten hoe het afloopt!

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Mommy Char gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed is gegaan.. Geniet ervan!

Ballon is eruit.. Niet helemaal vanzelf, maar verpleging hoefde niet hard te trekken.. Nu aan ctg en straks naar gyno..

Pamela ben benieuwd....

3. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Anieska, balen meid..kan er ook nog bij dan...
    nogmaals heel veel succes vandaag!!

4. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ballon heeft niet genoeg gedaan :( nu tabletten ingenomen en nog steeds aan de ctg, nu iedere 4 uur controle als niks gebeurd...

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mommychar, gefeliciteerd !!! Weer een beeb erbij

Pamela, volgens mij ben je inmiddels bevallen of ben je nu bezig anders was je hier wel al geweest. Wacht in spanning af.

Ellis, blijft allemaal spannend. Logisch dat je ondanks de pil niet geweldig geslapen hebt. Voor jou nu dus rustig afwachten. Nogmaals succes.

Anieska, kan er ook nog wel bij van dochterlief. Gelukkig dat je de kleine wel gevoeld heb. Jij ook succes met alles.

Hier een vrij goede nacht gehad. Robert heeft 1 deel in zijn eigen bed gelegen de rest bij mij. Snotter de snotter. Maar ook hij heeft goed geslapen en heeft wanneer hij kwam kort maar krachtig gedronken. Had gister nog een bericht naar de osteopaat gestuurd en hij wil de behandeling een week uitstellen. Mijn gevoel klopte dus dat het niet verstandig is om dit nu te doen. Kost tijdens en na de behandeling Rpbert ook veel energie.

Dames die moeten bevallen, controles hebben etc, succes vandaag!

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, balen! Hopelijk gaat dit wel werken.

7. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Proficiat mommychar!

Er blijven er niet zoveel over nu hihi, Pamela zal wel bezig zijn inderdaad die is er altijd zo vroeg bij.. Spannend.

Succes Ellis met het laatste stukje wachten! Komt helemaal goed je bent er bijna!

Hier tot 4u redelijk geslapen, daarna op de bank verder want kon naast vriend niet verder slapen. Zoonlief is naar school en heeft vandaag z'n spreekbeurt. Ben eens benieuwd is zijn 1e x, ik ben nu al trots, ik weigerde dat namelijk pertinent op die leeftijd. Toen al plankenkoorts 😛
    Straks met hem naar de tandarts, wordt een vervelend bezoekje.

Fijn Schmidt dat het ietsje beter ging. Hopen dat zijn verkoudheid in ieder geval snel weg is.

Hier is de griep wat rustiger, voel me iets minder ziek alleen het hoesten en de luchtwegen heb ik nog last van.

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mommychar, wauw van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Geniet ervan! Is het voorspoedig gegaan allemaal? En lekker thuis bevallen?

Mamalindaa, erg leuk zeg dat fotoboek! Inderdaad veel leuker dan een digitaal fotoboek! Wel knap hoor dat je daar de tijd voor neemt en zo creatief bent!

Ellis, wat jammer dat de ballon niks heeft uitgehaald.. Hopelijk vandaag wat meer vorderingen!

Anieska, spannend vandaag! Heel veel succes en sterkte!

Hier lekker geslapen vannacht en alles nog rustig.

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Joyyke, fijn dat het iets rustiger is met de griep! Hopelijk gaat het snel helemaal over voordat je moet bevallen!

Schmidt, ik zou ook hebben gebeld hoor! Niks geen aanstellerij of drama om niks. Zul je altijd zien dat het dan beter gaat als de arts hem ziet. Maar beter een keer te veel dan een keer te weinig naar de arts!

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Inmiddels bevallen om 4.53 uur van ons mooie meisje Liene! Ze is 3180 gr zwaar! Alles is goed gegaan, alleen klein knipje omdat liene een sterrenkijker was!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oh Pamela, leuk!!! Eindelijk!! Geniet van jullie meisje. Je heft dus lekker thuis kunnen bevallen en thuis kunnen blijven?

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ja, heerlijk thuis bevallen! Vlotte bevalling van 3 uurtjes!

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Welkom op de wereld nieuwe babytjes!
    Pamela en mommychar gefeliciteerd!!!
    Ellis, hopelijk zet de ontsluiting gauw door, je geduld wordt op de proef gesteld meid! Succes!

Schmidt, Ik wil je echt niet bang maken, maar maar RS-virus heerst hier als een malle! Jouw bericht lijkt vreselijk veel op dat van een schoonzusje van me een tijdje geleden....
    RS wil zeggen, veel snotteren, flink hoesten en adem tekort tot blauw en grauw worden aan toe. De reden dat die kindjes daarna weer gauw slapen is omdat ze al hun energie aan het lucht krijgen hebben besteed en energie nodig hebben om te blijven ademen en daardoor suf worden. Lijkt het of ze slapen.... Goed in de gaten houden hoor! Een kind hoort niet blauw of grauw aan te lopen! :)
    (Ik ben normaal geen paniek zaaier, maar met zo'n klein mannetje moet je geen risico nemen. Ook omdat ik gezien heb hoe het RSvirus werkt)

Ik mag straks naar de voetreflex en daarna even nog de stad in voor wat boodschapjes.. Als de buikbaby niet te onrustig wordt dan tenminste door die massage.. :D

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beebiebeeb, dat is ook precies wat ik voor ogen heb. Daarom laat ik hem ook geen sec. alleen en houd ik hem bij steeds overeind. Het lijkt nu wat los te komen.

15. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Jeetje her gaat rap!! Pamela van harte en wat fijn dat het zo snel is gegaan, lekker genieten nu.

@julia tnx ik hoop het ook, dat hier binnen enkele dagen ook een babymeisje geboren kan gaan worden!

Beebiebeeb ik heb de nacht na die pedicure behandeling en massage bij mijn nicht flinke weeën gehad! Of dat nou toeval is geweest of niet geen idee.. vond het wel frappant
    Maargoed ze zit er nog steeds dus het heeft niks uitgehaald hihi.

Geniet ervan!

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo op zoek naar een nieuwe babyfoon. Iemand nog tips? Willen er 1 met camera en het liefst 1 die we kunnen uitbreiden. We hadden er 1 van mijn ouders gekregen, afkomstig van de Aldi. Van het begin af aan (3 mnd terug) problemen mee gehad. Dingen die niet werkte en vond het beeld onduidelijk. Uiteindelijk heeft ie het helemaal begeven en kregen we een nieuwe opgestuurd. Het beeld 1000x beter en alles werkte, totdat we ineens 2x de oudste hadden rondlopen. 1 boven in bed en de ander beneden aan het spelen. Dus die is ook terug. Nu dus een hele andere, want je moet er wel van op aan kunnen 😉.

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, trouwens super dat het zo goed is gegaan.

18. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    mommychar en pamela
    Gefeliciteerd!!!!
    gaat inderdaad echt snel!
    ellis veel succes nog hopelijk gaat het beetje opschieten.
    anieska ook veel succes en sterkte. gaat allemaal goed komen!

thnx voor de berichtjes op mn boek 😊 heb nu vanaf de geboorte tot 3e verjaardag ingeplakt. heeft inderdaad veel tijd gekost. wss ga ik nu ook over op de digitale boeken maar eerst voor de baby ook zo.n boek maken natuurlijk!

hier een rustig dagje..
    niks te doen ,huis is wel schoon ondertussen haha, met die regen valt ook weinig te doen ... dus niksen maar (ben ik niet erg goed in)
    Morgen controle vk en 38 weken

19. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️ Januari 2015 mama's ❤️

03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    23-1 DanielleJ, 2e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken januari:

15-01 Anieska controle gyn
    16-01 Danielle controle gyn
    16-01 Boerderijmama ctg + echo
    21-01 Anieska geplande keizersnede

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje Sophia
    31-12 Noralie van dochtertje Féline

05-01 Starry van zoontje Cem
    09-01 Love2Live van dochtertje H
    09-01 Joy van zoontje Thijn
    09-01 MiekieLief van dochtertje Julia
    09-01 KS2011 van dochtertje Mila
    10-01 Poedie van dochtertje Jill

11-01 MamaDaisy van zoontje ?
    14-01 Mommychar van zoontje El-Jorai
    14-01 Pamela van dochtertje Liene

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

20. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Pamela van harte gefeliciteerd met jullie dochter Liene!!

Mommychar jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon El-Jorai!!

Deel Deze Pagina