Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    @mommychar proficiat met jullie zoon! Wat een aparte naam, nog nooit gehoord!

@mamalinda, super leuk gemaakt! Veel leuker als digitaal.

@pamela gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam! Genieten nu van je gezinnetje.

@ellis jammer dat de ballon niet heeft geholpen.. succes, nog even geduld.

@schmidt fijn dat het vanacht wat beter ging.

Bedankt voor de reacties op de foto collage. Ik trek ieders keer voor de week foto dezelfde kleding aan, en dezelfde poses. De bedoeling is om straks een grote collage te maken voor op te hangen.

Vanacht eens redelijk geslapen zo fijn.. Dadelijk mijn nagels even laten doen. Vl heeft vrij dus vanmiddag samen nog iets ondernemen.

Fijne dag allemaal!

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Nogmaals gefeliciteerd Pamela! Lekker genieten!

Ik heb geen ervaring met babyfoons Schmidt, dus helaas geen tips..

Ik heb morgenvroeg ook controle bij de vk. Nu wel een zeurende pijn in m'n onderbuik al een paar uur lang. Maar ja zegt niks natuurlijk.. Zucht.

3. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Mommychar en pamela gefeliciteerd!! Lekker genieten.
    Zo bijzonder op de uitgerekende dag bevallen! Ik ook, en het is ook makkelijk onthouden haha.

Ellis succes! Hoop dat de tabletten snel hun werk doen en je binnenkort je kindje in handen hebt!

Leuk boek mamalindaa! Ik moet het ook nog steeds doen. Ben nog steeds bij het 1e jaar. Maar iedereen heeft ook fotos! Dus eerst alles eens bij elkaar sprokkelen.

Schmidt hoop dat alles snel eens meezit bij jullie! Beterschap voor robert!

Hier alles goed! Lekker aan het genieten van ons gezinnetje! Dagen vliegen echt om! Lichamelijk voel ik me super maar valkuil is dan dat je te snel teveel wilt doen. Het is nog rustig qua visite maar als het goed is krijgt vandaag iedereen de kaartjes binnen! Hoop dat het dan wat meer is.

4. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Gefeliciteerd Pamela! Netjes op de uitgerekende datum!
    Leuke naam! Nu lekker genieten dus..

Vandaag 41 weken en van de tabletten merk ik ook nog niks.. zal vandaag ook niks worden denk ik... ons kindje wil er gewoon niet uit.. ��

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Onze trots!!

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ah wat een mooi poppetje pamela!

Kan niet wachten de onze te ontmoeten, wordt steeds nieuwsgieriger.
    @schmidt, mijn ouders hadden de babyfoon van zoonlief bewaard dus die heb ik terug. Geen camera op.. Ga eens zien of dat zo bevalt, denk dat ik geen camera hoef.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, de kleine heeft het gewoon te goed bij mammie in de buik. Lijkt me wel frustrerend. Bij de 1 gaat het inleiden snel en bij de ander helaas niet. Good luck.

Pamela, wat een plaatje!

Ks, fijn dat het goed gaat. Je doet idd te snel teveel. Let op jezelf! Hen tot de controle van eergister vertikt om in huis te stofzuigen. Pas met na 4 wkn ben ik de oudste gaan optillen.

Julia, is helaas altijd lastig met alle pijntjes. Wat is nou wat?

Net een babyfoon gehaald. 1 van Alecta met Camera. Daarna lekker ergens wat koffie gedronken en heb ik mezelf verwent met een gebakje 😉.

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Achhh wat een mooi moppie pamela!!

Ahh Ellis, npg niks gaande dus.. :( ik zal je een beetje hoop geven, bij mijn inleiding met tabletten gebeurde er ook eerst helemaal niks, tot het 3e tabletje, toen kwam ineens per direct de gang erin!! Dus het kan heel snel gaan ineens! Succes!

Hier net terug van de voetreflex. Baby was lekker druk onderwijl! Ook gelijk accupunctuur naaldjes gekregen tegen de misselijkheid... Ik ben daar denk ik te nuchter voor om erin te geloven, maar ach baadt het niet schaadt het niet... Wordt het erger, ruk ik ze er gelijk uit :D
    Volgende week weer een afspraak, dus de baby zal er nog wel niet uit willen volgens haar :D hihi

Schmidt, goed om even aan jezelf gedacht te hebben met je 'uitje'!!! Kan je er weer eventjes tegen :)

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joyyke, we hebben er ook nog 1 zonder. Hebben er nu 2 nodig. Heb het bij de oudste wel gemist, maar het is natuurlijk meer een luxe.

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beeniebeeb, baadt het niet schaadt het niet. Je bent in ieder geval lekker verwent.

11. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    aah wat en poppetje pamela! ben ook zo nieuwsgierig naar ons kleinste meisje....

balen ellis dat het niet wil vlotten. maar kan ineens snel gaan..hou hoop! en kleine troost deze week is jullie babytje er zo wie zo haha

jaa joyke85 en beebiebeeb wij moeten gewoon nog 2 weken officieel. alle 3 38 weken (nja ik morgen pas maar goed)

lekker even tijd voor jezelf schmidt. goed zo!
    ik heb ook een babyfoon van alecta zonder camera tevreden over.
    een met camera lijkt me fijn maar aan de andere kant ook niet. ga wss hele tijd op het scherm kijken en krijg er dan de zenuwen van.
    hier gewoon 1 babyfoon voor 2 kindjes. baby slaapt eerste maanden toch bij ons en als ik de babyfoon op de overloop zet hoor ik ze allebei (al getest met dochter van een vriendin toen die hier sliep)

zo toch maar even stofzuigen en.dweilen. dochter heeft in de woonkamer gegeten en gedronken dus het is weer nodig

12. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Even positiever nieuws... Hebben vliezen proberen te breken.. Niet zeker of t gelukt is.. Wel 2-3 cm ontsluiting en zo aan t infuus...

Wat n scheetje Pamela! Heerlijk!
    Dankjewel dames voor de opbeurende woorden!

13. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey meiden,

Pamela, gefeliciteerd, en wat een knap meisje!!!!
    Balen Ellis dat het niet opschiet...

Hier weer terug uit het zh.Ctg was goed, daarna echo en gesprek met de gyn.Vruchtwater was iets toegenomen, gelukkig!
    Het is niet heel veel meer maar nog wel acceptabel..
    moet morgen weer terug voor een ctg en afspraak gyn.
    Ben wel achter 1 ding gekomen, eerder een keizersnee dan 39 weken doen ze hier echt niet!Ja tenzij echt noodzakelijk maar anders niet...
    Stiekem was ik er al een beetje vanuit gegaan dat ze deze week nog zou komen, maar denk het niet, maar dat hangt natuurlijk ook van morgen af!!!!

14. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Proficiat Mommychar en Pamela! Knal op de uitgerekende datum, dat moet je kunnen ;)

Ellis, nu gaat het vast niet meer lang duren, al kan ik me voorstellen dat je nu gewoon wilt dat het doorzet!! Met het infuus, zal het dadelijk wel snel beginnen gaan denk ik...

Hier nog geen vorderingen hoor, alleen meer maagzuur, ipv s avonds en bij een lege maag is het nu de hele dag door... Ik heb nog een extra doos Maalox gaan halen :D !
    En ik heb bij de Hema nog 2 paar steunkousjes tot m'n knie gehaald, voor 3.95 kan je geen dikke voeten hebben hé!

Ik ga ook eens informeren met welke termijn ze een KS doen indien niet noodzakelijk maar als de baby gewoon niet zelf komt (en niet kan ingeleid worden), ik hoop niet tot 42w wachten...
    Hopelijk krijg je morgen nog goed nieuws, Anieska!!

Ik ga de berg strijk die hier maar blijft aangroeien nog eens aanpakken...

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, nu zal het echte werk idd gaan beginnen. Heel veel succes. Infuus zorgt vaan voor een heftige maar snelle bevalling. Ik vind het toen pittig, maar te doen. En na de geboorte was ik het zo vergeten. Houd jullie prachtige gezinsuitbreiding steeds in je achterhoofd. Heel veel succes!

16. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pamela en Mommychar gefeliciteerd met jullie kindjes! Fijn om te horen dat het allemaal vlot verlopen is, hoop dat jullie een beetje bij gekomen zijn vd bevalling.

Ellis Ik denk aan je, dat het nu maar snel mag doorzetten. Wachten duurt lang. ...

Schmidt, wat zielig van Robert. Zl heeft ook RS gehad waarvoor 1 week opname in ziekenhuis met zuurstof en sonde voeding. Ze zijn nog zo klein en kwetsbaar. Veel strekte en je ben echt geen aansteller! Hebt gewoon moeder gevoelens en dat is alleen maar goed

Anieska, eng is dat he als je zo moet wachten en al die controles. Nog even volhouden. En ze wachten echt Tot 39 weken, dat had ik ook al gemerkt.

Joyyke Hoe gaat het met jou?

Wat betreft baby phone:een Met en een zonder camera vd avent, zeer tevreden over.

Ow daar wordt Thijn wakker, ik ga hem weer eens aanleggen. Hoop vanavond eens wat tijd te hebben om te laten weten hoe het hier gaat

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mamalindaa, echt niet!!! Ik hoef nog maar 1,5 week en geen 2!!!! Haha ;):p

Net terug uit de stad, ben echt ka-pot!!! Ik denk dat ik alle 3 de uurtjes één grote harde buik had, zo leek het iig :) nu even lekker op de bank totdat ik mijn dochtertje weer van de creche ga halen..
    Even uitpuffen!

Ellissssss, ben je al aan het persen inmiddels? ;) hopelijk heb je geen sterk infuus nodig, een weeënstorm is ook geen pretje. Dan maar wat langzamer hoor! :)

18. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Beebiebeeb, mijn baby was ook zo druk tijdens en na de voetreflexmassage.. Heel apart! Haha. Ach en inderdaad het is in ieder geval ontspannend!

Pamela, een super mooi meisje!

Ellis, heel veel succes! Zet m op!

Anieska, fijn dat het vruchtwater heel iets was toegenomen. Rustig aan doen dus! Hoop dat je wel heel iets gerustgesteld bent, al lijkt het me dat het wel in je achterhoofd speelt nog.

Hier hele dag al wat kramperig en veel harde buiken. Nu ook weer de hele tijd. Maar heb ook wel veel gedaan vandaag. Verwacht nog geen bevalling..

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Voel me helaas weer belabberd grrr, dacht even zonder paracetamol te kunnen aangezien ik me iets beter voelde maar helaas 😧
    Zoonlief had het heel goed gedaan met de spreekbeurt, tandartsbezoek was dramatisch. Kies moest eruit en hij is panisch voor de verdoving. Na een hoop geschreeuw etc is het uiteindelijk gelukt.

Het hoesten doet zo een pijn aan mijn buik, constant dat aanspannen pff... moet mijn auto laten keuren, eigenlijk al voor de 10e maar het komt er op deze manier maar niet van. Wilde dat nog geregeld hebben voor ik uitgeteld ben..

Sorry voor het klaagberichtje maar heb even niks positiefs te melden

20. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Oh Ellis, hoe is het nu?Spannend!!
    Joyyke85. klaag maar lekker!Vervelend dat je je zo rot voelt!Beterschap!
    Julia88, you never know,hihi!

Deel Deze Pagina