Ellis, gefeliciteerd!!!! Eindelijk is ze er!! Wat een hedtige bevalling! Jij hebt gewoon bijna een complete bevalling én keizersnede axhter de rug! Jouw meisje had echt nog liever bij haar mama willen blijven Morgen gewoon aangeven dat je wilt verkassen hoor van kamer, en als dat niet gaat, dan gewoon aangeven bij de verpleging waar je je aan stoort. Heel veel bezoek mag vaak niet eens, dus die kunnen ze evt. wegsturen! Joyyke, hopelijk knap je snel wat op! Wel fijn dat er meiden zijn die mijn klaagzang herkennen en begrijpen! Ik voel me dan soms zo'n zeikerd! De bevallen dames en alle bevallingsverhalen maken mij veel te ongeduldig hier hihi Het poetsen in huis ben ik ook zo zat joh! Ik hou alles bij, maar getsie elke keer kun je weer van voor af aan beginnen. Als je thuis zit heb je nog meer door hoe ondankbaar het eigenlijk is Verder candy crush ik me een ongeluk haha! Je moet wat doen Ik heb mijn huilbuitje iig weer gehad, en ga gewoon maar weer proberen te genieten van de baby in mijn buik!! Morgen is mijn meisje weer naar de KDV, ik denk dat ik lekker een verwendagje plan voor mezelf.. Lekker in bad, uitgebreid haar/gezichtsmasker, alles weer even scheren enz enz. Misschien knap ik daar ook wel van op!
Tijdsverdrijf zwangeren, snap dat dit nu lastig is. Wanneer de zo'n nou eens wilde schijnen, dan zou je alweer ietsje meer energie hebben en zin om iets te ondernemen. Beebiebeeb, goed jezelf verwennen is belangrijk. Joyyke, fijn dat je toch iets hebt gekregen. Hopelijk verlicht het iets. Hier hebben we een kleine meevaller gehad. Ik probeer ml nu zover te krijgen om voor een gedeelte van dit geld een weekje naar een bungalowpark te gaan. Nu kun je voor 250,- een week in een luxe huisje doorbrengen met sauna 😉. Hij voelt er wel wat voor, maar nu nog een definitieve ja. Iemand nog ideeën voor leuke parken. Vinden een goed bed, overdekt zwembad (hoeft niet groot te zijn) het belangrijkste. Een kleine sauna ofzo in het huisje zou mooi zijn, want we zullen daar met 2 kleine kids veel tijd doorbrengen 😉. Slaap lekker allemaal. Dames die nog moeten bevallen. Ik denk aan jullie. Klagen mag, doe ik ook en dat zonder baby in mijn buik 😉.
Hoi Dames! Sorry dat ik al tijd niet meer hier van me heb laten horen! Nu maar even een snel berichtje nu ik even weer wat energie heb! Zondag 11 januari is onze zoon Kai Mason Jae geboren na een super snelle bevalling. Even kort samen gevat: na strippen donderdag veel gerommel maar verder niks... eigenlijk zoals het al een tijd ging veel voorweeen. Wel bleef ik steeds veel slijm verliezen en moest ik vaak voor de grotere boodschap naar de wc... dus bleef ik stilletjes hoop houden. Zondag ochtend werd ik smorgens vroeg om 5 wakker van weer gerommel, eenmaal uit bed naar beneden en het hield alweer op. Mn bed weer in gegaan en lekker kunnen liggen tot half tien. Opgestaan met het gezinnetje, en weer gerommel... Na douchen om 12.00u bleef het in regelmaat terugkomen met soms flinke pijnlijke uit schieters van weeën van 2,5 min lang. Toen wilden we vk gaan bellen en zorgden dat de kids werden opgehaald door opa en oma. Om 14.00 zijn ze de deur uit gegaan. En wat dacht je.... het zakte weer flink af waardoor ik zeker wist dat het vals alarm was... wel bleef t wat aanrommelen in regelmaat dus mijn vriend wilde toch even de vk bellen. 15.00 gebeld... Ze had wel tijd dus kwam wel even kijken... Ze was hier denk ik rond 15.15 en konden rustig even overleggen... ik zat gewoon lachend in de kamer alsof n iks aan de hand was dus vk dacht ook dat t alleen gerommel zou zijn maar dat ze altijd nog een x kon strippen. ... Nou zij dus daar gekeken met idee dat ik gestript zou worden. ... Ze grinnikt wat en zegt mwoa ja er is toch wel echt iets bezig... en ze begon te lachen... en zegt "dat je nog zo mooi relaxed hier rondloopt joh, je hebt al 6 cm!" Eeeh wat?!! Whahhaha lagen zo'n beetje allemaal in een deuk maar ook meer de zenuwen want het ging toch echt gebeuren!! Iets na half 4 heeft ze mijn vliezen door geprikt en de weeën kwamen al gauw op gang... nog geen uurtje later begon ik wel erg veel druk te krijgen, gecheckt en idd volledige ontsluiting.. Na 18 min persen was hij er dan! Om 17.03! Nou dat hadden we totaal niet zo zien aankomen! Ben er zonder scheuren of wat mee weggekomen Kraamweek: goed begin eerste dag...alsof ik nergens last van had... tot de ontlasting kwam.... Ja hoor een flinke tros daarachter.. en toen kon ik niet staan zitten liggen lopen... die dingen zijn me.pijnlijk! Nee ik zou liever die bevalling nog een x doen! Toen kwam de rest van de ellende... bv wou niet op gang komen... kai was na 2 dagen al meer dan de 10% afgevallen en begon er echt onder te lijden...janken dat ik heb gedaan!!... gelukkig heb ik de aller beste kraamhulp van hele wereld geloof ik want met haar Hulp begeleiding en mijn uren harde werken eraan met kolven kolven kolven en pogingen aanleggen is het dan eindelijk op gang! Kai drinkt na anderhalve dag met kunstvoeding als bijvoeding nu alleen mijn eigen melk!wel uit flesje maar we blijven aanleggen proberen! Dat kan met hard werken uiteindelijk nog goed komen! Maar al met al kan t me niet eens schelen... ik geef eindelijk bv!!! Waauw! Wat ben ik daar trots op! Maar natuurlijk horen daar ook nadelen bij... stuwing, wat me meeviel vergeleken bij eerste ma goed daar werd niet bij ingegrepen toen bv niet wilde... moest wel bijvoeden maar ze hebben me nog nooit begeleid met op gang brengen met kolven en daardoor kwam er niks uit tot dat de stuwing.zo erg werd dat het eruit.spoot.... Ma goed verder aardig veel verhoging met de welbekende opvliegers en barstende koppijn... Al met al is deze kraamweek heel erg zwaar en vermoeiend hebben we alle bezoek op hold gezet op naaste fam na en is er nog niet echt van genieten gekomen... Ik hoop dat snel te mogen doen want ik wil zo graag zoveel meer met mn kleine mannetje kunnen knuffelen enzo! Ben stapel verliefd en hij doet het verder geweldig!! Bij de dames was ik vanaf dag 1 op de been en het heeft hier ff geduurd om alleen al te accepteren dat t nu anders is laat staan er een weg in vinden er mee om te gaan. Nou en dan natuurlijk een foto van mijn hummeltje! Die van hem alleen is van net na de geboorte... Hij was zo mooi gaaf direct! ♡ had lekker veel smeer het glansde erover!! Hihi En de andere moet ik delen.....mn jongste dochter is zooo dol op haar broertje! Echt smelt ...Hoe zij er mee omgaat! Verder hoop ik gauw meer met jullie te kunnen delen! Maar nu eerst wat meer herstellen en hopelijk komende dagen meer rust te kunnen pakken dan afgelopen dagen.
Proficiat Ellis en mamavandaisy!! Ellis, wat een horrorbevalling... Eerst al die moeite doen en dan nog een keizersnede, hopelijk verloopt je herstel goed! En met zo'n kleintje erbij is EINDELIJK de tijd van wachten afgelopen ! Mamavandaisy, wauw, wat een rushbevalling! Zo zie je maar, toch allemaal verschillend... Genieten maar, en ook van de bv!! Het is een PRACHTIG ventje!! Hier juist wat slijm met bloed verloren, zal wellicht (stukje) slijmprop zijn? Nooit gehad bij dochter of zoon, dus ben benieuwd of het iets te betekenen heeft... Ik ben wel in opruimmodus geschoten en heb gelijk alles wat opgeruimd, de kinderen hadden er weer een gigantische rommelhoop van gemaakt in de woonkamer. Ik juist op handen en knieën Als de baby nu nog niet komt... ! In dat opzicht denk ik er hetzelfde over hoor Beebiebeeb, ik voel me ook al 2 weken alsof ik 40w ver ben en hij/zij mag nu ook gewoon komen!! De bekleding van de maxi cosi is nu definitief af, de voetenzak ligt erin, park is bekleed en wieg is bekleed en staat klaar... Qua planning met de kinderen zou dit weekend idealer zijn, maar toch... het mag van mij gerust vannacht beginnen!! Nu nog wat Maalox tegen het steeds opkomende maagzuur en dan eens in mijn bedje duiken. Slapen zal misschien niet lukken, maar allicht wat 'bijrusten'...
Gefeliciteerd Mamavandaisy! Wat een wolk van een baby, jammer dat het begin van de k raamwerk wat rommelig verliep maar ook fijn dat de bv eindelijk gelukt is! Moet toch een goed gevoel geven. Lief die foto's en ook met de kleine meid erbij. @boerderijmama spannend! Ben eens benieuwd of er wat doorzet dan! Ik ga morgen eens aan de vk vragen of ze misschien volgende week wilt strippen als baby zich dan nog niet heeft aangediend. Ga dan richting 40 weken dus hoop eigenlijk van wel.. Wil absoluut niet ingeleid worden
ellis hehe eindelijk daar is ze dan! hartelijk Gefeliciteerd!! wat een heftige bevalling! mamavandaisy ook gefeliciteerd! lief hoor die foto 😊 en zo zie je maar inderdaad hoe 2 bevallingen kunnen verschillen. boederijmama. bij dochter is de bevalling begonnen met het verliezen van de slijmprop en heb die dag toen ook als een malle staat opruimen haha. dus ben.benieuwd... mocht het zo zijn heel veel succes alvast! joykke strippen doet mijn vk niet voor de 40 weken ben benieuwd of ze het bij jou willen doen. lig nog lekker met dochter in het grote bed. beetje luieren nog. vsndaag de dag weer vullen met opruimen en stofzuigen. klein beetje strijkt ligt er nog vanmiddag dochter naar psz en vanavond de grote boodschappen. zijn we weer klaar om in het weekend te gaan bevallen hahaha
@ mamalindaa nee hier waarschijnlijk ook niet maar ben altijd net in het weekend een weekje verder.. Wil het toch eens aankaarten grr.. ik wil gewoon absoluut niet ingeleid worden. Bij zoonlief ging alles geheel natuurlijk dus bid dat het dit x ook zo gaat. Hier ook nog wat strijk liggen, wel een hoop alweer weggewerkt ondanks de griep. Geeft me ook wel weer rust, wil t ook graag enigszins netjes hebben voor hier de kraamhulp komt ghehe
Ellis gefeliciteerd met jullie dochter! Hier een redelijke nacht, ze had last van krampjes! Een pittezak op haar buikje gelegd en daarna heeft ze nog even geslapen!
Mmm, vrij onrustige buik deze nacht, nu ook (milde) steken langs onder maar afscheiding is wel gestopt... Ben benieuwd naar de CTG straks. Nu lekker in bad weken, wellicht neemt de lichte rugpijn dan ook af, kinderen moet ik vanmiddag niet ophalen en ook straks haalt mijn moeder ze op op school Dus even geen vragende moeders meer aan de schoolpoort 'Is de baby er nu nóg niet?!?' ! Gisterenavond dacht ik echt dat het ging beginnen, vandaag weer wat rustiger in mijn hoofd Maar manlief denkt dat het toch het begin is... We zullen zien... Strijk is hier trouwens een giga-berg, ik ga het wat sorteren en nog proberen een deel te doen, de rest voor de gezinshulp na de bevalling...
Proficiat Ellis, en mamavandaisy!!! Boerderijmama, hoop dat het een begin is! Hier een onrustige nacht gehad maar toch tot net blijven liggen.. Om wat te rusten.. Nu op mijn gemak wat ontbijten en verzorgen en naar de kapper.. vanavond verjaardag maar ik twijfel nog of ik mee ga aangezien pas om 21:00 begint, en morgen weer een verjaardag heb. Fijne dag allemaal!
Mamavandaisy, gefeliciteerd! Klinkt als een prettige bevalling, zover het prettig kan zijn natuurlijk jammer dat de roze wolk even weg was /is zo in het begin, hopelijk nu gauw lekker genieten! En wat knap van je dat je de borstvoeding zo doorgezet hebt! En ik kan niet ander zeggen dan wat een prachtig ventje heb je ervan gemaakt! Mooie foto en ook zeker die met je dochter! Joyyke, ook hier doen ze eigenlijk niet strippen voor de 40 weken, maar bij mij gaan ze het nu toch een paar dagen eerder doen. Ik heb moeten praten als brugman, maar ze willen me wel tegemoet komen gelukkig. Er moet natuurlijk wel iets te strippen zijn daarentegen! Hoe vroeger ze kijken des te meer kans het niet lukt natuurlijk.. Hopelijk willen ze iig alvast even kijken bij je, en desnoods gooi je wat tranen in de strijd, misschien helpt het Boerderijmama, spannend, hopelijk beval jij ook gauw. Al vind ik nog wat niet-bevallen-mede-hopeloze-zwangeren hier ook wel fijn. Het is zuur genoeg dat iedereen ons voor gaat misschien moet ik me maar inschrijven in het februari topic hahaha Hier al lekker een uur op de bank met mijn tabletje. Dochter is op de opvang en boodschappen heb ik in huis. Straks even de wasmachine aan en wat was wegvouwen en strijken, dan lekker even lunchen en dan ga ik lekker in bad! Lekker even weken en tutten en even boer zoekt vrouw terugkijken Oja en voor vanmiddag bij mijn bakje koffie heb ik lekker een saucijzenbroodje gekocht hahaha Ik heb een paar dagen geleden trouwens van de voetreflextherapeute 2 naaldjes in mijn armen gekregen met een pleistertje erover tegen de misselijkheid en ik moet zeggen, ik heb sindsdien niet meer hoeven kokhalzen in de ochtend als ik wakker wordt!! Zelfs niet als ik vrij laat ga ontbijten! Wat is dat heerlijk meiden!! Overdag vaak wel nog misselijk, maar ik denk dat dat ook weer met de zw.diabetes te maken heeft. Als ik verzaak regelmatig te eten.. Maar oh wat is dit al een opluchting, dat had ik echt zo niet verwacht!
heb een forum.aangemaakt. wie wil even testen of het werkt http://januaribabys.forum2go.nl moet je even een inlognaam en wachtwoord aanmaken en dan zou je berichten moeten kunnen plaatsen. is alleen zichtbaar voor leden van het forum.
Hey allemaal, ellis gefeliciteerd!!Wat een heftig verhaal zeg.....rust maar lekker uit! Mamavandaisy, gefeliciteerd! Boedreijmama, spannend zeg!hoop dat dit het begin is!!! Beebiebeeb, wat goed dat de voetreflextherapie helpt! Pamela, sneu die krampjes! Hier toch vannacht last van de buikgiep gekregen hele erge buikpijn diarree en koorts!Vanmorgen met veel moeite toch naar de ctg geweest, leek eerst niet goed, ik verhoogde hartslag en beeb ook, dus gesprek met gyn.Toen ik vertelde dat we allemaal ziek waren was dat voor haar de reden waarom dw hartslagen hoog waren dus we mochten na ruim 2 uur naar huis! vandaag gaat het iets beter maar ben kapot, kruip nu even lekker mijn bedje in...moet fit zijn voor maandag!
mag je geen link plaatsen ofzo hij veranderd hem uit zich zelf...... het is http:// januaribabys. forum 2 go . nl/ zonder spaties
Ellis finally is je babytje er, gefeliciteerd, mamadaisy ook gefeliciteerd! Het was inderdaad een verkorte tongriem heeft de vk gekliefd of hoe ze dat noemen. Baby drinkt nu volop aan de borst, heb nu gelijk last van stuwing, zal de spanning er denk ik af moeten halen door te kolven. Hoop dat het voor de rest goed gaat met iedereen heb helaas nog niet alles goed kunnen lezen.
He vervelend Anieska! Maar hopen dat het over is voor maandag dan komt uiteindelijk toch nog alles goed! Vandaag dus bij de vk geweest, het gehad over strippen maar hier geloofden zij niet echt in... Ik teleurgesteld, aangegeven dat ik niet over de 41 weken heen wil. Mede door een ervaring uit het verleden wat niet fijn was, mijn matige hoeveelheid vruchtwater plus het feit dat ik absoluut niet ingeleid wil worden. Ook het niet slapen snachts, en de klachten wegen hierin mee. Toen trok ze iets bij en gaf aan me dan te willen doorverwijzen naar een oud collega van haar die ik nog ken van de zwangerschap van mijn zoon. Zij doet inmiddels acupunctuur, voornamelijk voor zwangeren om de bevalling op te wekken/baarmoeder te prikkelen. Als deze verloskundige aangaf dat mijn lichaam er klaar voor was en zij kon mij behandelen dan wilde mijn eigen vk er ook wel in mee gaan en al iets eerder een strippoging doen. Dit omdat ik dus kans heb dat ze meteen bij 41 weken gaan inleiden ivm het verminderde vruchtwater. Ik heb vandaag al een afspraak bij haar gehad en tijdens de behandeling gebeurde er vanalles.. Ik ben vrij nuchter in dit soort dingen maar kreeg stevige harde buiken, en na de behandeling had ik een ontzettende druk op mijn onderkant. Ze had voor de zekerheid ook een dikke handdoek over de stoel gelegd want ze schatte de kans dat mijn vliezen konden breken wel hoog in, dit is uiteindelijk niet gebeurd. Nu thuis is het op zich rustig, nog wel wat druk vanonder en weer flink wat slijm losgekomen. Stukken van de slijmprop vertelde de vk die de acupunctuur deed. Straks een warm bad en eens kijken of het iets uithaalt. Als het nu niks doet mag ik dinsdag terugkomen, en dan zou mijn vk me donderdag voor het eerst wel willen strippen. Ben dan 39.5w. Kortom spannend, en ben eens benieuwd wat me nu te wachten staat. Even de hutspot verder afmaken hihi, fijne avond dames!
@ Mamalindaa, ik heb de laatste link gekopieerd en geplakt en spaties verwijderd. Het is gelukt, ben geregistreerd en kan meekletsen daar!