joyke ik heb het gezien. komt de rest.ook gezellig mee kletsen daar? fijn ook dat ze toch wat willen doen bij je. ben ook eens benieuwd wat het gaat doen! fjjn dat het nu goed gaat met de bv mommychar anieska beterschap hopelijk knap je van het weekend op. doe het rustig aan! zo even boodschappen doen en vanavond.lekker op de bank! fijne avond
misschien een gekke opmerking, maar ik ben nog niet geregistreerd en ik kan wel jullie berichten lezen... zo besloten is het dus niet.. Kunnen we niet gewoon hier op ZP blijven? Joy, hopelijk ga je gauw bevallen meid! en ik ook ik wordt misschien ook donderdag gestript als het lukt, ben benieuwd.
ik heb een club aangemaakt hier op ZP en ben bezig jullie uit te nodigen. Alleen genodigden kunnen de inhoud zien, weet verder zelf ook niet hoe het werkt. Als ik iemand vergeten ben, meld het even ik probeer iedereen toe te voegen!
nee dan is het niks nee.. had bij andere forums gekeken en kon toen niks lezen van andere terwijl ik wel aangemeld en ingelogd was. had het topic eerst ook op gesloten staan maar kon toen zelf niet eens wat schrijven. als het het zp kan alleen maar fijner!! ik wacht ook af 😊 boederijmama niks.meer van gehoord..mss ook bezig..spannend!! anieska maandag aan de beurt joyke en beebiebeeb volgende week wss al strippen blijf dadelijk in mn remy over hahaha mijn vk gaat me.zwz niet strippen.voor de 40 weken..heb er ook.niet echt aanleiding voor het toch te vragen/voor elkaar te krijgen
Ben benieuwd of boederijmama idd de volgende is. Spannend! Zelf ben ik vandaag tante geworden. Mijn broer en sz hebben vandaag een dochtertje gekregen
Gefeliciteerd mamavandaisy en ellis! @pamela vervelend he die krampjes. Gelukkig bood het kruikje wat verlichting! @mommychar! Wat fijn dat het drinken nu zo goed gaat! Ze knippen dat tongriempje dan toch? @joyke bijzonder dat je gelijk wat merkte. Ik geloof er wel in! Ben benieuwd wat het de volgende keer bij je doet! Of voor die tijd al! @anieska beterschap! @beebiebeeb wat fijn dat het geholpen heeft! @boerderijmama spannend!!
Hier gaat alles super! Mila is echt een slaapkopje! De eerste was helemaal niet zo'n slaapkop. Dus sta soms echt zo verbaasd te kijken hoeveel zo'n kleintje kan slapen! Soms voelt het zelfs alsof ik haar een soort te kort doe omdat ze dan wèèr in haar bedje ligt. Borstvoeding loopt super! Wel paar dagen stuwing gehad en doordat ze toen niet goed kon aanhappen heb ik kloofjes...auw! Hoop dat ze snel weggaan. Nog goede tips? Hoop morgen voor het eerst een wandelingetje te gaan maken buiten. Het was natuurlijk afgelopen dagen niet echt weer om naar buiten te gaan! Ook was vandaag de laatste dag kraamzorg. Zal het best missen hoor! Ook al is het ook wel lekker als alles weer een beetje "normaal" wordt.
Ks, fijn dat het zo goed gaat. Hoop dat jullie snel een frisse neus kunnen halen. Ze voorspellen morgen best mooi weer. Enige tip tegen kloofjes die ik heb is moedermelk erop smeren.
Ks wat fijn dat alles zo lekker loopt! Zo hoort het natuurlijk ook, je hebt een tevreden meisje zo te horen. Ik zal ook eens kijken of ik een uitnodiging heb voor de club, zit op mobiel nu. Hier verder weinig gebeurd, eten smaakte me voor geen meter dus 3 happen gehad.. paar x naar het toilet moeten gaan. En vooral een flinke druk daar beneden, ook op mijn stuitje. Heel vreemd. Spannend beebiebeeb, dus we worden misschien allebei op dezelfde dag gestript! Ben eens benieuwd of zich in de tussentijd al wat voor doet al voelt het nu niet echt zo. Die mevrouw gaf me nog het advies mijn onderrug en voeten goed te verwarmen voor het slapen gaan dus lig weer eens in bad. Onderin je rug waar je heiligbeen/si gewricht zit komen punten bij elkaar de baarmoeder kunnen stimuleren. Dus mamalindaa miss kun je je man elke avond even flink laten masseren, zet misschien iets in werking hihi
Ja idd boerderijmama is spoorloos! Die zal zeker aan het bevallen zijn of de baby al hebben.. Spannend weer!
Ach, hier ben ik dan toch terug, nog steeds met baby in de buik Loos alarm... al is er stilaan wel wat aan de gang, het blijft zo zeuren in mijn onderrug. CTG was oké, wat harde buiken (die even aanhouden) te zien, maar niets abnormaal. Controle bij gyn ook goed, alles zit nog goed, maar ook nog lekker hoog dus. Volgende week vrijdag gaat hij strippen, àls de baarmoederhals echt volledig verweekt is... Anders haalt het toch niet uit, zegt hij. En voor de rest wachten... Hij zou me tot 42w laten rondlopen, zei hij . Maar eerst volgende week zien, als er echt niks verder gebeurd, zal er waarschijnlijk wel al een richtdatum voor een keizersnede gepland worden. Hij (en ik) hoopt op een gewone bevalling, dus daar wordt nu eerst naar uitgekeken. Afwachten dus... ik blijf voorlopig in het clubje 'zielig achterblijvende zwangere dames' en jullie gaan nog voor mij gestript worden , straks blijf ik alleen over ! Ik heb me ook lid gemaakt van de besloten club, maar weet niet echt hoe ik die nu terug kan vinden...
Boerderijmama, jammer dat de kleine er nog niet is, maar fijn dat alles goed is. Je kunt de besloten club terugvinden helemaal bovenaan onder clubs. Joyyke, niet fijn dat je niks tot bijna niks hebt kunnen eten.
Vandaag weer controle gehad A.s woensdag word ik ingeleid.....heb wat verminderd vruchtwater vandaar. Wordt wel een beetje zenuwachtig nu, het komt nu steeds dichterbij, ook wel leuk om me kindje straks vast te kunnen houden.
Spannend Danielle, komt wel dichtbij zo. Jammer boerderijmama dachten al dat je aan de gang was hihi.. Hier verlies ik flink wat slijm, baby beweegt heel sterk ook en voel het vooral snijden onderin.. geen weeën of iets in die richting. Ga mn bedje in, heb weer eens behoorlijk last van maagzuur
Hoi dames, even snel een korte update. Gisteren na een heftige bevalling papa en mama geworden van een zoon! Rest volgt later en m'n reacties ook