Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd julia!!! Ben benieuwd naar je verhaal, maar kom eerst maar lekker nij natuurlijk!

Volgens mij heb ik iedereen een uitnodiging gestuurd voor de club.

Als je op deze pagina links boven het eerste bericht kijkt, staat daar gebruikersinstellingen. Als je daarop klikt, zie je links een menu
    Daar staat clubs bij en ik denk dat jullie het daar kunnen terug vinden.
    Ik heb die pagina in mijn favorieten staan, zodat ik niet meer hoef te zoeken.

Hier alles extreem rustig trouwens. Heb prima geslapen en voel totaal niks geen voortekenen. ;)

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, gefeliciteerd !!! Kom nu maar rustig bij. Ben natuurlijk erg benieuwd naar je verhaal, maar bijtanken en genieten is nu belangrijker.

Beebiebeeb, fijn dat je zo goed geslapen hebt. Hier helaas een kort nachtje. Robert is met drinken duidelijk zijn schade aan het inhalen. Productie is ook wat teruggelopen dus hij moet wat harder werken en meer en vaker drinken zorgt weer voor extra krampjes. Eigen bed was hierdoor krijsen.

3. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Julia Gefeliciteerd!!!
    Lekker uitrusten en genieten!

jammer boederijmama dat het vals alarm was.. 😊

Gisteren dacht ik echt even dat de bevalling ging beginnen. voorweeen(blijkt nu dus) misselijk een raar gevoel kon er niet van slapen zelfs nog terug naar beneden gegaan. uiteindelijk toch in slaap gevallen en gedroomd dat ik aan het bevallen was. werd vanmorgen wel teleurgesteld wakker... geen baby en alles weer rustig.. we wachten weer! wat duurt het lang he mede zwangere moeders... ach ja nog max 3,5 week en dan is ze er zowiezo (zeg ik telkens maar tegen me eigen haha)

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Je bent wel de volgende van ons lijstje boerderijmama! Opschieten jij, des te eerder zijn wij aan de beurt :p

Jammer dat je niet echt bevallen bent mamalinda, dat is zeker teleurstellend wakker worden! Ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap ook wel een week lang gehad, elke keer dromen over een bevalling en dan met lege handen wakker worden. Vreselijk!!
    Nu nog niet gehad eigenlijk.
    Ik merk dat als ik een goede dag heb zonder teveel kwaaltjes, ik dan ook veel positiever ben en denk ach geniet nog maar effe van je buikbaby. Als ik een dipje heb, sleur ik die baby er het liefst eigenhandig uit hahaha.
    Wel logisch op zich, maar goed :)

5. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Proficiat Julia met jullie zoon! Ook erg benieuwd naar het bevallingsverhaal, maar dat komt vast nog wel ;)

Hier blijft de rug wat op en af zeuren, maar te licht om echt weeën te noemen... Dus Beebiebeeb, ik wil gerust opschieten maar de baby wil dat duidelijk nog niet ;) Je mag me gerust overslaan, je hoeft niet te wachten hoor :D!

Kreeg gisteren nog een brief mee voor een algemeen oudercontact voor zoonlief, de eerste keer om eens met de juf te praten hoe hij gestart is en het doet op school... Maar dat is maandag 2 febr... geen idee dus of ik het haal, mét buik of mét baby of nog in het ziekenhuis. Ik vermoed zelfs dat als de baby niet spontaan komt, de KS dan juist wordt gepland. Wel vervelend vind ik, dat je zo niets meer kan plannen. (maar inderdaad, nog 2.5w en dan moet de baby er toch uiteindelijk zijn!!)

Nog een verjaardagsfeestje op de planning vandaag, voor de rest wat rustig aan..

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Schmidt, gefeliciteerd met je nieuwe neefje/nichtje!
    Julia, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Nu genieten en bijkomen van je bevalling!
    Dames, nog even volhouden en dan kunnen jullie ook genieten!
    Vanmorgen is Liene weer in bad geweest en daarna lekker gedronken! Nu ligt ze lekker in de wagenbak te slapen voor het raam, ze ziet wat geel! Vanmorgen gewogen: 3040 gr!

7. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Proficiat Julia met de geboorte van jullie zoon!

Mamalindaaa hier precies hetzelfde, gister gerommel en krampen en nu voel ik helemaal niks. Mijn voorgevoel over deze week bevallen, zie ik langzaam voorbij vliegen..

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jullie hebben tenminste nog gerommel en krampen! :D ik voel nog helemaal niks! Of ik merk het niet echt, maar je zou toch zeggen dat ik het wel moet herkennen een tweede keer :(

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier pas bij de zwangerschap van Liene last van gerommel! Bij de andere 3 zwangerschappen nooit geen last gehad!

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Goedemiddag meiden,

Hier ook proficiat Julia88! Had ik al gedaan op mommy's to be maar goed hihi.. Ben ook benieuwd naar hoe het allemaal gegaan is maar geniet eerst maar eens lekker.

@Beebiebeeb, zeer herkenbaar! Als ik een redelijke dag heb, dat wil zeggen rustige nacht en me wel lekker voelen dan denk ik ook nog ff genieten van die porretjes en verschuivingen van beebje.. maar als ik dan weer een rotnacht achter de rug heb en maagzuur en weet ik het allemaal dan wens ik haar eruit!

Ik verlies hier steeds meer slijm, af en toe eens een harde buik maar dat was het wel. Valt helemaal niks over te zeggen, rommelt wel iets.
    Antibiotica slaat wel aan, hoest een stuk minder. De pijn aan mijn ribben is daardoor zo goed als weg. Snotter nog wel wat maar heb vandaag bijvoorbeeld wel zin om even een stukje te gaan wandelen. Het is supermooi weer hier, zonnetje en open blauwe lucht.
    Misschien wekt dat iets op hihi..

We hoeven niet meer lang te wachten, hier nog een weekje tot due date maar die mag voorbij vliegen hoor! Ik wil zo graag zien hoe ons meisje eruit ziet en hoe het is om een meisjes mama te zijn! Ben tot nu echt een jongens mama.

Ik besef me ook wel dat de tijd eigenlijk toch echt wel snel gaat. Vooral als ik naar mn zoon kijk dan denk ik ongelofelijk waar gaat de tijd heen. Maar met momenten als dit lijkt alles stil te staan..

11. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt Ik doe met je mee. .. Thijn is s nachts extreem onrustig. Hierdoor zelf ook bijna niets geslapen afgelopen nachten. Zit r even helemaal doorheen. Overdag kom ik zelf niet in slaap dus ben nu echt oververmoeid. HeLe dag al huilbuien. Hoop dat er binnenkort verbetering in komt want zo hou ik het niet lang vol. ...

Sorry voor mn negatief berichtje maar trek het ff niet

12. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Julia met jullie zoontje, eerst rusten en genieten nu!

Boederijmama ja jij bent next, wij waren samen uitgerekend toch, op 20 januari?

Ks ja ze hebben een klein knipje gemaakt.
    Hier gaat het goed, baby groeit goed op mama's melk, vannacht waren de jongens beiden wakker, was even drama maar uiteindelijk gewoon in slaap gevallen.

Ik zal de club opzoeken.

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joy, daar word je idd niet vrolijk van. Ik had gister ook een flinke dip en bij spelen de kraamtranen nog een rol. Het is zwaar, maar ik probeer steeds te zien waarvoor ik het doe. Een geweldig mannetje die zijn mammie nodig heeft. En ik maak het mezelf makkelijk door hem vrij snel op mijn borst te slapen te leggen.

14. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Julia! Hoop snel je verhaal te horen. Maarheeze eens even bijkomen of niet?

Hier gaan we nu maar alvast naar bed, zie alles weer wat beter in perspectief. Hoop dat dat vannacht ook nog gaat... truste dames!

15. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schmidt thanx voor de tip. Vannacht op mn buik laten slapen. Alleen wakkert geworden voor de voedingen en voor de rest heerlijk geslapen. Voor herhaling vatbaar 😊

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Fijn is dat he. Hier ging het vannacht weer iets beter. Maar hij heeft wel veel gedronken

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wat fijn dat jullie goed geslapen hebben!
    Liene slaapt hier ook op de borst of naast mij in mijn armen!

18. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey meiden,

Julia, gefeliciteerd!!!
    Andere meiden, ik weet het even niet meer sorry!

Hier gisteren weer voor de ctg geweest, en echo, alles lijkt nog goed!vnadaag laatste x en dan morgen de keizersnee!
    Ik begin het nu wel heel spannend te vinden hoor!
    De afgelopen dagen bezig geweest, met spugende, en diarree kindjes...dus erg veel was!Was zelf ook ziek maar dat gaat gelukkig wel beter, nog wel wat buikpijn(echt de maag) maar drink voor het eerst nu weer een kopje koffie;)
    Het besef begint nu te komen....over 25 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis....spannend!

19. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Anieska, is zo onwerkelijk he dat je gewoon precies weet hoe laat het gaat gebeuren.... ik had er rekening mee gehouden dat de tweede keizersnede veel langer zou duren maar vanaf ruggenprik tot het moment dat Thijn er uit Was duurde maar 20 minuten. ... Zo snel...

Lekker he die babies bij je s nachts. Ik probeer er extra van te genieten nu het nog gaat. Straks slapen ze nog vaak Zat in hun eigen bedje. Zo is het voeden ook veel minder erg en intensief. Alleen komende week eens bij een osteopaat een afspraak maken. Thijn kan bijna niet boeren terwijl het hem wel mega dwars zit en dan raakt ie overstuur. Zo zielig...

20. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Anieska, razend spannend hoor! Vanavond je laatste maaltijd wellicht, om morgen nuchter te verschijnen :p !
    Geniet ervan!!

Hier nog niet meer op gang, helaas.... véél beweging van de baby, pfff! Ik zou echt denken dat hij/zij de uitgang zoekt ;) En wel véél rugpijn, maar ik denk niet dat het rugweeën zijn, want het blijft aanhouden. Nu hangt er een kersepitzakje met een sjaal rond mijn buik om mijn rug warm te houden. Manlief heeft de kinderen mee naar buiten genomen om in de stal mee te helpen/spelen, dus even rust voor mij.

Ik denk dat ik mijn datum gewoon ga overschrijden, maar hoop wel dat mijn bezoekje bij de gyn op vrijdag (nog zo lang.. :)) het gewenste resultaat zal hebben.

Beebiebeeb, heb bij de vorige twee nooit gerommel tevoren gehad, nu wel harde buiken en steken langs onder... Dus je weet het niet hoor :) Helaas geen garantie op een komende bevalling!

Mama's met baby'tjes, jullie nachtrust gaat er evenmin op vooruit... ;) Maar ik zou de baby ook gewoon snachts bij mij nemen hoor, en voeden op vraag - half in slaap meestal ;) ! Joy, de hormonale dip na de bevalling zorgt ook voor je kraamtranen hoor! Laat ze maar lekker stromen!!

Deel Deze Pagina