Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Starry gefeliciteerd met jullie zoon cem! Wat een prachtige naam zeg, mooi uitgekozen. Hoop dat je beetje bij gekomen bent vd bevalling, lijkt me heftig zo snel

Anieska, tegen mij zeiden ze vandaag rekening te houden met 2 a 3 nachtjes in ziekenhuis te blijven. Hoop dat ml ook al die nachten mag blijven, is toch wel prettig. Vorige keer mocht dat gelukkig.

Pamela Ik snap dat je nu hoopt dat het Door gaat zetten, iedere keer dat loze alarm. ...

Ik ga naar bed, ben k.o. Vandaag begon ook opeens de nesteldrang. Samen met mn moeder en ml alle prulletjes in huis weggegooid, ramen van binnen en buiten gewassen, spinnen webben weggehaald, gezogen en gestoft. Morgen bed verschonen en boven poetsen.

2. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    natuurlijk hartstikke domme vraag haha maar waar is die plastic zak goed voor? 😆

molton moet nog op mn bed ga ik van de week doen, stel het iedere keer uit haha op de bank en auto niks van bescherming

3. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier nog geen baby. Enige waar ik last van heb is nesteldrang. Met 40.4 als een gek oa de woonkamer gedaan. Ook de rare plekken die ik te weinig doe. Zoals onder de bank. Tig poezenspeeltjes er onderuit gevist. Nu dood op in bed.
    Morgen weer controle. Ik denk dat ik als enige vd club wel over de 41 weken ga. Krijg ik daarvoor een award? Haha

4. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Beeb, niet in de auto, wel op de bank. Al zou mijn vriend het niet erg vinden als het op de bank gebeurd. Hij vind het een lelijk ding en wilt graag een andere.

5. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Haha Miekielief, mannen! ;)
    Joy joh dat je mannetje mocht blijven slapen, dat is hier echt niet zo!
    Donderdag moet ik weer naar de gyn, plus een intake gesprek met de verpleegkundige over de keizersnee, zal dan even vragen hoelang ik moet blijven, maar ga van drie nachten uit!

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Was net zo pissig, krijg een mailtje van de klassenmoeder van de oudste, er is volgende week een schoonmaakavond, heeft ze me gewoon ingepland!!!!
    Ben ik nou een zeur?Maar dat ga ik echt niet doen!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anieska, raar hoor dat je dat niet doet 😝. Tuurlijk ga je niet!

Plastic of bescherming op bank en in de auto had ik niet. Had alleen een maandverband ingedaan om het vocht voor onderzoek in op te kunnen vangen. Helemaal niet aan de bekleding gedacht. Hier sijpelde het gelukkig 😉

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier alleen bescherming in bed!
    Anieska, je bent geen zeur hoor! Je gaat toch geen hoog zwangere meer inplannen!
    Ik ben in bed gaan liggen en ga zo proberen te slapen! Morgenvroeg weer controle bij de vk.

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Slaap lekker dames.

Ik ga ook weer een poging doen. Sinds we uit het zkh zijn is Robert extreem rustig (al moet je hem wel overeind houden). En hij drinkt veel minder. Mss heeft het erg veel energie gekost. Morgen naad het bureau, dan is Robert alweer een maand. Wanneer hij zo rustig blijft ben ik blij toe dat we erheen moeten, zeker in combi net zijn geelheid. Medicatie kan nog niet werken. Stom he, maar is is rustig ben je meteen ook bezorgd.

10. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Mamalindaaa, nieuwe auto, dus vandaar n plastic zak.. kan deze op de bekleding mocht t onderweg nodig zijn...
    Miekielief, ik kom je nog achterna.. blijft hier toch alleen loos alarm..
    Anieska, tuurlijk ga je niet!! Wat n figuur!
    Helemaal niet raar Schmidt.. tuurlijk maak je je zorgen... hopelijk morgen weer beter!
    Pamela suc6 bij VK morgen
    Slaap lekker dames, hier ook weer n poging doen!
    Tot morgen

11. DanielleJ

DanielleJ Actief lid

2 jan 2014
    114
    0
    0
    Pedagogisch Medewerker
    Vlaardingen
    Ik heb 9 en 16 januari controleafspraak bij de gynaecoloog!!!!!!!

12. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hoe is het met michieltje? Die is ook al een aantal dagen overtijd of inmiddels bevallen?

13. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Starry, GEFELICITEERD met je zoontje CEM !!
    Voor zo'n turbo-bevalling wil ik wel tekenen :D !
    Hopelijk stellen jullie het beiden goed en genieten jullie volop.

Ellis en Miekielief, die laatste loodjes... Pfff! Ik hoop echt niet overtijd te gaan, ik kan me voorstellen dat je dan echt de dagen (uren) zit af te tellen en wacht tot er 'iets' gebeurt... Zeker als het je eerste kindje is, dan weet je ook niet goed wat te verwachten... Maar alleszins, ze moeten er hoe dan ook uit ;) !

Hier nog altijd rustig, geen gerommel, wel véél gestamp van de baby... Ik voel die ook langs de binnenkant van mijn heupen/bekken 'klopjes' geven en tegelijk bovenaan stampen met 2 voeten, echt grappig! Ik ben wel benieuwd naar de ctg van vrijdag, of er eigenlijk wél baarmoederactiviteit is maar dat ik het misschien gewoon niet herken? (nou, ik heb niet zo'n hoge pijngrens, dus dat zou me verbazen hoor ;) )

Ik begin ook écht heel nieuwsgierig te worden naar het geslacht...

Manlief is naar de maandelijkse kaartavond bij vrienden, als het begon "moest ik maar bellen" zei hij :D . Nou, hier is niks te merken, ik kruip maar eens in mijn bed!

14. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik heb gezocht naar michieltje. Maar ze is volgensmij niet meer actief op zp.

Het is idd wachten op iets wat je nog niet kent. Je weet alleen maar dat het heel veel pijn eerst gaat doen. Ik probeer wel zoveel mogelijk afleiding te zoeken.

Hier weten we het geslacht ook niet. Spannend he? Ik ben zo benieuwd.

15. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ik weet wel dat toen het bij mijn zoontje begon ik het meteen wist, niet eerst gedacht dat iets begon of twijfelen. Ik werd midden in de nacht wakker na wat krampen en verloor op de wc mijn slijmprop. Overigens ook geen moment over getwijfeld, wist gelijk dat het dat was. Daarna begonnen eigenlijk de weeën en dat is niet meer gestopt ☺

Ik denk dat als het écht begint je het wel weet zeg maar.. zit hier ook maar te wachten. Mag nog niet eens klagen met mn 37 weken maar van mij mag er iets gaan gebeuren. Heb de hele dag zo nu en dan pittige harde buiken gehad, flinke druk vanonder ook. Niet fijn zo, opstaan en lopen gaat moeilijk.

Miekielief ik hoop voor jou dat jij nu eerst mag beginnen. Alweer 5 dagen overtijd. .

16. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Schmidt, succes morgen, hopelijk krijgen jullie morgen meer duidelijkheid.

Pamela, succes morgen bij de vk.

Mij lukt het de afgelopen weken echt niet om vroeg te gaan slapen, ook al ben ik doodmoe zoals nu, ik blijf wakker, en draaien, frustrerend gewoon.. overdag probeer ik het smiddags uurtje in te halen. nu weer nieuwe poging doen.

Slaaplekker allemaal.

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier hetzelfde LLL.. blijf malen en denken. Ben ook moe maar vind het heel lastig om tot rust te komen en de slaap te vatten

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeej, 39 weken waggeltje vandaag!
    Kon niet meer slapen dus maar opgestaan! Afgelopen nacht er 2x uit geweest om te plassen! Hier val ik juist 's avonds makkelijk in slaap maar wel altijd vroeg wakker! Ach ja, geniet maar extra van de rust die er nu nog is! Vriend moet weer op tijd beginnen vandaag dus is dan ook redelijk op tijd thuis!
    Straks op controle, vanmiddag komt de kapper voor zoonlief, dochter gaat uitspelen en even naar de bieb de boeken terug brengen!

19. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat slapen blijft een probleem he. .... Hoe moe je ook bent, het wil gewoon maar niet lukken.

@weeën:ze zeggen altijd dat je ze meteen herkent. Nou ik bij de eerste echt niet. Begon ook allemaal maar half half, dus denk dat dat ook mee heeft gespeeld. Uiteindelijk na 36 u kz. Maar zeker als je Veel voorwerk hebt, lijkt me het lastig om het serieuze werk meteen te herkennen, zijn beide pijnlijk.

Nu maar s opstaan en straks weer naar ziekenhuis voor ctg. Fijne dag dames!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ellis, een plastic zak in je handtas.. Dan ben je natuurlijk al te laat als je vliezen écht goed breken! :D

Ik verbaas me dat hier bijna niemand op bescherming zit :) weten jullie wel dat als je vliezen goed breken op je bank of autostoel, dat je die dan echt weg kan doen? Het is niet schoon te maken en gaat echt ongelooooooofelijk stinken :)
    Ik ga vd week wel even zo'n matje opzoeken. Ik wil niet op mijn geweten hebben dat we de autostoel eruit moeten slopen in onze goede auto :D

Hier lag ik gisteren al om half 8 in bed. Gelijk met mijn dochter :D Mijn mannetje voelde zich niet lekker dus die ging ook lekker mee.
    Om half 9 gaan slapen, maar helaas om 11u weer wakker. Van de misselijkheid van een lege maag :( dus toen maar weer eruit om wat te eten, nadat ik weer boven de wc had gehangen....zucht :)

Deel Deze Pagina