Goedemorgen!! Spannend anieska morgen is jullie babytje er gewoon ooh wat gaat deze dag wss lang duren haha Bij dochter ook helemaal geen voorwerk. De eerste weeen waren.gelijk echte en kwamen ook gelijk regelmatig. Nu wel steeds vaker last van krampen,steken en allerlei pijntjes maar op moment alles weer rustig! Vriend is er vanmorgen uit gegaan met dochter dus heerlijk uitgeslapen en op mn gemak kunnen douche. Heerlijk! zo even eten en dan maar kijken wat de dag brengt! Heerlijk dat gepraat over de baby's.. wil ook zo graag!!
Anieska, zo spannend morgen. Succes met het doorkomen van de laatste uurtjes. Joy, idd gewoon naar een osteopaat. Kan het iedereen aanraden. Vind het jammer dat het afgelopen week niet door kon gaan. Nu op naar woensdag. Beebiebeeb en boerderijmama, succes met de kleine klachtjes. Komt voor jullie ook dichtbij. Jullie hebben dadelijk nog zo'nklein hummeltjes terwijl Robert al groot aan het worden is. Baby op bed. Zo heerlijk en makkelijk. Al vind ik het ook fijn wanneer hij een keer op zijn eigen bedje ligt, want word stijf van het vele stilliggen😉. Robert heeft mn eergister wat drinken goed de schade ingehad. Na een kleine week geen lekkages is het nu weer begonnen. Dadelijk mijn nichtje bewonderen. Robert werkt met drinktijden niet helemaal mee. Moeten 1 uur en 15 min rijden en net kraamvisite blijf je nou eenmaal niet te kan.
Vandaag nog eens een keertje uit eten gegaan met ons 4-koppige gezinnetje Dat zal er voor het eerst niet meer van komen -en wij doen dat eigenlijk bijna nooit, enkel met mijn en manliefs verjaardag... Heel gezellig, kindjes hebben zich zelfs goed gedragen ! Hier is het verder ook rustig, iedereen lekker rustdagje (met baby of met bolle buik) wellicht! Dadelijk nog de avonddrukte (kinderen zijn nu mee koeien gaan melken met papa) - speelkledij uit, douche in, pyjama aan, broodmaaltijd, boekentassen klaarzetten en bed in... En dan is het weer rustig, lekker bankhangen voor mezelf !
Meiden even snel, ben vanmiddag bevallen van het mooiste meisje! haar naam is Sterre. Ze is echt een kaboutertje..weegt 2900 gram en maar 46 cm. Ongeveer dan. De ctg was niet goed vandaar dat ze er al is... maar nu doet ze het prima en ligt heerlijk bij mij!
Wow anieska, dat is even snel gegaan! Een 'mini'-meisje, met een prachtige naam! Dikke proficiat! Gelukkig doet ze het prima en kunnen jullie nu beginnen genieten!! Voor de rest is het hier wel héééééél stilletjes hoor dames? Jullie steken me toch niet allemaal massaal voorbij?!?
Gefeliciteerd Anieska! Nog eerder dan gepland maar fijn dat ze actie hebben ondernomen. Rust maar lekker uit en veel sterkte morgen met de eerste keer uit bed komen 😣 maar nu eerst genieten van je meisje met een prachtige naam. Rustige nacht allemaal!
Boerderijmama fijn dat jullie nog even 'rustig' zijn gaan uiteten, zal er voorlopig niet meer van komen. Nog even en dan heb je ook zo'n kleine hummel in je armen.
Anieska, wow gefeliciteerd met je dochtertje, zo schattig klein zijn mijn baby's ook geboren. Geniet ervan.. Hoe is het met de rest??
Anieska dat is ineens snel. Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed gaat. Wat een mini meisje inderdaad nu Lekker genieten! Boederijmama merkte vorig week ook al dat het in het weekend rustiger als doordeweeks. + dat er al aardig wat baby.s geboren zijn haha. Maar ik ga je niet voorbij hoor denk.(ja je weef het nooit natuurlijk) ga wel tot de 40 en misschien wel erover ben ik bang en wie weet beval jij ook wel op de uitgerekende datum👍 Baby is hier op het moment erggg druk! Buik gaat alle kanten op en constant steken van onder en in mn liezen. Zo maar naar bed. Welterusten Fijne avond/nacht
Anieska, gefeliciteerd met jullie kleine meid. Toch fijn dat ze alles in de gaten hebben gehouden. Nu is het genieten beginnen. Hier gaat het goed. Ben alleen goed moe, maar heb hier op de bank eindelijk een klein mannetje rustig. Sinds 19.00u erg onrustig. Krampjes. Rn maar blijven drinken. Heb dit even doorbroken met mijn pink 😉. Wil naar bed, maar durf niet echt nu hij rustig is.
Anieska gefeliciteerd met jullie dochtertje Sterre! mooie naam. Inderdaad nu lekker genieten van je gezinnetje! Hier vandaag veel last gehad van krampen 'obstipatie' kan al dagen niet naar de wc.. Morgen even langs de apotheek. Voor de rest rustig! Mijn voorgevoel deze week bevallen, klopte dus niet! Morgen 39 weken! Ik ben benieuwd wanneer hij komt.. Vind het nu echt spannend. Maar ik laat het maar op me af komen.. Slaaplekker allemaal!
Gefeliciteerd anieska! Lekker zo een klein poppetje, mooie naam heeft ze. Geniet er lekker van! ik ben het steeds meer zat, niet meer zo een zin om te schrijven ook. Wil gewoon dat baby nu eindelijk geboren wordt en vind t onwijs moeilijk afleiding te zoeken nu. Durf niet meer te ver van huis, lopen is niet prettig meer. Wel vandaag weer even te voet naar de winkel geweest, was wel lekker.. Die druk die ik vanonder heb is gewoon niet prettig meer pff, van mij mogen de vliezen breken ofzo dan is het miss weg. Geduld hebben is ook zo niet mijn sterkste kant bah, kan even niet meer relativeren
Joyyke85, nog even volhouden meis. Ook ik was helemaal klaar met het zwanger zijn en niet lang erna had ik mijn meisje in mijn armen Voor de meiden die inmiddels bevallen zijn: geven jullie borstvoeding en hoe gaat het? Ik had niet verwacht dat het op bepaalde momenten 'zwaar' kon zijn.. Kleine wilt heeel vaak drinken en zit soms uren aan de borst (met kleine tussenpozen). Aanslag op mijn tepels! Haha.
Anieska, gefeliciteerd met jullie dochter! Dames, nog even doorbijten die laatste loodjes! Liene komt om de 2/3 uur en in de nacht laat ze er wat langer tussen. Gemiddeld zo'n 6-8 voedingen per dag! Zometeen komen ze voor de hielprik en gehoortest!
Love2live, je komt zo in een cirkeltje. Na 2 dgn zou ik als ik jou was gaan rekken met een pink of draagdoek.
Lll, vervelend obstipatie . Succes met de laatste loodjes. Je kunt niet meer dan het op je af keten komen. Joyyke, begrijpelijk dat jij hoezo voelt. Kan je haas alleen maar sterkte te wensen. En wanneer j er behoefte aan hebt hier gewoon van je af schrijven hoor. Pamela, en geslaagd voor de gehoortest. Net de oudste naar opa en oma gebracht. Ml is een paar uurtjes van huis lekker samen met Robert. Dadelijk lekker even knuffelen op bed en een slaapje doen. Heb geen energie om iets in huis te doen en dat na een top nacht!!!
Ja, ze is geslaagd voor de gehoortest! Hebben jullie tips om Liene in haar bed te laten slapen? Ze krijst alles bij elkaar in haar bed! Ze mag een speen maar wilt deze niet! Pink helpt niet want dan wilt ze eten. Nu naar haar badje ligt ze wel in bed!
Een lekker voorverwarmt nestje maken. Hoofdeinde schuin omhoog. Ik lekker Robert onder een deken, dan links en rechts een opgerolde handdoek. Weer een dekentje erover, zodat hij overal geborgenheid en warmte voelt. Handjes ook strak onder het dekentje. Niet dat ik de juiste persoon met tips ben want Robert slaapt bijna nooit in zijn bedje. Wanneer ik mijn handen vrij wil hebben buidel ik hem.