Ze ligt graag op haar buikje maar ja dat is geen optie in haar bedje! Mischa gaat morgen weer werken dus moet ik alles alleen doen als kraamhulp er niet meer is! Dan is het wel handig als ik haar kan weg leggen en mijn handen vrij heb!
Pamela, ik ben momenteel heel makkelijk. Alles met de Franse slag. Als het maar een beetje opgeruimd is. Heb je een draagdoek? Anders mss een optie om aante schaffen. Heb je tenminste je handen vrij
Hier ook weer present! Met buikbaby! Ik ben gisteren om 19u naar bed gegaan, om 20u in slaap gevallen en vanmorgen om 7u kwam mijn dochter me wakker maken! Lekker zo'n lange nacht! (Wel 2x eruit om te plassen, maar daarna gelijk weer in slaap gevallen!) Joyyke, hoe jij je voelt is zó herkenbaar! Geen zin om iets te gaan ondernemen, alles is een vreselijke opgave! maar thuis zitten is ook zo ongelovelijk saai!! En dan al die kwaaltjes die je opbreken.. Leuk joh zwanger zijn Ik heb er maar een reep chocolade bij gepakt hihi
Haha Beebiebeeb, hier ook juist een reep chocolade + een fles cola opengedaan ! Comfortfood!! Joy, ik begrijp je ook hoor, relativeren is niet meer makkelijk nu... Ik probeer de dagen gewoon te laten passeren... Deze maandag is weeral over de helft dacht ik juist tijdens het afwassen ... Ik kijk ook gewoon verder vooruit, binnen 2 weken is de baby er zeker, want mijn datum wordt het toch niet meer... Vervelend omdat je niet meer fatsoenlijk vooruit kunt, vind ik wel. Zaterdag overal nog eens echt grondig gestofzuigd, nu ziet het er wééral vuil uit, pfff. Maar langs de andere kant probeer ik echt wel positief te zijn ook; de baby hoeft nu nog niet elke 2/3u gevoed te worden, dat gebeurt vanzelf , ik moet de baby nu nog niet door het slechte weer mee naar school nemen in de (zware) maxi cosi, de kindjes hebben allebei een goede verkoudheid die hopelijk over is als de baby er is, ... Alleen dat mijn winkelvoorraad er elke keer weer doorgaat, daar word ik wel vervelend van... Boodschappen doen vind ik normaal wel leuk, maar nu helemaal niet En zeker niet die zware 12-flespakken bruiswater, ja en dat is weer bijna op. En het plannen voor de andere kinderen, pffff. Behalve het bespreken met de juf van zoonlief, komt volgende week ook de schoolfotograaf langs voor individuele foto's van zoon en dochter (dan wil je toch dat ze een beetje netjes erop staan) en is het daarna ook nog sportdag (op een andere locatie dan school en op verschillende momenten voor zoon en dochter, een heen-en-weer rondrijden met de wagen dus), volgende week vrijdag ook nog een vrije dag... Pamela, inbakeren hielp bij zoonlief héél erg goed! Ik heb deze doek van de babydump: Summer Swaddle Me Small Blue | Inbakeren | Baby-Dump Heb nu zelfs al een nieuwe gekocht voor de baby, ben er écht fan van!!
Fijn dat jullie het ook herkennen meiden, en het klopt ook helemaal. Nu hebben we nog even onze handen vrij, straks is dat wel anders. Boodschappen doen vind ik ook zo een rotklus, elke dag bedenken wat te eten ook hihi.. Moet morgen weer langs die oud verloskundige voor een 2e sessie acupunctuur. Ben benieuwd, morgen is ook mijn moeder jarig dus daar wil ik wel even naartoe. Breekt ook weer de dag en dan zitten we alweer bijna op de helft van de week. Iedereen begint me ook te appen en smsen, via fb.. en is er al wat begonnen. Op zich lief en leuk mja als dat zo was zagen ze het wel verschijnen hihi. Wat poetsen betreft, kan hier ook bezig blijven met zoonlief en vriend. Die letten niet zo op voorkomen van knoeien zoals ik dat doe, dus er is wat dat betreft altijd wel wat te doen. Doe het verder rustig aan, moet alleen weer even de wc's onder handen nemen zag ik. Bedankt voor de peptalk meiden, moeten idd nog even volhouden
Inbakeren en borstvoeding mag toch niet? Zo mis je de eerste tekenen van honger heb ik begrepen. Daarnet een stukje gewandeld met ons meisje en nu slaapt ze zoet in de wagen! Om 16 uur is het weer etenstijd voor haar!
Inbakeren mag wel met bv. Zelf doe ik het niks, omdat ik het niks vindt, daarom stop ik hem op de omschrevenanier in.
Nog geen nieuwe babies?? Awhh Joyke en LLL, zo vervelend dat jullie je zo voelen, nog even en de babytjes zijn er. Pamela hier ook vandaag geslaagd voor de gehoortest, ik weet trouwens niet hoe dat zit met inbakeren. Hier slaapt baby in een babynestje, dat mijn moeder heeft gemaakt, overdag in de box en soms in de wieg. Boederijmama ben benieuwd of je op onze uitgerekende datum bevalt
Meiden!!! Willen jullie me gek hebben???? Cola en chocola aaaaargh hier is het water en een blokje kaas.. lang leven de zw-suiker!! Boederijmama wil helemaal niks zeggen. Bij dochter de dav van te voren nergens last van en toch echt op de uitgerekende datum bevallen. Ben benieuwd. Hoop het voor je! Hier genoeg energie en zin om alles te schoon te maken, jammer genoeg eigenlijk wou liever dat ik het wat minder had. Vanmorgen maar weer eens heel de boven verdieping gedaan. Bedden verschoond,badkamer uit gedaan alle kamers gestofzuigd en gedweild... terwijl het niet eens nodig was haha ook beneden gestofzuigd en gedweild en nu net klaar met beneden alles nog een keer gedaan (vriendin met 1 jarige dochter op visite gehad dus was echt weer nodig. Al vond ik dat wss als ik niet zwanger was niet haha) Vriend en dochter zijn hier ook een ergenis kwa schoonmaken. Kijken nergens naar joh.. ja van een 3 jarige kan je niet veel verwachten maar vriend daar in tegen pffff wordt er gek van af en toe Boodschappen doe ik hier 1x in de week met vriend samen (deden we altijd al zo) maar loop iedere dag wel even naar de winkel voor wat kleine dingen vind het loopje wel fijn en is dochter ook even buiten geweest voor een frisse neus Tel ook echt de dagen af.. ben inmiddels ook erg ongeduldig en de ongemakken nemen toe! Maar inderdaad nog even volhouden. Ben zo benieuwd wie de volgende is! Vriend is even met dochter en zn broer naar de gamma, ga nog even genieten van de rust voordat ze weer terug zijn. Fijne avond
Zwangere dames. Lijf het maar zeggen, maar meen het. Ik denk aan jullie. Heel veel succes met de laatste loodjes. Zelf heb ik weinig te melden. Heb vandaag niet echt mijn dag. Goed moe, zware hoofdpijn.
Lief Schmidt, hier weer een dag overleefd. Nu mn bed opzoeken en hopelijk een goede nachtrust. Morgenvroeg zoonlief naar school en dan door naar acupunctuur voor nog eens dat inleiden. Hoop op succes maar ga er niet vanuit. Slaap lekker meiden
Hè allemaal, Verder nog niemand bevallen helaas, zie ik. Meiden kop op, het komt echt! even snel een kleine update over ons. Het gaat goed met Sterre. Ze drinkt goed, poept en plast goed. wel heeft ze steeds erge laat van krampjes waardoor ze eigenlijk alleen bij mij wil slapen best pittig vind ik. We liggen nu dus nog in het ziekenhuis maar ik hoop dat we woensdag naar huis mogen. De jongens zijn trotse broers alleen de jongste blijft maar ziek. Vl is gisteren met hen naar de huisarts geweest en het is een longontsteking in combinatie met een soort van buikgriep. Het is geloof ik het virus wat ook wel op het journaal te zien is wat rond gaat. Hij mag dus hier niet komen en dat vind ik wel moeilijk Hoe! Dit was even mijn korte update!
Goedemorgen dames! Ik was jullie kwijt... En toen ik jullie weer gevonden had moest ik nogal wat bijlezen 😜 Ik wil eerst iedereen feliciteren die inmiddels bevallen is. Mooi om de verschillende ervaringen te lezen. Op 6 januari is onze zoon Michiel geboren. Ik moest worden ingeleid ivm minder leven/minder vruchtwater. 9h melden in het zkh en dar bleek ik al 3 cm te hebben. Gelijk vliezen gebroken, even aangezien of het vanzelf op gang zou komen en om 11h aan het infuus met weeenopwekkers. Die werd in een uur tijd goed opgevoerd en van 12h tot 18h doorlopend weeën gehad. Vervolgens is hij na 70 minuten persen en een knip geboren. Zonder pijnbestrijding 💪 De kraamweek is me vies tegen gevallen, vooral de frequentie van de borstvoeding. Ik begrijp dat degenen die zwanger zijn ongeduldig worden maar ik heb er toch enorm naar terug verlangd. Inmiddels gaat het na 6 dagen flinke kraamtranen goed bij ons en begint het genieten.
Hey Michieltje, gefeliciteerd met je kindje. Minder fijn dat het begin zo zwaar is geweest, hoop dat het snel de goede kant op gaat. Wat slaap gebrek en hormonen met je kunnen doen he....
Gefeliciteerd michieltje! De roze wolk komt er echt nog wel aan, het is ook even wennen zo'n (eerste) kindje erbij. En de bevalling moet je natuurlijk ook even verwerken. Geniet ervan! Mamalinda, ik heb ook zw.suiker maar ik kan gewoon chocola eten hoor! Geen hele repen natuurlijk, maar als ik hazelnotenchocola neem kan ik best een paar stukken op! als er maar genoeg tijd tussen de anderen maaltijden zit Nou zwangere dames, succes vandaag weer.. Hier gisteren de naaldjes eruit gehaald tegen de misselijkheid en of het nu tussen mijn oren zit of niet, vanmorgen weer boven de wc gehangen! morgen ga ik gelijk weer om die naaldjes vragen!!!
Anieska je hebt echt pech met je zieke kindjes, hoop dat jullie snel lekker samen thuis kunnen zijn. Dat de kleine continue bij je wil liggen is herkenbaar. In het ziekenhuis heeft thijn ook continue bij me geslapen, Was de verpleging niet blij mee... Nu probeer ik het iets af te bouwen want hij is erg gevoelig voor prikkels. Had mn oudste zoon ook. Die liep ik de hele dag mee te zeulen maar uiteindelijk bleek het voor hem beter om juist op een rustige plek te slapen. Daarna werd hij pas een tevreden ventje, eerst 3 maanden gehuild.... Herken veel van mn oudste nu in thijn. Hoop dat ik het deze keer beter gehandeld krijg want dat was me toen toch een rottijd.... ben er zelf nu wel iets relaxeter onder gelukkig maar na een huildag isnhet soms moeilijk om het positief te blijven zien. Gelukkig veel afleiding van de oudste en ook heel veel goede momenten waarop we volop kunnen genieten. Wat betreft inbakeren en bv, dat mag gewoon hoor. Werkt hier overdag goed. S nachts laat ik hem gewoon Russen ons in slapen of op mn buik. Alles is veroorloofd voor wat slaap 😊 waar ik me bij dr eerste nog netjes aan de 'regels' hield, tot grote frustratie van mezelf en zl, kijk ik nu gewoon wat voor ons werkt. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit he 😉 Nu ff van een kopje koffie genieten. Straks thijn in bad, kost me nog veel energie na de keizersnede. Vanochtend zl naar kdv gebracht, trots op mezelf. Net kolf spul besteld, even een voorraad aanleggen, toch altijd handig. Dames die nog moeten bevallen: jullie zijn weer 1 dag dichter bij de geboorte van jullie prins(es)je! Even doorzetten, ik weet hoe zwaar het is
Even weer een ego bericht. Vannacht zijn we reddeloos radeloos geweest. Robert wilde drinken maar hij kon niet aanhappen. Na afkolven is het met een fles wel gelukt maar het was drama. Vanmiddag toch maar weer (hebber best moeite mee, want voel me een overbezorgde slechte moeder) naar de huisarts.
Beebiebeeb. Van chocola gaat mn suiker echt omhoog dus dat doe ik maar niet meer. + een paar stukjes eten maakt het voor mij alleen maar moeilijker omdat ik dat constant verlang naar meer het helemaal niet eten is voor mij dan makkelijker. Eet af en toe wel wat lekkers. Wat chips kan mn suiker wel aan. 1 bakje neem ik dan en eet ze erg langzaam haha maar meestal neem ik als tussendoortje fruit of een granenbiscuit en savonds blokjes kaas als 'lekkers' want daar mag je zoveel van als je wilt!! Boederijmama vandaag de dag misschien wel.. hoe gaat het? Al het idee dat de baby vandaag wil komen? Dochter heeft gisteren met allerlei dingen bij mn buik gestaan met haar microfoon,toverstok, fluit en zei dan telkens zusje kom er maar uit haha lief!! Ze heeft de baby zelfs laten schrikken met haar speelgoed draak om haar zo eruit er laten komen. Helaas nog niet geholpen voor haar duurt het helemaal lang. Anieska wat vervelend dat je zoon niet kan komen en dat Hij zo ziek is..beterschap ermee hopelijk knapt hij snel op! Hoe gaat dat als jullie thuis zijn en hij nog ziek is? Michieltje gefeliciteerd!! Gelukkig gaat het alweer wat beter en kan het genieten gaan beginnen. hier rustig dagje veder. Dochter op school die ga ik met een uurtje weer ophalen. Vanmiddag gaan we belle en het beest kijken. Dat wil ze graag. Beetje een luier dagje! Succes met alles moeders en zwangere
Michieltje, gefeliciteerd. Wat en bevallingsbgsverhaal. Wel fijn dat ze alles goed in de gaten hebben gehouden. Anieska, balen dat zl zo ziek is en dat de kleine zo'n krampjes heeft. Zo zielig. Suc6 ermee. Jou, een grbruiksaanwijzing zou idd fijn zijn. Wel goed dat je al handvatten hebt van de eerste. Hopelijk werkt het. En idd je wordt veel makkelijker bij nr. 2 en laat de regeltjes los. Moedergevoel is zo sterk dat je echt wel weet wat goed is.