Hier vandaag weer echt het normale leven begonnen, manlief moest weer om 7:00uur werken ipv 08:30 dus vanmorgen toen beiden kindjes nog sliepen manlief naar zijn werk gebracht zodat ik ons meisje met de auto naar school kon brengen en we niet hoefden te lopen. Ze wilde een klein stukje alleen naar school lopen dus ik ben in de auto blijven zitten en gekeken tot ze binnen was (ze word nu echt groot) toen weer naar huis en een beetje gestofd, wasje gedraaid en opgehangen en een uurtje geleden m'n mannetje de fles gegeven en daarna lekker in bad gedaan en ligt nu heerlijk te slapen in de kinderwagen..net ff wat gegeten en nu zo zelf maar eens gaan douchen en aankleden en dan ff nog stofzuigen en dweilen beneden. En om 15:00uur weer richting school en richting manlief zijn werk..
Starry. Laat jij de kindjes dan alleen thuis op bed g terwijl je man weg brengt? Hoe lang ben je dan weg? Zou dat zelf niet goed durven denk ik. Is er geen andere mogelijkheid voor man om naar zn werk te gaan openbaar vervoer/met iemand meerijden.. en heb jij dan een briefje op iets in je zak waarop staat dat er nog 2 kinderen thuis zijn mocht er iets gebeuren onderweg. Zijn totaal geen verwijten hoor gewoon dingen die ik me afvraag.
Schmidt, balen zeg dat het zo tegenzit allemaal. Ben je nog niet op het punt om helemaal over te gaan op de fles? Ik had het denk al in jouw geval al opgegeven en nogmaals lieve schat.... je bent echt geen overbezorgde moederrrr!!!!!!! Mamalinda, oh jammer, nou dan neem ik jouw stukje chocola wel Grapje hihi. Jij vraagt als kraamcadeau dus een reep chocolade haha! En we zijn weer op de helft van de dag dames!!! Morgen mag ik weer voor de voetreflextherapie en dan donderdag kijken of ik gestript kan worden...spannennnnnd! Komt dan wel ineens dichtbij hoor haha en dat terwijl ik er zo naar uit kijk
@ Schmidt idd moeders kunnen niet bezorgd genoeg zijn hoor! Wie let er anders op de kindjes toch. @michieltje gefeliciteerd! @ beebiebeeb ik ben vandaag geweest voor de acupunctuur.. Heeft niet zo een duidelijk effect gehad als vrijdag. Die druk is niet meer toegenomen vanonder maar denk dat dat komt omdat ze niet meer dieper kan met dr hoofdje.. Vannacht felle snijdende steken gehad vanonder, volgens haar was dat het hoofdje wat op z'n diepst zakt zeg maar.. Verder niet het gevoel dat er wat gaat beginnen. Zo ff cadeautje voor mn moeder halen en dan richting haar verjaardag. Ze hoopte op een baby maar helaas hihi.. Donderdag ook voor het strippen, spannend! Dat zal wel wat uithalen denk ik, is toch wat meer een zetje in de goede richtinf
Joyyke, heb jij ook van die verblijfnaaldjes gekregen in je scheenbenen? Van die piepkleine mininaaldjes onder een vierkant pleistertje? Toen ik vorige week naar de voetreflex ging (zij doet ook acupunctuur) kreeg ik 2 van die naaldjes in mijn benen.. Ik dacht echt wat moet ik daar nou weer mee kreeg er ook 2 in mijn polsen, nou die ga ik echt weer vragen, want ik voelde me er veel minder misselijk door! Dat had ik echt niet verwacht!
Beebiebeeb en Joyyke, het begint nu echt dichtbij te komen. Beebiebeeb, komisch om dat dubbele gevoel te lezen. Het us zwaar en je bent het beu. Anderzijds komt de bevalling steeds dichterbij. Spannend. Joyyke, allereerst gefeliciteerd met je moeder. Woe weet zet het dadelijk ineens door 😉. Ook bij begint het nu echt dichtbij te komen. Veel plezier vandaag. Wanneer ik iets in mijn hoofd heb dan moet het ook gebeuren. Denk aan de bv. Eerste 10 - 12 dgn waren pittig omdat hij zo'n terugval had, maar o wat gaat het vele malen makkelijker dan bij de oudste. Toen hij ziek was, was ik enerzijds best blij met de bv. Had ie mss toch net genoeg antistoffen om er zelf doorheen te komen. Wat toen minder was is dat je merkt dat ie minder drinkt. Maar hoeveel? Is het zorgelijk. Vannacht is het dan flink balen als je moet kolven maar rest staat hier los van. Robert heeft trouwens 2 lekker lange tukken gemaakt waardoor er langere tijd tussen het voeden zat. Fijn. 3,5 tot 4u. Had hem beide keren op de buik te slapen gelegd. Nu even over tot actie. Heb tegen ml gezegd naar de ha te gaan als hij wel meegaat maar de oudste slaapt nog. Die zal eruit moeten, want wil nu echt niet alleen.
Hier heeft de kraam vandaag van een boxpakje een inbakerpak gemaakt en ze heeft er heerlijk in liggen slapen! Gelijk een puckababy besteld!
Sow schmidt dat is fijn dat Robert zn rust heeft gevonden, goed teken toch? Geloof dat ik buikgriep heb.... zit nu al 3 uur op het toilet met een emmer voor me... Sorry, niey smakelijk maar wel bijzonder kut zo op je 11 de dag na de bevalling en als borstvoeding gevende mama. Hoop dat het snel voorbij is. Thijn heeft ook zn rust vandaag, al 3x in bedje geslapen. Hoop dat ie niet ook ziek wordt, hij is nog zooooo klein. Joyyke gefeliciteerd met je moeder.
Pamela, fijn dat het inbakeren lijkt te helpen! Nooit gehoord dat het niet mocht in combinatie met bv trouwens...? Hier nog niks aan de gang hoor , hoooooopelijk vrijdag als de gyn wat gaat 'wroeten' ... Daar kijk ik gewoon naar uit! En vandaag is weeral bijna voorbij, nog 3x slapen en dan weet ik meer! Vandaag ook 2 zieke kids thuis, jongste met oorontsteking, oudste heeft weer erge hoest. Rustig dagje zonder 4x over en weer naar school voor mij dus! Lekker in een losse broek en los t-shirt hier wat opruimen en nog maar eens boodschappen doen... Beebiebeeb, heb vorige zschap ook naaldjes in mijn polsen gekregen tegen de misselijkheid, nou, ik werd daar méér misselijk van Dus ze hebben wel degelijk effect (alleen het foute effect bij mij!). Starry, weer even een nieuw ritme zoeken met je gezinnetje dan! Daar ben ik een beetje bang voor, hoe dat gaat lopen, maar allicht vind je daarin ook weer wel een weg... Michieltje, proficiat met jullie zoon! En goed hoor, zo zonder pijnbestrijding ! Genieten maar!! Joy, ik heb bij de tweede ook alles veel meer los kunnen laten van alle 'regeltjes' en ben dat nu ook van plan! Als moeder voel je alles gewoon beter aan! schmidt, dat geldt ook voor jou, ik denk dat jij als moeder gewoon echt wel weet wanneer het nodig is om Robert even te laten checken! Je bent niet overbezorgd, je bent gewoon MOEDER!
Inbakeren en bv wordt niet geadviseerd omdat je zo de vroege hongersignalen kunt missen! Liene laat duidelijk merken wanneer het etenstijd is! De kraam en vk vonden het beide prima!
Ohh joy, wat zal jij je ellendig voelen! Getsie, dat kan je nu ook echt niet gebruiken! (Al komt het natuurlijk nooit goed uit) Hopelijk voel je je gauw wat beter en krijgt je ukkie het niet, misschien lift ie dan wel meteen mee op jouw antistoffen.. Boerderijmama, gefeliciteerd met de 40 weken! Al weet ik niet of je er vrolijk van wordt Grappig dat we allemaal zo toe zijn dat de gyn/vk effe gaat wroeten bij ons hahaha Gisterenavond ook zoiets raars, de baby leek wel overdwars te gaan liggen! Het leek wel of ik een alien in mijn buik had, zeer dat het deed!! Alsof mijn hele buik van zij tot zij ging uitscheuren en de baby daar naar buiten zou komen pfff het heeft iig nog genoeg ruimte, want het draait ook nog wel eens om zijn as!
Pamela, een baby gaat vanzelf huilen als ze honger hebben toch? Tnminste dat is mijn ervaring... En dan maakt het toch niet uit of ze ingebakerd zijn of niet? Naar mijn idee mis je dan alleen het sabbelen op de handjes, maar dat zijn niet de enige signalen natuurlijk.
Hallo allemaal, Hier even een kort ego berichtje want heb totaal geen energie momenteel sorry.. Hectische dagen gehad en snachts alleen maar nachtbraken! Terwijl ik zo moe ben.. vanmiddag controle gehad vk, alles was goed.. Nu alleen afwachten, afwachten.. Gisteravond flink wat steken gehad en klodders slijm verloren, vandaag alles rustig. Het mag van mij snel doorzetten..
Sterkte LLL, Snap je frustratie. Mag best even klagen hoor! Boerderijmama, die kindjes toch... Hoop dat zij snel opknappen en dat jij dan rustig kunt bevallen. Anders lijken me die eerste dagen heeeeeeel heftig. BeebieBeeb akelig gevoel is dat he als ze zo je buik oprekken. Ik Was toen bang dat mn keizersnede litteken zou openscheuren 😂 Sabbelen is idd vroeg kenmerk maar hier gaat dat sabbelen binnen 1 minuut over op schreeuwen voor een voeding dus tsja.... 1 minuut vertraging lijkt me niet zo erg 😉 Zo braken is gestopt. Nu veel gedronken en ff wat zouts gegeten. Vannacht maar wat vaker aanleggen
Vanmiddag Imre uit school gehaald en nog even naar de winkel geweest! Liene lekker in de wagen laten liggen tot etenstijd! Na die voeding weer in bed gelegd maar na een uurtje mopperen er maar weer uit gehaald! Ze ligt nu op mijn borst te slapen. Mamahonger?
Boedrijmama dus nog niet bevallen! Jeetje al die zieke kindjes, dat is toch balen, beterschap aan iedereen. Michieltje gefeliciteerd met de geboorte van jullie babytje!! Joyke en Beebiebeeb spannend voor jullie dus donderdag.. Hier op zich een goede dag gehad, baby groeit goed en slaapt, poept en eet goed, we mochten als wij wilden al een rondje lopen van de kraamzorg, maar toch maar gewacht. Morgen is alweer de laatste dag met kraamzorg, week is zo snel gegaan, benieuwd hoe ik het straks alleen doe met mijn 2-jarige en baby...
Hey meiden.. @ beebiebeeb, bij mij heeft ze geen naalden laten zitten. Heb gelukkig ook geen last van die vervelende misselijkheid zoals jij! Ze had me wel ook vrijdag behandeld voor mijn hoest en die is zo goed als verdwenen! Lig nu in bad met de kaarsjes aan, vriendlief heeft me wat lekkers gebracht dus ga hier even lekker ontspannen.. Voelde me opeens slecht (misselijk, naar toilet, hoofdpijn) maar is ook weer verdwenen. Vreemd.. @boerderij mama kan me voorstellen dat je graag wat gewroet wilt hihi, kan ook niet wachten en jij bent vandaag al uitgerekend! Iedereen om je heen zit ook zo te wachten dat maakt het nog eens zo lastig vind ik! Het wordt het 1e meisje in de familie, zijn allemaal jongetjes geboren afgelopen jaren dus iedereen is zo benieuwd. @joy heel veel beterschap dat is ook niks als je net mama bent geworden!
Joy, heel veel beterschap. Hier een korte update, want ben me aan het voorbereiden op mijn sollicitatie morgen (vreemd, eerste x zonder Robert weg). Huisarts gooide het op flinke darmkrampen. Hij vond het alleen maar goed dat we kwamen. Hij zo, vooral komen al gaat het maar om een vraag. Hij heeft weer wat tips gegeven en zijn ervaring gedeeld. Wat ben ik blij dat we ruim een jaar geleden zijn overgestapt van huisarts. Morgenmiddag naar de osteopaat en als dat niet werkt aan de infacol en venkelthee. Dat laatste wordt tegenwoordig afgeraden, maar de huisarts zei dat ik dat vooral Moest geven 😉.