Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Tnx voor de peptalk pamela!

Fijn dat imre nog gebracht wordt vandaag kun je je nog even focussen op de kleine meid

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Moe *zucht*

3. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe met je mee Schmidt. .. Vannacht 2 kindjes in bed gehad

4. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Gefeliciteerd voor alle nieuwe mamas en babys.
    Onze kleine meid is vandaag 2 weken.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela,!ben jaloers op de nachten van jou.

Joyyke, goed dat ze het extra in de gaten houden. Succes.

Hier heel de nacht Robert bij me gehad. Hij was zo onrustig. Heeft gister overdag en avond heel veel gespuugd, maar ook veel gedronken. Daarnaast is hij vannacht meerdere malen gekomen.

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, alweer 2 weekjes. Gaat snel je.

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Achhh meiden mét baby, dat valt ook allemaal niet mee he! Dan ben ik stiekem nog wel eens blij dat ik toch nog soms even kan genieten van mijn 'rust' met 1 peuter. En nog niet de melkkoe hoef uit te hangen ;)
    Zet hem op dames! Denk aan de mooie momenten met je kindje :)

Joyyke, hopelijk is je bloeddruk gewoon goed vandaag! Daar zit je al helemaal niet op te wachten!! Afleiding is zeker goed voor je. Erop wachten vind ik echt killing, al vind ik het ook moeilijk om mezelf te vermaken nu!
    Een februari baby zou me trouwens wel echt teleurstellen hoor! Daar had ik zó niét op gerekend. En buiten dat zijn bij ons de eerste 4 dagen van februari al vergeven aan verjaardagen van vrienden en familie, dus dat zou ik ook al niet leuk vinden! ;)

Hier vannacht verder niks aan het handje hoor. Ik voel me totaal niet anders dan anders en heb ook niet echt meer krampen of harde buiken dan normaal. Helaas... of tja ook niet erg dat ik me verder dan redelijk prima voel. Maar het wroeten heeft iig niet veel uitgehaald nog.
    Heb mijn acupunctuur naaldjes wel weer in en de misselijkheid is ook gelijk weer minder gelukkig! Ga nu lekker even in bad, lekker tutten!

Gisterenavond nog zo gelachen. Mijn mannetje vroeg, dat is zeker wel raar als ze effe bij je gaan wroeten? :) nee joh schat heerlijk! Uhhhh not! Beetje genant is het wel, maar ja we ondergaan het maar he! Het is wel raar omdat ze zei het hoofdje te voelen! Nou, dat gezicht van hem haha! Ieuwwww dacht ie denk haha

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Sorry schmidt, ik ben blij met deze nachten en hoop maar dat ze het zo goed blijft doen!
    Ik kan mij de nachten van de eerste nog goed herinneren, weinig slaap en dat gaat je ze opbreken! Hopelijk kan Robert snel zijn draai vinden! Heb je het idee dat de medicatie wel werkt?

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beebiebeeb, geweldig. Ml wil denk niet veel meer of wel 😝.

Pamela, kan er eerlijk gezegd weinig van zeggen. Al heb ik het idee dat hij minder last van zijn reflex heeft, maar is ook goed ziek geweest en dan de darmkrampjes die best veel op refluxklachten lijken.

Robert gaat wel steeds meer lachen. Super leuk

10. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joyyke laat je ff wat weten wat Hoe de controle vandaag is gelopen?

Schmidt misschien ook regeldagen? Zit nu toch dik rond de 6 weken? Dat geeft mij meestal wel wat moed als ik weet wat het is. En je zit nu natuurlijk wel rond de piek van huilen en onrust. Wordt alleen maar beter!

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat klopt. Zei mijn moeder van de week ook al. En dat in combi met het herstel van het kneedwerk van de osteopaat. Komt ook allemaal goed. Daarbij werkt het ook noet mee dat ik 2 drukke dagen heb gehad waarop ik zelf niet even heb kunnen rusten. Lig nu lekker met Robert op bed. En blijf het zeggen, ben zo blij dat ml thuis is. Nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen blij te zijn met een werkeloze man 😉. Ieder nadeel heeft zijn voordeel. (Al hoop ik dat hier heel snel verandering in komt).

Zo, nu tijd voor een dut (als meneer uitgedronken is)

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja lijkt me nu ook ff super Schmidt. Vroeg me al af hoekje dat allemaal zelf deed. Ml gaat volgende week weer echt werken, zie er zo tegen op.... weet niet hoe ik dat met 2 kindjes Moet gaan doen omdat thijn nog zon onrustig is en veel huilt. Maar daar zal ik me weg ook wel in moeten vinden. .

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️ Januari 2015 mama's ❤️

20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken januari:

Bevallen:

07-12 Schmidt van zoontje Robert
    23-12 Mamatje van dochtertje Sophia
    31-12 Noralie van dochtertje Féline

05-01 Starry van zoontje Cem
    06-01 Michieltje van zoontje Michiel
    09-01 Love2Live van dochtertje H
    09-01 Joy van zoontje Thijn
    09-01 MiekieLief van dochtertje Julia
    09-01 KS2011 van dochtertje Mila
    10-01 Poedie van dochtertje Jill

11-01 MamaDaisy van zoontje Kai
    12-01 Luvsi van dochtertje ?
    14-01 Mommychar van zoontje El-Jorai
    14-01 Pamela van dochtertje Liene
    15-01 Ellis van dochtertje Emma
    16-01 Julia van zoontje ?
    18-01 Anieska van dochtertje Sterre
    19-01 Danielle van zoontje Liam

Totaal:

❤️ Jongen (8) ❤️ Meisje (10) ❤️

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo! Dochterlief op de creche, boodschappen voor het weekend binnen, net lekker gebadderd, mezelf weer verzorgd en opgetut, net lekker boterhammen met knakworst gegeten en nu uitbuiken haha
    Voor vanmiddag is mijn plan om het fotoboek van mijn dochter af te maken, dus ook weer wat te doen! Het zonnetje schijnt hier ook lekker de woonkamer in!
    Ik voel me eigenlijk best goed vandaag.. Ook wel eens fijn om te kunnen zeggen, voel me eigenlijk al een maand of 8 rot :)

Dames die nog moeten bevallen... Ik bedacht me net.. Straks hebben we ook zat te klagen! Zie het van de andere kant:
    Nog geen last van: naweeën, hechtingen, flubberbuik, 6 weken lang vloeien, huilende baby snachts, nóg meer was, even weinig tijd voor jezelf, lekkende borsten, stuwing, misschien nog andere ellende aan je borsten zoals kloven, evt. een nog opstandigere peuter om je heen, zorgen om de baby of het wel goed gaat, mmmmm zwanger zijn is soms ook nog wel even lekker :p

Maar als ik vannacht mijn schatje in mijn armen kan hebben, teken ik nu gelijk hoor ;)

15. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    @Beebiebeeb nee hoop ook niet op februari, dan is sowieso mijn zoontje jarig! Verder niet zo heel veel verjaardagen die maand maar januari is mij prima haha! Vind het ook lastig me te vermaken, wat moet je nog doen met die dikke buik pff.. Liep gisteren in de stad kwam ik een oud klasgenootje tegen, zegt ze ooh wat ben je dikkkk! Haha, ze bedoelde het niet zo maar die buik is echt een toeter. Snap het best wel wel maar leuk is anders, wel privileges want mocht bij de h&m even plassen. Doen ze normaal niet, maar ze keek me heel begripvol aan toen ze mijn toeter zag hihi.

Haha wat je vriend betreft, mijne wil ook zo min mogelijk informatie over dat soort dingen. Vind ie maar niks! Ik vroeg gisteren wat ik zelf nog kon doen om het op te wekken aan de vk, zei ze seks en ook tepels stimuleren omdat daar oxytocine bij vrijkomt wat de weeën kan opwekken. Dus vriendlief even duidelijk gemaakt dat ie weet wat hem te wachten staat komende week! Hij knikte wel maar zit er geloof ik niet echt op te wachten haha..

Ik moet om half 4 even voor die bloeddruk controle, voel me verder goed dus zal wel loslopen denk ik..

16. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden!!

Precies beebiebeeb zo denk ik de laatste dagen ook even nog genieten van het zwanger zijn. Straks wacht ons waarschijnlijk nog wel wat 'ellende' in ieder geval gedaan met de rust volopig

Dochter hier ook naar psz , huis is al aan kant dus lekker film kijken en even helemaal niks. Vanavond de boodschappen weer doen en van het weekend ook.lekker luieren.

Vriendin ( nja de vriendin van een vriend van vriend) stuurde net dat ze morgen wordt ingeleid omdat gaar vliezen al vanaf woensdag gebroken zijn. Die is 38 weken en was in februari uitgerekend. Toch wel jaloers dan hoor. Ik wil eerst!!
    Mja ga vanavond ook maar even extra lief zijn voor vriend 😀 zal niey moeilijk worden hij heeft er geen moeite mee haha zal wel verbaast zijn dat ik wil hahaha
    Ik ga in mn film en neem er n keer wat lekkers bij! Keertje moet kunnen.

Boederijmama?? En en en ?

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Inderdaad boerderijmama, ben ook benieuwd!

En zeker moet dat kunnen mamalindaa, is nog maar even he! Wel vervelend dat die vriendin je voor gaat zeg, zo hoorde het natuurlijk niet hihi.

Ik besef me ook wel dat we straks gebroken, gefrustreerde nachten gaan krijgen maar dan weet je waar je het voor doet. Maar goed dan klagen we volgens mij lekker door hihi, fijn zo een groepje meiden die dezelfde ervaring delen toch!

18. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedzo linda, geniet maar ff van je middag en succes vanavond 😉

BeebieBeeb is idd een goede gedachtegang. Ik verlang nu soms terug naar die baby in mn buik, Was een lekker rustige periode ondanks alle ongemakken en kwaaltjes.

Joyyke lukt het echt niet meer om soms ff van je rust te genieten? Hoe gaat het nu trouwens tussen jou en je vriend? Rust weer een beetje teruggekeerd? Vooral als er zo meteen weer een hele heftige periode komt met die kleine.

Ik ga ff uurtje plat, kids liggen te slapen, hopen dat mij dat ook lukt

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Joyyke, ook dat idd! Mensen die je voor laten in een rij van het toilet en allerlei vreemden die vragen of ze je kunnen helpen of voor laten in de supermarkt. :D straks zonder buik kijkt niemand meer naar je om, is het alleen nog baby voor baby na hihi ;)
    En idd leuk hoor die opmerkingen, ook al zijn ze goedbedoeld. Als iemand me weer eens subtiel dik noemt, zeg ik ook gewoon, tja ik ben idd niet op de brommer ;)

Heftige seks zit er hier ook niet meer in haha! Ik had van de week nog dat goede voornemen, maar was al in slaap gevallen voor ik er erg in had en uberhaupt tegen hem aan lag :D na de laatste info denk ik dat ie het zelf ook niet meer heel sexy vindt, alhoewel dat natuurlijk niet de enige manier is ;)

Mamalinda, arggghh ja dat is irritant als iemand je voor gaat die eigenlijk veel later dan jij moet bevallen! Ik heb hier gelukkig niemand om me heen die dicht bij mij zwanger is :)
    Lekker genieten van je filmpje en je lekkers meid! Ga ik vanmiddag ook lekker doen bij mijn koffietje!

Ja boerderijmama heeft nog niks laten horen vandaag toch? Spannend!
    Lovelaughlive ook nog niet vandaag toch?

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier weer wakker na een flinke dut. Dadelijk zl uit bed halen.

Zwanger en bevallen hebben beide hun voors en tegens. Ik ergerde me juist aan mensen die mij met 1 boodschap niet voorlieten terwijl ze zelf een volle kar hadden.

Sex, hoop dat ie daarna er wel weer aan toe komt. Gister lagen we eindelijk een x samen ik bed. Robert in zijn eigen bed. Ml
    Maakte aanstaltenqar toen begon Robert heel hard te huilen *zucht*

Deel Deze Pagina