Jawel kan er soms nog wel van genieten maar op een gegeven moment heb je alles wel gezien, gedaan enz snapje. De routine is zo hetzelfde iedere dag dus lijkt de tijd maar niet voorbij te gaan. Heb wat meer afleiding nodig maar weet nog niet precies hoe ik die ga vinden haha. Tussen mij en mn vriend gaat het wel, het is niet zoals het hoort. Hij is zo ontzettend anders dan ik dus wat dat betreft irriteer ik me nog steeds en vaak mateloos aan hem. Ik hoop echt dat er wat meer actie in komt als de kleine er straks is, als ie me niet genoeg bijstaat weet ik niet hoelang ik het volhoudt.. probleem is alleen mn zoon is zodanig aan hem gewend en gek op hem, dat zal echt een impact hebben. Weet soms ook echt niet wat ik met de situatie aanmoet dus dan houd ik het maar weer vol maar zo zou het eigenlijk niet moeten zijn. Voor nu probeer ik er maar van te genieten wanneer ie er wel voor me is. Zo even zoonlief ophalen en bloeddruk meten bij de vk.
Joyyke, zo vervelend jou situatie. Je bent erin verzeilt geraakt en nu. Hopen dat het beter gaat. Ik herken een hoop en gelukkig gaat het nu vaak goed. Ik wil hier in het openbaar niet in detail treden. Wel weet ik dat het zaak is dat hij werk vindt en niet nog maanden thuiszit.
Idd Schmidt, dan voelt ie zich ook nuttig want soms lijkt het wel alsof ie "lamgeslagen" is. Er komt niks uit z'n handen en ik irriteer me daar weer aan. Het is ook het type niet om de huisman uit te hangen, hij is Marokkaans van afkomst en de mannen zijn meestal toch wel vooral buiten de deur actief en de vrouwen meer in huis. Daar komt bij dat ik best een welbespraakt en dominant type ben (hihi) en de ellende is compleet. Maar goed we maken er maar het beste van, hou wel ontzettend veel van hem dat scheelt weer
Heb bericht van de sollicitatie. Ze willen me hebben, maar zal dan wel mijn bevoegdheid moeten halen. Vind het super leuk. Nu alleen naar de opties kijken, want makkelijk zal het even niet zijn. Ml moet dan ook volledig meewerken thuis.
Hè allemaal, Joyke vervelend dat het nog niet lekker loopt tussen jou en je vriend. Hoop dat het beter gaat. Schmidt,gefeliciteerd met je nieuwe baan! Weet niet meer wie het vroeg, het ging over een geplande keizersnede de 21ste. Dat was Ik! Maar Sterre is eerder gehaald! Voor de dames die nog moeten heel veel succes! Voor de dames die bevallen zijn, zijn er meer die ook al inbakeren?
Thijn wordt op de traditionele manier ingebakerd. Geeft wel rust. Is te sterk voor de swaddle me doek Wow Schmidt wat fijn zeg van die baan! Hoop dat je het allemaal geregeld krijgt thuis! Joyyke hoop ook voor jou dat het straks beter gaat met je vriend als de kleine er is. Anieska Hoe loopt het bij jullie? Vandaag heeft de huisarts overleg gehad met de kinderarts eb we gaan starten met een maagzuur remmer. Klachten werden met de dag ergererger. Hoop op snel resultaat. Wel maandag nog naar osteopaat.
Weet niet meer wie het vroeg, maar ben de 12e met een geplande KS bevallen idd. En ik was de 21ste uitgerekend.
Pamela, fijn dat je hem nu hebt. Joy, fijn dat er wat gaat gebeuren. Hopelijk slaan de medicijnen aan. Net had ik even handen te kort. Dacht Robert lekker in bad te doen. Valt ie in slaap.
Super Schmidt! En dat je je bevoegdheid moet halen is misschien een aanpoten maar staat wel weer mooi op je cv😉
Gefeliciteerd schmidt met je nieuwe baan! Hier heeft papa de kleine meid voor het eerst in bad gedaan! Papa voelt zich door de bv nogal aan de zijlijn staan! Als hij thuis is mag hij haar lekker badderen! Mmmmm, boerderijmama en lll zijn wel erg stil vandaag! Zou er wat gaande zijn? Hoop het voor ze en de andere dames natuurlijk ook!
Ja idd waar zijn de dames? Misschien wordt er alweer wat geboren vandaag spannend.. Hier helaas niks.. morgen uitgerekend. Hoop zo dat mn geduld niet beproefd gaat worden. Zoonlief kwam met 40.2 vind ik wel mooi hihi
Idd, we wachten rustig af. Ik hoop het voor de dames. De nieuwe baan is nog niet helemaal rond. Ik moet nl wel, ook bij hun, wat ruimte hiervoor krijgen en ik kan het zelf niet financieren op dit moment. Dus er zijn nog wat hiaten, maar als ze mij echt willen hebben dan zal dit goed komen. Het zal mij idd veel energie gaan kosten, maar uiteindelijk loont het zich ook. Ben alleen eerder afgehaakt omdat het te was. Moet mezelf dus echt goed voorbereiden en waarschijnlijk ook tijdelijk aan medicatie moeten on rust in mijn hoofd te kunnen bewaren. Gelukkig gaat zo'n studie pas ma de zomervakantie in en dan wil ik ook stoppen met de bv, dus dat komt mooi uit.
Heb net trouwens een collega gesproken waarbij de osteopaat bij haar zoontje een een flinke blokkade opgeheven heeft en dat heeft 2 erg onrustige nachten opgeleverd, maar vervolgens een stuk rust gebracht. Dit geeft mij hoop 😜
Dat zei de osteopaat bij Imre idd ook, het wordt eerst erger en daarna neemt het af! Helaas hielp het Imre niet van zijn spugen af! Ik twijfel nog om met Liene ook eens te gaan en haar gewoon te laten nakijken!
Ik twijfel wat ik moet doen! Ze heeft om 20 uur 1 borst gehad en daarna in badje geweest en om 20.45 uur de andere borst gehad! Haar vanavond nog wakker maken voor een voeding of straks gewoon het lampje uitmaken en kijken wanneer ze komt vannacht? Als ze zich zelf niet meldt voor die tijd dan. Ze heeft vandaag al 8 voedingen gehad overigens.
Hai dames, Gefeliciteerd Lusvi met jou dochtertje. Nog verder iemand bevallen? Joyke vervelend de situatie zo met jou vriend hoop dat er verandering in komt. Schmidt wat fijn dus ik mag je feliciteren!?! Hier baker ik baby niet in. Gister en vandaag gingen goed hier met baby en peuter, af en toe wel mijn handen vol aan mijn 2jarige, maar dat hoort erbij. Moest vandaag wel lachen hij had opeens door dat baby uit mijn borsten dronk, bleef staren en probeerde toen baby weg te duwen om zelf te drinken! Ben benieuwd of er inderdaad dames gaan naar februari hoop het voor jullie niet...
Nu even iets uitgebreider, ml kwam nl net thuis 😝. Pamela, wanneer je voedt op verzoek zou er idd voor kiezen haar te laten slapen. natuurlijk vervelend wanneer ze komt en jij net slaapt, maar mijn ervaring is dat ze minder drinken wanneer ze wakker gemaakt worden, dus daarna wss weer eerder komen. Mommychar, mooi he wanneer de peuter erachter komt dat de kleine ligt te drinken. Hier heeft de oudste een periode geprobeerd melk uit mijn navel te drinken 😜. Robert ligt sinds het drama uurtje in coma. Heb de kinderwagenbak maar naar boven gedragen dat ik alvast te bed kan. Helaas geen baddersessie meer. Hopelijk is dit een voorteken voor een goede nacht.
Ik ging haar kamer op voor het lampje uit te maken en daar werd ze wakker van! Nu ligt ze lekker te drinken en hopelijk kunnen wij dadelijk lekker slapen!