Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LoveLaughLive, 6 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Bij zoonlief zijn de vliezen door de vk gebroken tijdens de bevalling. Denk dus van 1 kant dat die niet vanzelf zullen breken hihi.. zegt natuurlijk niks.
    Had in bed wel zo een matje gelegd maar na het verschonen ook weer eruit. Was helemaal verkreukeld enz, dat plastic ding wat in het kraampakket zit verschuift ontzettend dus dat vind ik al niks, molton met waterdichte bovenkant vind ik niet voor 2 persoons enz.
    In de auto is een vuilniszak over de stoel miss geen overbodige luxe, bankstel tja wat doe je daaroverheen dan?

Fijne dag dames

2. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Haha beebiebeeb idd! Zal er op gaan zitten vanaf nu ��

40 weken vandaag! Grummel kom maar gauw!

Succes Joy

Eindelijk weer n goede nacht gehad hier..., heerlijk! Van half 12 tot 7 en maar 2 keer hoeven plassen ����

Vandaag komt de poetshulp.. door mijn poetswoedes heeft ze alleen weinig te doen haha.. maar ramen boven moeten nog, lamellen schoonmaken op slaapkamer... nog ideeën? Hihi...

Fijne dag dames!

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Goedemorgen! Hier ook weer een super nacht gehad vannacht. Heerlijk geslapen! Dadelijk op controle bij de vk.

Oh jee, ja omdat het maar bij 10% van de bevallingen begint met het breken van de vliezen dacht ik dat het misschien niet zo nodig zou zijn. Alleen als de autostoel of de bank weggegooid kan worden is het wel zonde ja.. Op bed heb ik een waterdichte molton. Gewoon een 1 persoons van de action, en vastgezet met een paar steekjes aan het matras. Heb ook tweepersoons gezien bij de hema, maar die dingen zijn super duur. Volgens mij 50 euro ofzo.

Miekielief, pff 5 dagen over tijd alweer. Hopelijk gebeurt er snel wat!

Pamela wat fijn 39 weken alweer!

Ellis, ook alweer 40 weken! Lastig dat je alles al zo schoon hebt.. Haha. Missvhien dingen zoals de afzuigkap in de keuken ofzo? Dat wilde ik hier vandaag maar eens schoon gaan maken.

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen lekker een bleh gevoel! Erg makkelijk naar de wc, misselijk maar ook honger, harde buiken! Zo op controle naar de vk maar verwacht er niks spannends van!

5. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Ellis, alle deuren en kozijnen in huis? De bovenkant van de plinten, afzuigkap van binnen, koelkast en vriezer.... genoeg ideeën? 😂

BeebieBeeb, ik ga er ook gewoon van uit dat de vliezen niet als eerste breken 😉 anders kan ik hele dag met iets absorberend rond gaan lopen want ik zit steeds ergens anders en alleen een plastic zak lijkt me onvoldoende want daar loopt het ook gewoon naast. En anders kun je het toch altijd nog laten reinigen met zo'n water stofzuiger met reinigingsmiddel? Maar gewoon hopen dat het niet zo ver komt

Net mailtje gekregen dat ons geboortedoek klaar is dus die gaat ml straks ook meteen ophalen. Weer iets om af te strepen vh lijstje

Joyyke, hebben jullie een boxspring bed? Want wij hebben de topper onder de matrassen gelegd zodat ik de molton over mijn matras heb kunnen doen. En iemand anders opperde toch ok gewoon een 1 persoons er over heen te trekken en da de hoeken aan 1 kant in te knippen? Zou voor haar goed werken. Zelf geen ervaring mee

6. ks2011

ks2011 Bekend lid

2 okt 2013
    598
    0
    16
    Heerlijk liggen slapen tot 9 uur. Vriend heeft een late dienst dus kon lekker blijven liggen! Om half een heb ik e en afspraak bij de vk.

@ vliezen breken. Grappig van de plastic tassen in de auto ^^. Dat neemt toch helemaal niets op! Glijdt het lekker de versnellingsbak in haha. Kun je beter een matje meenemen in de auto! Hier wel een matje in bed en de auto. Bank vind ik stiekem niet zo erg als die weg moet haha.

Worden jullie ook bestookt met berichtjes of het al rommelt en hoe het gaat?

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Matrasbeschermer, ik heb er 1 die overal oppast. Is namelijk gewoon een rechte lap, net iets kleiner dan een 1 pers matras. Gehaald bij de thuiszorg

8. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Dus geen nieuwe beebjes? ;)
    Wachten duurt lang he?

Hier nergens bescherming tegen het breken van de vliezen moet ik zeggen, ook niet op bed.
    Moet ik ook maar eens naar kijken!

9. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Julia en Joy thanks voor de tips!

Percentages ga ik niet meer vanuit.. het percentage stuitliggingen is ook heel laag.. nou van de 6 dames bij zwanger en fit die recent zijn bevallen, lagen er 5 in stuit...

Ik heb sowieso een hoes om de stoel van de auto.. maar als je ergens bent en je moet met n natte broek naar huis is t wel fijn om n plastic tas bij te hebben om op te zitten.. wie weet bij iemand anders in de auto of zo..

Ks, hier idd ook hele tijd berichtjes en telefoontjes... best irritant eigenlijk..

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Controle was weer goed, bloeddruk prima, gewicht weer iets afgenomen, buik is in cm hetzelfde gebleven, nogmaals gehoord dat het geen flinkerd is. Volgende week woensdag weer terug en dan inwendig onderzoek en evt strippen, dan maandag of dinsdag terug en weer herhaling en met 41 weken precies naar het zkh voor controle en afspraak plannen voor inleiding!

11. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pamela het zou me wat zijn als jij een +4 kg baby krijgt 😂 of Ja uit ervaring weet ik dat dat niet echt om te lachen is. ..

KS, idd zo veel mensen die vragen:en gebeurt er al wat? Of mensen die menen te weten wanneer kz gepland staat. ..

Net even een emo bui. Iemand vroeg me voor een foto van mn buik en als reactie daarop kreeg ik: Jeeeejtje. ....
    en ik voel me al zo'n walvis. ..😣 zij heeft makkelijk praten met haar 2 kindjes van 2800 gram. Deze zal toch echt al +4 kg zijn, moet toch ergens zitten. ..

Zo genoeg geklaagd. Over 20 min weer klaar met ctg en dan lekker naar huis.

Bijgevoegde bestanden:

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik verwacht geen 4 kilo kindje te krijgen! Het zou wat zijn!
    De vk vanmorgen ging toch ook weer een tweede keer voelen naar de groei, wordt er best onzeker van! Ik ben eens benieuwd of ze echt gaan wachten met doorsturen naar zkh tot 41 weken! Ik heb er zelf geen goed gevoel over maar ja heb vandaag ook een slechte stemming misschien voelt het morgen weer anders!

13. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier ook controle gehad. Alles was goed. Bloeddruk ook mooi gezakt. Alles is nog steeds rustig. Vrijdag word ik ingeleid. Ze zagen op de echo dat onze kleine een bos haar heeft. Erg bijzonder. Ik ben erg benieuwd welke kleur en hoe het staat.

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hopelijk weer onderweg naar huis Joy? Niet leuk zulke reacties van mensen. Inderdaad makkelijk praten! Fijn dat de geboortedoek klaar is!

Pamela, hopelijk begint de bevalling binnenkort!

Wat leuk zo'n bos haar Miekielief! Spannend dat je vrijdag ingeleid wordt, maar hopelijk dient hij/zij zich eerder aan!

Hier ook weer alles goed bij de vk. Dus afwachten maar!

15. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zit weer lekker thuis. Even kopje koffie en dan nog wat spulleitjes opruimen. Wil toch bezig blijven.

Superfijn dat alles goed Was Julia, wachten duurt lang he.

MiekieLief einde is in zicht! Maar de dag is nog lang, dus wie weet.... 😊

16. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pamela, ik snap dat dat je onzeker maakt, heb je haar dat ook gezegd?

17. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net de verloskundige thuis gehad ivm krampen en regelmatig harde buiken.
    Ontsluiting was nog steeds 1 cm maar het was wel wat meer verweekt,vanmiddag komt ze weer even langs zodat ze kan vergelijken,is er dan verandering dan gaat ze met de gyn overleggen ivm met de gbs bacterie en hoop ik dat ik richting het ziekenhuis kan

Even afwachten dus ppffff

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pamela, dat voelen aan je buik naar de groei zou ik me zeker niet op vast pinnen hoor.. Dat is echt natte vinger werk!! Alleen met een echo kunnen ze de groei goed meten en dan nog kunnen ze er een pond naast zitten.
    De vk bij mijn eerste zwangerschap schatte mijn baby een kleine 6 pond. 1 dag later in het ziekenhuis dacht de gyn n.a.v. de echo rond de 8 pond en uiteindelijk weer een dag later bevallen van een kindje van 8,5 pond.
    Slechte ervaringen mee dus. Gyn gaf ook aan dat dat voelen niet echt betrouwbaar is. Wil niet zeggen dat het bij jou niet klopt natuurlijk he :)

Joy1986, irritant he die opmerkingen? Iedereen heeft wel wat over je te zeggen ;) hier ook steeds, weet je zeker dat het er geen 2 zijn?? Toen ik het laatst een keer zat was en ik zei, ja want het zijn er 4, had ik weer last van mijn hormonen grrrrrrr ;)

Miek, fijn dat alles goed gaat. Niet fijn dat die baby van jou niets van zich laat horen!! :) flink wilde seks vanavond dan maar he? Dat is het enige wat je kunt doen wat eeeeeventueel kan helpen, is bewezen ;):p
    Eerste kindjes zijn wel veel vaker later, maarja daar heb jij geen fluit aan :D
    En leukkkk een baby met een bos haar!!! Té schattig gewoon!

Hier net de auto helemaal schoongemaakt (uhhh wasserette dan :D) en helemaal gestofzuigd en gepoetst van binnen! Ik ben bekaf nu, effe zitten hoor met een bakje koffie :D

19. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Het wordt nu wel spannend hoor voor iedereen!Ik hoop dat alle baby's allemaal toch spontaan komen!Toi Toi Toi

20. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Spannend Poedie
    Miekielief, dan gaat het er nu echt op aan �� blijf met je mee hopen dat t spontaan begint!
    Pfff Pamela.. lastig met dat voelen.. bij mij zeiden beide VK' s iets anders, dusidd niet op vast pinnen, maar daar heb jij nu niks aan... ze zouden zelf toch ook moeten snappen da het jou onzeker maakt..
    Joy laat je niet gek maken.. tegen mij hebben ze ook de hele zwangerschap domme opmerkingen gemaakt.. terwijl de VK altijd zei dat ik zo n mooie buik had! Vl en ik waren er trots op en daar gaat t toch om! Laat ze maar.

Bed schoon opgelegd, nog eea geregeld voor de dames en herenzitting ( zit ook nog in de activiteitencommissie van de voetbalclub haha) wasmachine draait weer.. nu ff lunchen!

Deel Deze Pagina