Boederijmama aah dat is een tegenvaller! Nu maar hopen dat het toch nog spontaan begint en dan ook vlot door wil zetten. Duim voor je dat het misschien dit weekend toch nog gaat gebeuren. Hoor jullie veel over de kleine bij jullie in bed. Bedoelen jullie dan op jullie borst/arm? Of echt in bed? Heb dit bij dochter nooit gedaan/gedurfd en was het deze keer ook niet van plan eigenlijk. Dochter sliep ook pal naast mn bed in de wieg en hield dan soms wel mn arm om haar heen als ze onrustig was of hield haar eventjes vast en legde haar weer in de wieg als ze rustig was. Ben wel benieuwd of ik daar nu makkelijker in ben. hier lekker rustig. Vriend en dochter zijn bij vriends oma, had zelf geen zin ik mee te gaan. Ik heb even het huis gestofzuigd en gedweild en zit nu lekker op de bank
Hallo allemaal, vanmiddag last gehad van krampen, ben een aantal keer naar de wc kunnen rennen.. ben volgens mij helemaal leeg.. hij mag van mij wel komen!! ik ben er klaar voor.. Boerderijmama dat is balen! Ik hoop voor je dat het van zelf begint. Starry, pompje indrukken en naar rechts of links draaien, of juist aan het pompje trekken en naar rechts of links draaien. Schmidt, nog gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ben benieuwd wie van ons de eerst volgende is. Hoop dat het nog januari babys zijn!
Hey allemaal, Spannend LLL misschien is dit het begin? Boerderijmama, balen zeg... Starry, geen idee Hier gaat alles goed!Ik voel me elke dag weer beter!Vandaag een heerlijke sneeuwdag gehad!De jongens de hele dag buiten gespeeld! Sterre doet het ook goed, alleen gisteravond heeft ze echt van 20.00 tot 23.00 gekrijst, zo zielig!Ik denk dat ze heel erg last van krampjes had!We zijn begonnen met infacol, hopen dat dat helpt! Voor de meiden die al bevallen zijn, groeien jullie kindjes goed? Sterre groeit eigenlijk heel weinig...is wel iets wat we in de gaten moeten houden.Gisteren was ze zelfs afgevallen, vandaag 20 gram erbij maar ze weegt nu nog maar 2740 gram.Ze drinkt haar flesjes wel goed leeg, en krijgt ook niet te weinig binnen.Ze krijgt 7 voedingen van 60cc met 2 schepjes, dus ongeveer 70 cc per voeding.Hoeveel drinken jullie kindjes? ik ga ons chickie maar even de fles geven
Spannend LLL, ben vandaag ook al 2x naar de wc geweest hmm.. Verder wel zo nu en dan fikse harde buiken maar van weeën nog geen sprake. Denk niet dat het doorzet grr.. Hoop bij jou wel. @anieska ik denk dat je in je handtekening deze moet verwijderen en dan een hele nieuwe moet instellen met hoe oud je kindje is.
Ohja @ beebiebeeb ik mag dinsdag komen. Dan kijkt ze of ik dan wel gestript kan worden, anders donderdag weer en zaterdag. Vrijdag moet ik sws naar het ziekenhuis voor ctg, echo en consult bij gynaecoloog om te kijken hoe baby het doet. Hoop uiteraard dat het vantevoren gewoon vanzelf op gang komt zoals bij zl
Zwangere, wat balen dat er maar weinig vorderingen zijn. Al heb ik niet altijd de kans om uitgebreid te reageren, ik volg jullie op de voet. In bed liggen. Bij de oudste deed ik dat ook niet, maar als ik nu wat wil slapen dan moet ik wel. Gelukkig zijn er ook momenten tussen dat het slapen in eigen bedje wel lukt waardoor ik weet dat het geen aanstellerij is. Wanneer ik merk dat ie veel pijntjes heeft leg ik hem boven op mijn borst met mijn hoofdeind iets omhoog en kussens onder mijn knieholte. Soms vallen we samen tijdens het voeden in slaap wanneer ik (zoals elke nacht) liggend voed. Groei, je ziet hem momenteel boller worden. Hoeveel hij binnen krijgt weet ik niet 😉.
Ik weet dat de kraamhulp daar toentertijd vrij spastisch over deed. Kindje kon stikken onder de dekens dus bij zoonlief nooit echt gedaan. Wel keertje toen ie net 2 maanden was en toen schrok ik wakker en was idd de deken over zijn hoofdje gegaan. Toen ben ik heel erg geschrokken. Hoewel het me ook fijn lijkt als baby gewoon lekker bij je kan liggen. Ben je niet bang dan dat als je zelf in slaap valt baby stikt ofzo? Ga ook eens kijken hoe dat dit x is, met bv is het wel lekker behaaglijk en rustgevend voor beiden als je niet helemaal naar dat eigen bedje moet enz
Hier lag Liene echt op mijn borst te slapen! Naast mij wilde ze niet. Gelukkig ligt ze nu in haar eigen bedje, hebben wij beide rust! Liene heeft ons vanmiddag enorm laten schrikken. Ik had haar aangelegd voor de tweede borst en ze begon toch ineens te spugen! Heel veel en in een grote boog eruit! Beide zaten onder de melk! Daarna was ze even heel stil, zo akelig! Heb haar na een tijdje weer aangelegd aan beide borsten en dit is goed gegaan! Ze heeft ook zo enorm veel moeite met de stroom melk te behappen arm ding!
Ik let wel op hoe ik me arm leg zodat ik de deken van het hoofdje weghou. Heb in de gaten dat wanneer ik met Robert lig ik noet snel ga verliggen. Ik ben hier alerter op nadat hij idd een x onder de deken lag. Dit bovenstaande tijdens het voeden voor al mocht ik in slaap vallen. Ander ligt ie op mijn borst en dan let ik ook op hoe ik mijn armen ten opzichte van de deken leg. Natuurlijk, geheel zonder risico is het niet, maar ok geloof erin. Dat je onbewust heel alert reageert. Ik hoop Robert snel gewoon in zijn eigen bed te slapen te kunnen leggen, ander is het plaatsen van en spiraaltje niet nodig 😉 hihi. Ha heeft trouwens al een spiraaltje voor mij bestelt. Ik was er voor Robert en vroeg tussen neus en lippen door op welk termijn hij een spiraal plaatst, omdat Ml voorlopig en mss nooit geen 3de meer wil. Hij zei meteen, ik ga het nu regelen. Hij weet goed dat ik anders terugkrabbel 😉. Begin februari moet ik nu een afspraak maken. Zie er behoorlijk tegenop. Pamela, dat spugen is even schrikken, maar het gebeurt helaas. Hier is dat ook een aantal x voorgevallen.
Schmidt haha uit je navel die is ook goed!! Ohjee spiraaltje plaatsen wat dat betreft ben ik echt een schijterd, voor bevallen niet LLL ja begrijpelijk dat het voor jullie extra spannend is. Joyke beter dat je er nu wat rustiger onder bent ook beter voor je bevalling lijkt mij zo. Starry geen ervaring met die dingen.. Sneeuw, wat wilde ik dat er hier ook lag, meer voor zl. Hier sliep mijn eerste zoon wel tussen ons in het begin op zijn aankleedkussen. Dit keer slaapt babytje wel in zijn wiegje. Vandaag volgens mij ieta te fanatiek geweest met de wandeling, kwam thuis en had behoorlijke pijn.. Nu maar rustiger aan. Zo ik ga voor een bevalling vannacht boederijmama!!
Hmmmm heb toch wel om de 5 min harde buiken hier.. al van vanmiddag maar er zat geen regelmaat in.. lig in bad en dacht time ze eens.. gaat zo al een half uur. Alleen ze doen niet echt pijn, echt puur harde buiken. Ben eens benieuwd
Spannend joyke !! Hopelijk zet het door en zijn het geen voorweeen. Zou leuk zijn op de uitgerekende dag!! Voor het geval dat:succes!!
Liene net weer gevoed! Ze had niet zo'n trek, ik ga er ook inkruipen en hoor het wel als ze weer honger heeft! Wij hebben wel het bedje met het hoofdeinde omhoog gezet, geeft een iets geruster gevoel! Imre sliep zo ook met zijn reflux! De mannen liggen samen in Imre zijn bed, dus ik heb het bed voor mij alleen!
Zit er echt even door. Dacht Robert lekker in bad in de hoop dat ie lekker zou slapen. Alleen maar huilen. Zo zielig. Ben zo moe.
Spannend Joyyke! Hoop met je mee! Natuurlijk ook met de andere zwangeren. Echt shit Schmidt zo n avond! Hier was papa gisteravond weg.. Emma heeft gehuild van 8 tot 0.00 uur.. Om 23.00 uur papa gevraagd naar huis te komen, die was er een kwartier later en hij heeft haar rustig gekregen.. Bij mij wilde ze alleen drinken, terwijl ze krampjes had..bleek achteraf.. Ik door t steeds opnieuw voeden natuurlijk de krampjes steeds weer opgewekt.. Zat er ook even doorheen.. Ze lag uiteindelijk om 1 uur te slapen (oververmoeid) en werd om 7 pas wakker!! Vandaag lekker rustig aan gedaan.. Nu laatste voeding voor de nacht, benieuwd hoe lang en hoe goed ze nu slaapt.. In bed: doen wij in de ochtend, na de eerste voeding, vlak voordat we opstaan. Ik leg dan het voedingskussen, tussen onze kussens in en leg haar daarop met haar eigen dekentje.. Ohwja die banner moet ik ook nog aanpassen..haha Fijne nachtrust! Behalve voor de zwangeren haha...laat de baby's maar komen!
Hier net ook gevoed! Gaan nu maar weer proberen te slapen! Schmidt, jammer dat het badje niet geholpen heeft! Hopelijk slapen jullie nu lekker! Joyyke, ben zo benieuwd of er al iets gaande is! Lees het vannacht of morgen wel!
Ellis, hier is het juist andersom! Ik krijg haar wel stil en vriend niet! Zo jammer want dat betekend dat ik haar nooit kan afgeven als ze huilt!